Maestru in inteligenta de marketing
Towson University - College of Business & Economics
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* In-Stat. Out-of-stat si International
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Master în Marketing Intelligence
Ce este inteligenta de marketing?
Inteligenta de marketing este integrarea cercetării de marketing, strategie, analiză, management de date și de marketing interactiv. Program de masterat Towson Universitatea din inteligența de marketing cu un certificat de post-bacalaureat încorporate în Interactive Marketing este conceput cu o aplicat, focalizare învățarea experiențială în funcție de nevoile industriei. Prin cursuri riguroase și hands-on de cercetare, veți învăța cum să achiziționeze, să analizeze și să utilizeze date de marketing și pentru a obține experiența necesară pentru a intra pozițiile la nivel înalt responsabil pentru deciziile strategice.
De ce câștiga o diplomă de master în inteligență marketing?
Cu opțiuni de marketing digital care evoluează rapid, companiile au nevoie de persoane care pot crea, implementa și să evalueze strategii de marketing bazate pe date. De fapt, Biroul american de Statistica a Muncii proiectelor de ocupare a analiștilor de cercetare de piata sa creasca 32 la sută 2012-2022.
Ca un absolvent de program de Towson lui Marketing Intelligence master va fi calificat pentru locuri de muncă, cum ar fi:
- Marketing Intelligence Analyst
- Digital Marketing Manager
- De introducere pe piață Research Analyst
- Specialist Insight client
Mai multe despre programul
Admiterea la programul de gradul de master în marketing intelligence competitiv. Curriculum-ul necesită 30 de unități care pot fi finalizate în doi ani sugerat secvență curs.
Cerințele de admitere
Programul este în prezent admite numai pe termen de toamna 2015. Termenul limită pentru înscriere este: august 1. Se va acorda prioritate studenților a căror aplicare și materiale au fost primite până la 1 iulie. Admitere primăvara nu este disponibil pentru moment.
Admiterea la gradul de Master of Science în Marketing Intelligence este competitiv. Condițiile de eligibilitate sunt:
- O diplomă de bacalaureat de la un colegiu acreditate la nivel regional sau universitate
- Un GPA cumulat de 3,00 (pe o scară de 4,00), sau echivalent pe cele mai recente 60 de unități de absolvent sau muncă de licență. Admitere condiționată poate fi acordată cu o AAP minim de 2,75.
- Graduate Record de examinare (GRE) sau Graduate Management Admitere Test (GMAT). Cel puțin un scor trebuie să fie prezentate.
Pentru a aplica, completați un Cererea de admitere absolvent. Următoarele informații suplimentare vor fi solicitate ca parte a cererii on-line:
- Două scrisori de recomandare de la persoane care pot atesta capacitatea de a rezista la rigorile unui absolvent de învățământ. (Adresele de email ale recommenders trebuie introdus la cerere).
- Un unu-la de două pagini motto personal descrie experiența din trecut relevant, obiectivele carierei tale și cum vă așteptați acest program pentru a sprijini aceste obiective
- Un CV
- Studenții internaționali pot fi supuse unor cerințe suplimentare. Vezi site-ul de admitere pentru mai multe informații.
Studenții fără cursuri de licență în statistici și programare pot fi necesare pentru a finaliza cursuri suplimentare în aceste domenii înainte de a fi admis la program.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Management în Finanțe și Contabilitate
- Berlin, Germania
Master în Business Intelligence
- Wrocław, Polonia
Master în Știința Datelor
- Potsdam, Germania
- Dubai, Emiratele Arabe Unite