Master în marketing
Edinburgh, Regatul Unit
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
11 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 19.100 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* elevi de acasă; 25.100 GBP - studenți internaționali; Studenții din UE care își încep studiile în anul universitar 2021/22 vor fi în conformitate cu taxele internaționale
Introducere
Masterul nostru vă va oferi o cunoaștere aprofundată a marketingului atât din perspectiva academică, cât și din perspectiva practicantului, permițându-vă să abordați provocările de marketing în moduri critice și creative. Programul este conceput pentru a-i ajuta pe cei dintr-o afacere generală sau discipline legate de management să se dezvolte în profesioniști inovatori în marketing care pot conduce decizii strategice în crearea de produse și servicii de succes.
Predare și învățare 2021–22
Pentru anul universitar care începe în septembrie 2021, planificăm în prezent să oferim un mix de predare personală și digitală. Modelul nostru de predare va depinde de restricțiile Covid-19 existente în acel moment, dar planificăm că toți studenții vor fi alături de noi la Edinburgh.
Cerințe de intrare
Intrarea la MSc în marketing este puternic competitivă. Puteți crește șansele unei cereri de succes depășind cerințele minime ale programului.
Cerințe academice
Veți avea nevoie de o diplomă de onoare în Marea Britanie sau 2: 1 la una dintre disciplinele de mai jos sau o calificare echivalentă în străinătate.
- În mod normal, este necesară o diplomă de licență într-o disciplină de afaceri sau de management. Acest program nu se adresează celor care au o diplomă de licență specială în marketing. Dacă faceți acest lucru, vă recomandăm în schimb Masters by Research
- Candidații cu diplome în științe sociale, comunicări, relații publice și media sau domenii legate de artă vor fi, de asemenea, luați în considerare
- Cei cu o diplomă de onoare foarte bună în alte domenii disciplinare vor fi considerați cu condiția să fi studiat o diplomă cu un anumit conținut legat de marketing
- Cererile de la studenți maturi cu experiență semnificativă în managementul marketingului sau cu calificări profesionale acceptabile vor fi luate în considerare în mod individual
Sprijinirea cererii dvs.
- Experiența profesională relevantă nu este necesară, dar vă poate crește șansele de acceptare.
- Se va acorda preferință celor cu note peste cerințele minime din cauza concurenței puternice pentru locurile din acest program.
Cerințe privind limba engleză
Trebuie să demonstrați competența în limba engleză la un nivel care vă va permite să reușiți la studii, indiferent de naționalitatea sau țara de reședință.
Acceptăm următoarele calificări în limba engleză la clasele specificate:
IELTS (International International Language Testing System): 7,0 (cel puțin 6,0 în fiecare secțiune)
- TOEFL (Test de engleză ca limbă străină) iBT (inclusiv ediția specială pentru acasă): total 100 (cel puțin 20 în fiecare secțiune)
- CAE și CPE: total 185 (cel puțin 169 în fiecare modul)
- Trinity ISE (Integrated Skills in English): ISE III cu un Pass în toate cele patru componente
- LanguageCert International ESOL: Expert C1 - Trecere generală cu un Trecere în fiecare componentă
Prezentare generală a studiului
Masterul nostru în marketing vă va oferi o înțelegere teoretică a comportamentului consumatorilor, a metodelor de cercetare de marketing și a managementului de marketing, precum și competența și creativitatea de a aplica aceste cunoștințe în situații de marketing din viața reală.
Structura programului
Acest program se desfășoară pe un an universitar, începând la mijlocul lunii septembrie și se încheie în august. La începutul programului, studiați cursuri obligatorii, care se desfășoară în primul semestru. Acestea sunt bazele pe care se construiește întregul Master și asigură o bază comună de cunoștințe în diferite domenii.
Pentru a vă face o idee despre ce ar putea consta structura programului și cursurile, informațiile de mai jos detaliază structura și cursurile pentru acest program în 2021/22.
Semestrul 1. septembrie – decembrie
Cursuri obligatorii
- Comportamentul consumatorului
- Analiza deciziilor de marketing
- Cercetare de piata
- Principiile managementului marketingului
Semestrul 2. Ianuarie – mai
Curs obligatoriu
- Aplicații de marketing
Cursuri de opțiuni
Alegeți 3
- Strategia de marketing internațional
- Comunicări de marketing
- Marketingul într-o lume digitală
- Marketingul serviciilor
- Înțelegerea mărcilor
Vară. Iunie – august
- Disertație
Rezultatele învățării
Destinat absolvenților de la o disciplină generală de afaceri sau de management, programul își propune să producă marketeri critici, reflectivi și subliniază integrarea teoriei și practicii cu abilitățile și cunoștințele cerute de angajatori.
