Keystone logo
Universidad de Granada Master în management și administrare a companiilor de turism
Universidad de Granada

Master în management și administrare a companiilor de turism

Granada, Spania

1500 Hours

Spaniolă

Request pace

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 3.886 / per year *

În campus

* Opțiune de bursă 100%

Introducere

Programul de masterat ia în considerare simultan necesitatea rigorii pe care trebuie să o aibă o diplomă de la una dintre cele mai prestigioase universități din Spania și o abordare eminamente practică. Vă spunem ceva mai mult despre metodologia, conținutul și modulele sale didactice.

Avantajele Maestrului

  • Master internațional (mai mult de 50% dintre studenții internaționali).
  • Accent deosebit pe relația de stagii în companii (ofertă largă de companii naționale și internaționale cu mai mult de 50 de companii colaboratoare) pentru încorporare pe piața muncii.
  • Rata mare de inserție în muncă.
  • Majoritatea profesorilor Director de companii.
  • Maestrul are burse de până la 100% din suma sa.

Obiectivele instruirii cursului

  • Învață să dirijezi și să gestionezi o companie din sectorul turistic.
  • Integrarea cunoștințelor și practicilor, permițând dezvoltarea unui proiect pentru crearea unei companii turistice și desfășurarea de stagii în companii cu scopul de a încorpora ulterior studentul pe piața muncii la angajare.

conținut

Conținutul programului include 60 de credite ECTS care sunt dezvoltate într-un an universitar în diferite module funcționale care acoperă întreaga gamă a diferitelor domenii de lucru și departamente funcționale din companii și instituții orientate spre turism. Aceste module încorporează sesiuni specifice pe toate cele mai actuale subiecte din domeniul turismului, cum ar fi:

  • Turismul Congresului
  • Turism și Internet
  • Turism de soare și plajă
  • Turism cultural
  • Călătorie de aventură
  • Turism de natură
  • Turism rural

Aceste sesiuni tematice sunt combinate cu sesiuni monografice axate pe principalele domenii de activitate ale companiei de turism, cum ar fi:

  • ospitalitate
  • Agentie turistica
  • Companii de transport
  • restaurare
  • Parcuri tematice
  • „Manipulare”

Cunoștințele despre aceste domenii sunt consolidate, având în vedere că toți studenții care promovează modulele de formare vor avea posibilitatea garantată de a dezvolta stagii într-una dintre companiile de top din sector care colaborează cu dezvoltarea Masterului.

Module didactice

Dezvoltarea academică a programului educațional a fost împărțită în unsprezece module didactice mari care, în general, corespund celor mai importante domenii din managementul unei companii de turism. Principalele module ale programului sunt:

  1. Prezentare și conferință de deschidere
  2. Domenii de activitate în industria turismului
  3. Managementul strategic al companiilor de turism
  4. Managementul strategic al resurselor umane în companiile de turism
  5. Managementul marketingului în companiile de turism
  6. Instituții publice și aspecte juridice în crearea și finanțarea companiilor turistice
  7. Investiții, finanțare și contabilitate în companii de turism
  8. Managementul calității și mediului în companiile de turism
  9. Inovație și noi tehnologii aplicate sectorului turistic
  10. Module de limba engleză pentru scopuri specifice în situații turistice
  11. Proiect final de masterat („Proiect de afaceri”)
  12. Stagii în companii

metodologie

Programul de masterat este dezvoltat cu o metodologie care începe cu un număr foarte mic de studenți pe grup (niciodată mai mult de 25 de persoane pe grup). Profesorii combină solvabilitatea profesională și academică maximă și una dintre notele lor cele mai caracteristice este prezența directă fundamentală a managerilor superiori din sector care fac parte din facultatea programului.

Instruirea în fiecare modul al programului de predare combină cel puțin patru tipuri de sesiuni de instruire: seminarii pe cele mai importante subiecte și tendințe din sector, experiențe de conducere superioară, mese rotunde cu experți și vizite practice și ateliere. Programul este consolidat cu dezvoltarea paralelă a mai multor sesiuni bazate pe discuția și dezbaterea unor cazuri specifice, dezbaterea în forumuri specializate pe calculator sau seminarii și conferințe de cel mai înalt nivel.

Echipa de predare

157830_Equipodocente.jpg

157832_EquipodocenteII.jpg

De ce face acest Maestru?

1. Viitor

Acest Master se concentrează pe industria turismului, care a fost identificată de Națiunile Unite drept una dintre activitățile de afaceri cu cea mai rapidă creștere în viitor, atât în ceea ce privește numărul de persoane care vor călători, cât și în ceea ce privește cheltuielile pe care le vor dezvolta. iar în numărul de locuri de muncă care vor fi create.va necesita acoperire. În realitate, industria turismului a crescut deja în ultimul deceniu, chiar și atunci când alte activități au stagnat sau au scăzut, în general în toate zonele geografice ale lumii.

