MA în Administrarea afacerilor internaționale
Tallinn University of Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Tallinn, Estonia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.700 / per year *
Termen limită de aplicare
01 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* pentru cetățenii din UE/SEE și din afara UE
Introducere
Programul nostru are două specializări: Administrarea afacerilor internaționale și Marketing și managementul experienței clienților. Indiferent de specializare, vă vom înarma cu toate instrumentele necesare pentru a lansa o carieră de succes în afaceri și/sau marketing. Tot ce trebuie să faci este să muncești din greu și să fii atent.
Veți studia elementele de bază ale marketingului internațional, ale managementului strategic, ale planificării și execuției afacerilor. Vei fi limitat doar de imaginația ta: gândește în stil mare și vei avea un impact. Dar cel mai important: faceți din studiile dumneavoastră prioritatea numărul unu, noi vă vom arăta instrumentele, dar numai dumneavoastră puteți învăța cum să le folosiți.
Programul de Administrare a Afacerilor Internaționale oferă studenților o înțelegere solidă a practicilor de afaceri moderne și abilitățile de conducere necesare pentru a rămâne competitivi în peisajul de afaceri global de astăzi.
- Se spune că "rețeaua ta este valoarea ta netă". Studenții TalTech vor construi o rețea de prieteni loiali și confidenți, conexiuni comunitare care pot duce la o mulțime de oportunități.
- Cursul de administrare a afacerilor internaționale vă va pregăti pentru a lucra imediat oriunde, indiferent de constrângerile geografice sau culturale. Toate cursurile sunt predate de profesori experimentați cu experiență internațională.
- Atunci când investiți timp și energie în studiile dumneavoastră, vă puteți aștepta la mult mai mult decât la rezultate bănești. Și poți face toate acestea în timp ce locuiești în Estonia, una dintre cele mai inovatoare și mai avansate țări din punct de vedere tehnologic din lume.
- Estonia este desemnată de revista Wired drept "cea mai avansată societate digitală din lume". Dacă vrei să experimentezi viitorul chiar acum, TalTech este cea mai bună șansă pentru tine.
De ce să studiezi Administrarea Afacerilor Internaționale în Taltech?
Multe universități oferă cursuri de afaceri internaționale, dar de ce să te mulțumești cu ceva bun când cel mai bun este la îndemână?
- Cursul nostru combină cunoștințele teoretice cu abilitățile practice, făcându-vă un profesionist dorit pe piața contemporană a muncii. Veți fi instruiți de cei mai buni experți tehnici și de afaceri.
- Programul de Administrare a Afacerilor Internaționale vă va dota cu tot ceea ce aveți nevoie pentru a lăsa o amprentă durabilă în afacerile globale. Absolvenții TalTech sunt recrutați în mod regulat de manageri de afaceri din întreaga lume.
- Lumea devine din ce în ce mai mică, iar găsirea unei nișe este esențială pentru orice afacere, tânăr start-up sau corporație multinațională. Deoarece încurajăm atât specializările, cât și flexibilitatea, vă vom expune la o varietate de subiecte, astfel încât să vă puteți adapta fiecare program în funcție de propriile obiective de învățare și de carieră.
- În lumea de astăzi, experiența este totul. Cursul de Administrarea Afacerilor Internaționale răspunde standardelor și cerințelor unei lumi în plină globalizare și veți avea acces la o multitudine de proiecte de cercetare internaționale, precum și la proiecte legate de Uniunea Europeană.
- Estonia este una dintre cele mai digitale societăți din lume. Suntem o țară care crede în antreprenoriat, iar studiul afacerilor aici este firesc.
Admitere
Curriculum
Administrarea afacerilor internaționale
Subiecte cheie: Leadership strategic, Managementul exporturilor, Afaceri internaționale, Tendințe în afaceri, Logistică, Managementul afacerilor.
Definiția a ceea ce face un lider corporativ eficient s-a extins de-a lungul timpului, cu mai multe poziții de conducere executivă în companiile Fortune 500 la îndemâna tuturor, indiferent de mediul cultural sau geografic.
Vă vom oferi ceea ce aveți nevoie pentru a lucra în aproape orice companie din orice țară din lume, de la întreprinderi globale până la mici start-up-uri. Cu puțină concentrare și determinare, veți afla de ce aveți nevoie pentru a ajuta companiile din sectorul dvs. preferat să prospere.
De la elementele fundamentale ale afacerii la structurare și până la luarea deciziilor la nivel înalt, acoperim toate elementele de bază într-un context contemporan care nu este oferit de majoritatea instituțiilor.
Pe măsură ce studenții își dezvoltă abilități în domenii precum cultura organizațională, tehnologia de afaceri și strategia corporativă, ei vor învăța cum acestea sunt aplicate în mediile contemporane. TalTech oferă studenților exact ceea ce au nevoie pentru a deveni lideri competenți și eficienți familiarizați cu filozofiile și metodele moderne la locul de muncă.
Indiferent dacă vă concentrați pe piețele internaționale, vânzări sau marketing, veți dezvolta expertiza necesară pentru a conduce o afacere înfloritoare prin oportunități de învățare practică predate de personal și profesori excepționali.
Seminariile și atelierele permit aplicarea învățării într-un context real, oferind studenților șansa de a învăța dincolo de manual.
TalTech lucrează cu mulți vorbitori invitați renumiți și tutori internaționali care vă vor ghida prin piețe străine specifice și poate chiar vă vor conecta cu oportunități de angajare.