Cunoaștere și înțelegere
Până la sfârșitul programului, studenții vor putea:
- Evaluează critic cadrele analitice cheie și instrumentele utilizate în marketing
- Aplicați teorii, cadre și instrumente cheie de marketing pentru a rezolva problemele de marketing
- Utilizați informații despre mediul de marketing extern și intern al unei firme pentru a identifica și a acorda prioritate strategiilor de marketing adecvate
- Exercitați o judecată critică prin implicare și reflecție cu literatura de marketing existentă și noi dezvoltări în mediul de marketing
- Evaluează critic funcția de marketing și rolul pe care îl joacă în realizarea succesului organizațional atât în medii comerciale, cât și necomerciale
- Evaluează și acționează pe baza preocupărilor etice și de mediu legate de activitățile de marketing
Atribute ale absolvenților
Până la sfârșitul programului, studenții vor putea:
- Identificați, definiți și analizați problemele și identificați sau creați procese pentru a le rezolva
- Exercitați o judecată critică în crearea unei noi înțelegeri
- Evaluează critic înțelegerea existentă și recunoaște nevoia de a contesta în mod regulat toate cunoștințele
- Identificați și aplicați idei noi, metode și moduri de gândire
- Răspundeți eficient la probleme necunoscute în contexte necunoscute
- Avansați argumentele motivate și susținute efectiv în mod eficient în lucrările scrise și în prezentarea orală
- Lucrați eficient cu ceilalți, valorificând gândirea, experiența și abilitățile lor diferite
- Identificarea și evaluarea responsabilităților și problemelor sociale, culturale, globale, etice și de mediu
- Demonstrați abilități în gestionarea timpului
Dezvoltarea carierei
Absolvenții de marketing de la Universitatea din Edinburgh sunt foarte căutați la nivel global. Echipa noastră dedicată dezvoltării studenților din cadrul școlii de afaceri va fi o parte integrantă a experienței dvs. studențești din prima zi. Suntem aici pentru a vă ajuta să vă pregătiți pentru a vă maximiza potențialul pe piața globală.
Angajare absolventă
Masterul în marketing oferă studenților un studiu aprofundat și echilibrat al disciplinei de marketing. Acesta își propune să producă practicieni critici, reflectivi pentru o varietate de destinații, inclusiv comerț, sectorul public și instituții academice.
Programul ar putea conduce la o multitudine de roluri, inclusiv
- Managerii de publicitate
- Managerii de marcă
- Director de marketing digital / executiv
- Analist de piață / date
- Marketing Fundraisers
- Managerii media
- Managerii de relații publice
- Director de vânzări
Clasamente
- Al 11-lea în clasamentul mondial QS pentru marketing 2019
- 20 în clasamentul QS World University 2020
Admitere
Curriculum
Acest program se desfășoară pe durata unui an universitar, începând de la jumătatea lunii septembrie și se încheie în august. La începutul programului, studiați cursuri obligatorii, care sunt întreprinse în primul semestru. Acestea sunt fundamentul pe care este construit întregul MSc și asigură o bază comună de cunoștințe în diferitele domenii.
O săptămână cuprinzătoare de bun venit oferă o introducere în program, școală și universitate. Conceput pentru a fi atât informativ, cât și distractiv, vă permite să vă familiarizați cu colegii dvs. de clasă.
Prin selectarea diferitelor cursuri de opțiuni, vă puteți adapta studiile spre interesele de carieră.
În cele din urmă, disertația dvs. de master reunește toate învățarea anului într-o lucrare unică pentru fiecare student.
Pentru a vă oferi o idee despre structura programului și cursurile, informațiile de mai jos detaliază structura și cursurile acestui program în 2022/23.
- Semestrul 1 - septembrie–decembrie
- Cursuri obligatorii
- Comportamentul consumatorului
- Analiza deciziilor de marketing
- Cercetare de piata
- Principiile managementului marketingului
- Semestrul 2 - ianuarie–mai
- Curs obligatoriu
- Aplicații de marketing
- Cursuri opționale* - Alegeți 3 sau 4
- Strategia internațională de marketing
- Comunicări de marketing
- Marketing într-o lume digitală
- Comercializarea serviciilor
- Înțelegerea mărcilor
- Vara - iunie-august
- Disertație
- Cursuri obligatorii
*Vom informa solicitanții cu privire la orice modificare a structurii programului și a cursurilor până la data de 15 iunie a anului de intrare la curs. Nu putem garanta că toate cursurile opționale se vor desfășura în fiecare an și, ocazional, vor exista modificări de ultimă oră după această dată din cauza unor circumstanțe neprevăzute, cum ar fi boala personalului.