2 Conducere superioară

Acest master satisface nevoia existentă de profesioniști calificați care ocupă funcții de directori de companii de turism, consultanți sau manageri tehnici sau politici în administrația publică legată de domeniul turismului. Creșterea activității în industria turismului, globalizarea mai mare a acesteia și creșterea oportunităților tehnologice au sporit oportunitățile pentru persoanele cu înaltă calificare din sectorul turistic.

3. Universitatea de prestigiu internațional

Acest master este dezvoltat într-una dintre cele mai prestigioase și mai vechi universități din Europa: Universidad de Granada . Universidad de Granada fost creată acum mai bine de 500 de ani și a fost premiată în mod repetat de Uniunea Europeană pentru capacitatea sa de a oferi calificare profesională de specialitate studenților cu un profil internațional larg.

4. Profesional

Acest master are un cadru didactic specializat, care include 60% din cadre superioare din sector. În acest context, sesiunile de master sunt întotdeauna orientate către subiecte puternic legate de afacerile curente și care încurajează capacitatea critică și specializarea studenților. În plus, masteratul are un consiliu consultativ format din profesioniști cu înaltă calificare care îi sfătuiesc pe coordonatorii masterului cu ideile lor.

5. Colaborarea companiilor de top

Acest master are colaborarea a peste 50 de companii de top din sectorul turismului. Companiile care colaborează cu Masterul își oferă managerii, experiența și opiniile pe teme de maxim interes profesional, sponsorizarea anumitor activități sau colaborarea pentru dezvoltarea practicilor.

6. Practici garantate

Acest master garantează o perioadă de stagiu profesional între 3 și 6 luni, în funcție de preferințele studentului. Masterul are un program de îndrumare pentru a identifica preferințele specifice ale fiecărui student în ceea ce privește destinația stagiilor lor și încearcă să le ofere cele mai potrivite stagii posibile pentru preferințele lor.

7. Prețuri ajustate

Acest master oferă prețuri foarte rezonabile datorită colaborării companiilor și instituțiilor și a bursei de până la 100% oferite de Universidad de Granada . Prețul Masterului poate fi, de asemenea, plătit în până la trei rate, fără nici un fel de suprataxă.

8. Locuind în Granada

Granada este un oraș ideal pentru a trăi și a studia. Orașul în care este dezvoltat tot acest Master oferă toate serviciile de agrement, sănătate și comerciale ale unui oraș mare. Atmosfera este foarte internațională și se remarcă un procent ridicat din populația legată de universitate (1 din 4 persoane sunt studenți în Granada). În plus, locația geografică este privilegiată, la mai puțin de o oră de mers cu mașina de plajele tropicale, pe de o parte, și de stațiunile de schi, pe de altă parte. Orașul este unul dintre cele mai vizitate din lume, iar palatul Alhambra și Cartierul Albaycin sunt situri de patrimoniu mondial pentru frumusețea lor.

Vă mulțumim pentru interesul dvs. față de Maestrul nostru. Universidad de Granada este mândră că poate oferi unul dintre cele mai prestigioase cursuri postuniversitare din Spania pentru a studia managementul înalt al turismului. Vă încurajăm să petreceți un an cu noi și să vă bucurați de experiența învățării cu cei mai buni într-un mediu unic.

calendar

Masteratul în managementul și administrarea afacerilor din turism de la Universidad de Granada are un număr de locuri limitat la exclusiv 25 de persoane și un proces de pre-înregistrare pentru a putea selecta candidatul pe baza meritelor, interesului și potențialului lor. Prin urmare, este important să solicitați în mod formal pre-înscrierea la Master cât mai devreme posibil pentru a garanta posibilitatea de a fi admis la program.

Este o idee foarte bună să completați formularul pentru a primi informații actualizate și complementare în acest sens.

Prima parte a Masterului constă în dezvoltarea sesiunilor de instruire ale diferitelor module, care vor avea loc de luni până vineri între orele 16:00 și 20:30 în Facultatea de Științe Economice și Afaceri și se vor încheia aproximativ la sfârșitul lunii martie.

Odată ce perioada față în față a trecut, proiectul și perioada de stagiu vor începe respectiv. Perioada de stagiu se dezvoltă de la finalizarea pregătirii teoretico-practice, realizând dezvoltarea proiectului în lunile imediat anterioare și / sau după stagiu. Maestrul se încheie în octombrie cu apărarea proiectului. Aprobarea tuturor modulelor programului va fi o condiție necesară pentru obținerea titlului de "Master în management și administrare a companiilor de turism" de către Universidad de Granada .

Despre Școală

Întrebări