Masterat în managementul marketingului
Takming University Of Science And Technology
Informatie cheie
Locația campusului
Taipei, Taiwan
Limbi Străine
Engleză, Chineză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterat în managementul marketingului
Introducere
Departamentul de Management al Marketingului a fost înființat în 2004 și datorită activităților sporite de expoziții comerciale și convenții din întreaga lume în ultimii ani, Divizia de Convenție Internațională, Expoziție și Management Turistic a fost înființată în 2009. Școala postuniversitară de servicii și operațiuni de management, care a fost înființată în 2007 în comun cu Departamentul de Marketing Management în 2011. În prezent, Departamentul oferă două programe de masterat.
POARTĂ
Scopul acestui departament este de a oferi și de a consolida studenții cu cunoștințe profesionale și capabilități în domeniul marketingului și marketingului internațional.
Obiective și curriculum
Obiectivul departamentului este acela de a educa studenții cu cunoștințe și capabilități de marketing profesionist. Elevii sunt așteptați să gestioneze activitățile de marketing legate de B2C și B2B. Curriculum-ul include cursuri de bază de management și cursuri profesionale, modul de comportament al consumatorilor și modul de marketing de afaceri. În plus, departamentul oferă cursuri precum limbă străină, sistem informatic și asistență în pregătirea certificatelor profesionale. Cursurile de pregătire practică în pauza de vară sau în cadrul semestrului este una dintre nucleele departamentului. Printre acestea se numără participarea la cursuri în corporații, vizitarea corporațiilor și colaborarea cu proiectele de cooperare industrială. În ultimul an, pentru a combina teoria și învățarea practică, studenții trebuie, de asemenea, să finalizeze un proiect de absolvire.
Oportunități după absolvenți
Program postuniversitar: Pe baza intereselor studenților sau a planificării carierei, aceștia au putut alege să urmeze programul de masterat oferit de Departament sau de alte universități.
Ocuparea forței de muncă: Funcționari ai serviciului public, personal de conducere a proiectelor și personal de conducere a marketingului, personalul de marketing și altele.
Departamentul de Convenție Internațională, Expoziție și Management Turistic, Departamentul de Marketing Management
Puncte forte
Conform tendinței de afaceri a expozițiilor internaționale, am creat curriculum pentru a întări capacitatea studenților de a planifica și desfășura expoziții internaționale, împreună cu cursuri de formare profesională realizate din punct de vedere al turismului și al afacerilor de agrement. Obiectivul nostru este de a cultiva talentele de management și de marketing în domenii de convenții și expoziții internaționale, turism și petrecerea timpului liber al studenților.
Obiective și curriculum
În plus față de cursurile de management fundamental și de afaceri, există două segmente de bază, Conferința Internațională și Expoziție, Managementul Turismului și Managementul Leisure. De asemenea, oferim cursuri de limbi și aplicații pentru tehnologia informației. Încurajăm studenții să efectueze atât examene de licență profesionale de bază, cât și avansate, pentru a-și pregăti abilitățile de căutare a locului de muncă. Pentru cursuri practice, studenții sunt obligați să participe la programele academice și industriale de cooperare, vizite de afaceri și seminarii de probleme industriale practice etc.
Oportunități după absolvenți
Program postuniversitar: Pe baza intereselor studenților sau a planificării carierei, aceștia au putut alege fie să urmeze programele de masterat oferite de acest departament, Departamentul de Management Logistic în școli de afaceri sau alte universități.
Ocuparea forței de muncă: Funcționari publici, plan internațional de convenții și expoziții, personal de marketing în turism și petrecere a timpului liber, relații publice etc.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management Marketing
- Barcelona, Spania
MBA + Master în Management de Marketing
- Amsterdam, Ţările de Jos
MCom Marketing Management
- Pretoria, Africa de Sud