Keystone logo
University of Edinburgh Business School Master în marketing
University of Edinburgh Business School

Master în marketing

Edinburgh, Regatul Unit

1 Years

Engleză

La zi

11 Jun 2025

Sep 2025

GBP 19.100 / per year *

În campus

* elevi de acasă; 25.100 GBP - studenți internaționali; Studenții din UE care își încep studiile în anul universitar 2021/22 vor fi în conformitate cu taxele internaționale

Introducere

Masterul nostru vă va oferi o cunoaștere aprofundată a marketingului atât din perspectiva academică, cât și din perspectiva practicantului, permițându-vă să abordați provocările de marketing în moduri critice și creative. Programul este conceput pentru a-i ajuta pe cei dintr-o afacere generală sau discipline legate de management să se dezvolte în profesioniști inovatori în marketing care pot conduce decizii strategice în crearea de produse și servicii de succes.

Predare și învățare 2021–22

Pentru anul universitar care începe în septembrie 2021, planificăm în prezent să oferim un mix de predare personală și digitală. Modelul nostru de predare va depinde de restricțiile Covid-19 existente în acel moment, dar planificăm că toți studenții vor fi alături de noi la Edinburgh.

Cerințe de intrare

Intrarea la MSc în marketing este puternic competitivă. Puteți crește șansele unei cereri de succes depășind cerințele minime ale programului.

Cerințe academice

Veți avea nevoie de o diplomă de onoare în Marea Britanie sau 2: 1 la una dintre disciplinele de mai jos sau o calificare echivalentă în străinătate.

  • În mod normal, este necesară o diplomă de licență într-o disciplină de afaceri sau de management. Acest program nu se adresează celor care au o diplomă de licență specială în marketing. Dacă faceți acest lucru, vă recomandăm în schimb Masters by Research
  • Candidații cu diplome în științe sociale, comunicări, relații publice și media sau domenii legate de artă vor fi, de asemenea, luați în considerare
  • Cei cu o diplomă de onoare foarte bună în alte domenii disciplinare vor fi considerați cu condiția să fi studiat o diplomă cu un anumit conținut legat de marketing
  • Cererile de la studenți maturi cu experiență semnificativă în managementul marketingului sau cu calificări profesionale acceptabile vor fi luate în considerare în mod individual

Sprijinirea cererii dvs.

  • Experiența profesională relevantă nu este necesară, dar vă poate crește șansele de acceptare.
  • Se va acorda preferință celor cu note peste cerințele minime din cauza concurenței puternice pentru locurile din acest program.

Cerințe privind limba engleză

Trebuie să demonstrați competența în limba engleză la un nivel care vă va permite să reușiți la studii, indiferent de naționalitatea sau țara de reședință.

Acceptăm următoarele calificări în limba engleză la clasele specificate:

IELTS (International International Language Testing System): 7,0 (cel puțin 6,0 în fiecare secțiune)

  • TOEFL (Test de engleză ca limbă străină) iBT (inclusiv ediția specială pentru acasă): total 100 (cel puțin 20 în fiecare secțiune)
  • CAE și CPE: total 185 (cel puțin 169 în fiecare modul)
  • Trinity ISE (Integrated Skills in English): ISE III cu un Pass în toate cele patru componente
  • LanguageCert International ESOL: Expert C1 - Trecere generală cu un Trecere în fiecare componentă

Prezentare generală a studiului

Masterul nostru în marketing vă va oferi o înțelegere teoretică a comportamentului consumatorilor, a metodelor de cercetare de marketing și a managementului de marketing, precum și competența și creativitatea de a aplica aceste cunoștințe în situații de marketing din viața reală.

Structura programului

Acest program se desfășoară pe un an universitar, începând la mijlocul lunii septembrie și se încheie în august. La începutul programului, studiați cursuri obligatorii, care se desfășoară în primul semestru. Acestea sunt bazele pe care se construiește întregul Master și asigură o bază comună de cunoștințe în diferite domenii.