Conținutul cursurilor individuale și programul pentru orice grad dat sunt în curs de revizuire academică constantă în lumina circumstanțelor actuale și se pot schimba din când în când, unele programe și cursuri fiind modificate, întrerupte sau înlocuite.
Din cauza cererii mari, nu putem garanta studenților un loc la cursul opțional al preferinței lor. De asemenea, dacă nu există suficient interes într-un anumit an pentru un curs cu opțiune, atunci s-ar putea să nu fie viabil pentru noi să rulăm acel curs cu opțiune. Este posibil ca unele combinații de cursuri opționale să nu fie posibile din cauza constrângerilor de programare.
Clasamente
Clasamente
- 13 în clasamentul mondial QS pentru marketing 2022
- 16 în clasamentul QS World University Rankings 2022
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Destinat absolvenților unei discipline de afaceri generale sau legate de management, programul își propune să producă agenți de marketing critici, reflexivi și subliniază integrarea teoriei și practicii cu abilitățile și cunoștințele cerute de angajatori.
Cunoștințe și înțelegere
Până la sfârșitul programului, elevii vor putea:
- Evaluați în mod critic cadrele și instrumentele analitice cheie utilizate în marketing
- Aplicați teorii, cadre și instrumente cheie de marketing pentru a rezolva problemele de marketing
- Utilizați informații despre mediul de marketing extern și intern al unei firme pentru a identifica și prioritiza strategiile de marketing adecvate
- Exercitați raționamentul critic prin implicare și reflecție cu literatura de marketing existentă și noile dezvoltări din mediul de marketing
- Evaluarea critică a funcției de marketing și a rolului pe care aceasta îl joacă în obținerea succesului organizațional atât în medii comerciale, cât și non-comerciale
- Evaluează și acționează asupra preocupărilor etice și de mediu legate de activitățile de marketing
Atribute de absolvent
Până la sfârșitul programului, elevii vor putea:
- Identificați, definiți și analizați problemele și identificați sau creați procese pentru rezolvarea acestora
- Exersați raționamentul critic în crearea unei noi înțelegeri
- Evaluați critic înțelegerea existentă și recunoașteți necesitatea de a contesta în mod regulat toate cunoștințele
- Identificați și aplicați idei noi, metode și moduri de gândire
- Răspundeți eficient la probleme nefamiliare în contexte nefamiliare
- Argumentele avansate argumentate și susținute efectiv în mod eficient în lucrările scrise și în prezentarea orală
- Lucrați eficient cu ceilalți, valorificând gândirea, experiența și abilitățile lor diferite
- Identificați și evaluați responsabilitățile și problemele sociale, culturale, globale, etice și de mediu
- Demonstrați abilități în gestionarea timpului
Burse și finanțare
Solicitanții la Master în Marketing pot aplica pentru o serie de burse atât de la universitate, cât și de la organizații externe.
Program și burse școlare
Suntem dornici să recrutăm cei mai buni talente din întreaga lume. În acest scop, sunt disponibile o serie de burse bazate pe programe și finanțate de școală, precum și altele care sunt sponsorizate cu generozitate de industrie și absolvenți.
Alte burse și finanțări
Puteți fi eligibil pentru burse de la Universitatea din Edinburgh sau o organizație externă.
Galerie
Acreditări
Oportunități de carieră
Dezvoltarea carierei
Absolvenții de marketing de la Universitatea din Edinburgh sunt foarte căutați la nivel global. Echipa noastră dedicată de dezvoltare a studenților din cadrul Școlii de Afaceri va fi o parte integrantă a experienței dumneavoastră studenților din prima zi. Suntem aici pentru a vă ajuta să vă echipați pentru a vă maximiza potențialul pe piața globală.
Absolvent de locuri de muncă
Masterul în marketing oferă studenților un studiu aprofundat și echilibrat al disciplinei de marketing. Acesta își propune să producă practicieni critici și reflexivi pentru o varietate de destinații, inclusiv comerț, sectorul public și instituții academice.
Programul ar putea duce la o multitudine de roluri, inclusiv
- Managerii de publicitate
- Brand Manageri
- Manageri de marketing digital/Executiv
- Piata/Analist de date
- Strângeri de fonduri de marketing
- Managerii media
- Relații cu publicul
- Directori de vanzari