Marketing și managementul experienței clienților
Subiecte cheie: marketing internațional, cercetare de piață, marketing strategic, design de produs, digitalizarea marketingului și managementul vânzărilor.
Afacerile sunt vulnerabile astăzi la atât de multe forțe. Întrucât furtul de proprietate intelectuală este aproape inevitabil, marketingul inovator joacă un rol din ce în ce mai important în orice scenariu de afaceri.
Orice om de afaceri priceput trebuie să fie capabil să gândească creativ și să vină cu soluții care să depășească concurența. La urma urmei, oricine poate cumpăra un anunț într-un ziar, dar foarte puțini pot realiza o strategie de marketing câștigătoare.
La TalTech, vei deveni un profesionist de marketing iscusit, gata pentru cele mai complexe provocări. Veți învăța cum să proiectați planuri și concepte de marketing eficiente, să executați campanii digitale foarte bine direcționate și să gestionați platformele sociale.
„Angajarea oamenilor înseamnă satisfacerea nevoilor lor, nu ale tale”, a spus autorul american Tony Robbins. Are dreptate: cunoașterea clientului este cheia. Cu puțin ajutor din partea prietenilor tăi TalTech, vei deveni un analist competent gata să conducă și să execute cercetări de piață cuprinzătoare.
Veți studia conceptele din spatele comportamentului de cumpărare și modelelor de cumpărare ale consumatorilor, managementul mărcii și vânzările. Ca negociator desăvârșit și dezvoltator de afaceri, vei absolvi, simțindu-te încrezător că poți încheia orice afacere.
Pe măsură ce concurența devine din ce în ce mai dură, vânzările și marketingul joacă un rol din ce în ce mai important în orice afacere. Pentru a avea succes, trebuie să vedeți legăturile dintre produse și potențialii clienți. TalTech vă va oferi instrumente pentru a face exact asta: absolvenții noștri sunt candidați extrem de atractivi pentru locuri de muncă de top în vânzări și marketing din întreaga lume.
În calitate de analist de afaceri și strateg de marketing calificat, veți fi un atu de neînlocuit pentru orice organizație.
Rezultatul programului
Scopuri si obiective
Sprijinirea dezvoltării cu mai multe fațete a studenților prin furnizarea sistematică de cunoștințe și abilități de bază la nivel de master, aprofundarea și modelarea managerilor și experților de afaceri creativi și oferirea competenței necesare activității sectoriale. Completarea curriculum-ului formează atitudini care permit să lucreze ca membru al consiliului sau managementului, ca manager mediu sau superior și ca specialist economic de nivel superior atât în Estonia, cât și în alte părți ale lumii. Curriculumul este conceput pentru studenții al căror scop este să se perfecționeze și să urce pe scara carierei și creează premise suficiente pentru o orientare rapidă și flexibilă atât în afaceri practice, cât și în eventualele activități academice ulterioare, inclusiv studii de doctorat în domeniul relevant.
Rezultatele învățării
- A dobândit cunoștințe actualizate și sistematice ale principiilor aplicate activităților și managementului companiilor care își desfășoară activitatea în diferite sectoare ale unui mediu internațional;
- Cunoaște metodele și instrumentele de analiză, evaluare și gestionare a activităților și eficienței unei companii și este capabil să aplice principiile teoretice și oportunitățile de dezvoltare în managementul de marketing, export, vânzări și operațiuni și este conștient de interrelațiile acestora cu activitățile de afaceri ale unei companii. si particularitati
- Este capabil să identifice probleme și să relaționeze cunoștințele teoretice la managementul practic al unei companii și la proiectarea strategiei sale de afaceri într-un context socio-economic specific, luând în considerare diferite grupuri de interese
- Este capabil să planifice, să organizeze și să controleze activitățile unei organizații luând în considerare principiile economice, sociale, politice și etice
- a dobândit bune abilități de comunicare și își planifică în mod independent dezvoltarea personală
- Înțelege modul în care funcționează societatea și economia și analizează și evaluează critic procesele care au loc în societate și economie în lumina responsabilității sociale corporative și a principiilor etice.
Absolvenții acestui program vor primi un Master în Arte în Științe Sociale (MA).
Burse și finanțare
Studenții pot aplica pentru burse de performanță. Valoarea bursei este de 100 € (euro) pe lună. Studenții din anul I pot aplica din semestrul al doilea. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați universitatea.
Oportunități de carieră
Cine veți deveni după absolvire?
Afaceri internationale
Specializarea în Afaceri Internaționale te învață să vezi principalele funcții ale unei companii într-un context internațional. Vă oferim o mentalitate globală pentru a vă ajuta să operați cu succes pe piețele globale. Veți dobândi cunoștințe aprofundate despre managementul afacerilor și exporturilor și veți avea toate condițiile prealabile pentru a deveni un manager de top într-o organizație internațională.
Marketing și managementul experienței clienților
Marketingul și vânzările sunt cele mai importante părți ale fiecărei companii, deoarece concurența pe piețele globale se intensifică. Pentru a avea succes, trebuie să găsiți scurtături între potențialii clienți și produse și servicii. După finalizarea programului TalTech, veți avea toate condițiile necesare pentru a deveni managerul de marketing sau vânzări al unei organizații. Puteți fi responsabil pentru gestionarea veniturilor din vânzări ale unei companii, relațiile cu clienții și marketingul. În plus, puteți analiza rezultatele și remodela strategiile și politicile corporative.