

UCM chile
About
Universidad Católica del Maule își asumă pregătirea profesională a studenților săi pentru regiune, țară și lume, care vor fi instruiți în lumina principiilor și fundamentelor instituției. În acest model de formare, fundamentele teoretico-conceptuale, abordarea pedagogică, liniile directoare pentru exercițiul operațional și definițiile curriculare sunt explicite, totul în armonie cu Proiectul educațional instituțional (PEI). Cu un sens practic, acest model permite dezvoltarea și ancorarea itinerariilor de formare, de la proiectarea și implementarea lor, până la evaluarea, urmărirea și monitorizarea acestora. În contextul politicii publice educaționale, cerințele actuale ale comunității locale și naționale sunt colectate aici, exprimate de diferiții actori și organizații sociale, politice, economice, culturale și religioase. În acest scenariu, sunt definite patru axe de formare: Calitatea cuprinzătoare, Identitatea socioculturală regională, Responsabilitatea socială incluzivă și Construcția cunoștințelor, cu inovația ca element transversal al acestor axe de formare. Acestea constituie bazele itinerariilor de formare UCM și sunt operaționalizate într-un curriculum orientat către competențe și rezultate ale învățării, care promovează formarea profesioniștilor competenți, autonome, reflectivi, cu acțiuni etice în conformitate cu viziunea creștină a UCM. . Modelul de instruire UCM trebuie să garanteze principiile relevanței, coerenței și relevanței curriculumului, având în vedere flexibilitatea, adaptabilitatea și ajustările în timp solicitate de societatea cunoașterii. Acesta este un document orientativ pentru procesul de formare al Universității, care este articulat cu PEI pentru a promova dialogul între diferiții actori: cadre universitare, studenți, oficiali, comunitatea locală și națională.
Universidad Católica del Maule își asumă pregătirea profesională a studenților săi pentru regiune, țară și lume, care vor fi instruiți în lumina principiilor și fundamentelor instituției.
În acest model de formare, fundamentele teoretico-conceptuale, abordarea pedagogică, liniile directoare pentru exercițiul operațional și definițiile curriculare sunt explicite, totul în armonie cu Proiectul educațional instituțional (PEI).
Cu un sens practic, acest model permite dezvoltarea și ancorarea itinerariilor de formare, de la proiectarea și implementarea lor, până la evaluarea, urmărirea și monitorizarea acestora.
În contextul politicii publice educaționale, cerințele actuale ale comunității locale și naționale sunt colectate aici, exprimate de diferiții actori și organizații sociale, politice, economice, culturale și religioase.
În acest scenariu, sunt definite patru axe de formare: Calitatea cuprinzătoare, Identitatea socioculturală regională, Responsabilitatea socială incluzivă și Construcția cunoștințelor, cu inovația ca element transversal al acestor axe de formare.
Acestea constituie bazele itinerariilor de formare UCM și sunt operaționalizate într-un curriculum orientat către competențe și rezultate ale învățării, care promovează formarea profesioniștilor competenți, autonome, reflectivi, cu acțiuni etice în conformitate cu viziunea creștină a UCM. .
Modelul de instruire UCM trebuie să garanteze principiile relevanței, coerenței și relevanței curriculumului, având în vedere flexibilitatea, adaptabilitatea și ajustările în timp solicitate de societatea cunoașterii.
Acesta este un document orientativ pentru procesul de formare al Universității, care este articulat cu PEI pentru a promova dialogul între diferiții actori: cadre universitare, studenți, oficiali, comunitatea locală și națională.
- Talca
Talca, Chile