Pentru a vă face o idee despre ce ar putea consta structura programului și cursurile, informațiile de mai jos detaliază structura și cursurile pentru acest program în 2021/22.

Semestrul 1. septembrie – decembrie

Cursuri obligatorii

  • Comportamentul consumatorului
  • Analiza deciziilor de marketing
  • Cercetare de piata
  • Principiile managementului marketingului

Semestrul 2. Ianuarie – mai

Curs obligatoriu

  • Aplicații de marketing

Cursuri de opțiuni

Alegeți 3

  • Strategia de marketing internațional
  • Comunicări de marketing
  • Marketingul într-o lume digitală
  • Marketingul serviciilor
  • Înțelegerea mărcilor

Vară. Iunie – august

  • Disertație

Rezultatele învățării

Destinat absolvenților de la o disciplină generală de afaceri sau de management, programul își propune să producă marketeri critici, reflectivi și subliniază integrarea teoriei și practicii cu abilitățile și cunoștințele cerute de angajatori.

Cunoaștere și înțelegere

Până la sfârșitul programului, studenții vor putea:

  • Evaluează critic cadrele analitice cheie și instrumentele utilizate în marketing
  • Aplicați teorii, cadre și instrumente cheie de marketing pentru a rezolva problemele de marketing
  • Utilizați informații despre mediul de marketing extern și intern al unei firme pentru a identifica și a acorda prioritate strategiilor de marketing adecvate
  • Exercitați o judecată critică prin implicare și reflecție cu literatura de marketing existentă și noi dezvoltări în mediul de marketing
  • Evaluează critic funcția de marketing și rolul pe care îl joacă în realizarea succesului organizațional atât în medii comerciale, cât și necomerciale
  • Evaluează și acționează pe baza preocupărilor etice și de mediu legate de activitățile de marketing

Atribute ale absolvenților

Până la sfârșitul programului, studenții vor putea:

  • Identificați, definiți și analizați problemele și identificați sau creați procese pentru a le rezolva
  • Exercitați o judecată critică în crearea unei noi înțelegeri
  • Evaluează critic înțelegerea existentă și recunoaște nevoia de a contesta în mod regulat toate cunoștințele
  • Identificați și aplicați idei noi, metode și moduri de gândire
  • Răspundeți eficient la probleme necunoscute în contexte necunoscute
  • Avansați argumentele motivate și susținute efectiv în mod eficient în lucrările scrise și în prezentarea orală
  • Lucrați eficient cu ceilalți, valorificând gândirea, experiența și abilitățile lor diferite
  • Identificarea și evaluarea responsabilităților și problemelor sociale, culturale, globale, etice și de mediu
  • Demonstrați abilități în gestionarea timpului

Dezvoltarea carierei

Absolvenții de marketing de la Universitatea din Edinburgh sunt foarte căutați la nivel global. Echipa noastră dedicată dezvoltării studenților din cadrul școlii de afaceri va fi o parte integrantă a experienței dvs. studențești din prima zi. Suntem aici pentru a vă ajuta să vă pregătiți pentru a vă maximiza potențialul pe piața globală.

Angajare absolventă

Masterul în marketing oferă studenților un studiu aprofundat și echilibrat al disciplinei de marketing. Acesta își propune să producă practicieni critici, reflectivi pentru o varietate de destinații, inclusiv comerț, sectorul public și instituții academice.

Programul ar putea conduce la o multitudine de roluri, inclusiv

  • Managerii de publicitate
  • Managerii de marcă
  • Director de marketing digital / executiv
  • Analist de piață / date
  • Marketing Fundraisers
  • Managerii media
  • Managerii de relații publice
  • Director de vânzări

Clasamente

  • Al 11-lea în clasamentul mondial QS pentru marketing 2019
  • 20 în clasamentul QS World University 2020

Admitere

Curriculum

Clasamente

Rezultatul programului

Burse și finanțare

Acreditări

Oportunități de carieră

Despre Școală

Întrebări