Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Takming University Of Science And Technology Master în management logistic
Takming University Of Science And Technology

Master în management logistic

Taipei, Taiwan

Durata cererii

Engleză, Chineză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2025

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Citeste mai mult

Introducere

Masterat în Managementul Logisticii

istorie

Institutul nostru absolvent a fost înființat în 2008. Obiectivul nostru principal este cultivarea talentelor și dotarea acestora cu capabilități manageriale de comerț și logistică la nivel mondial. Domeniile noastre de cercetare includ lanțuri și managementul francizei, managementul logisticii, administrarea afacerilor internaționale etc. În prezent, avem două echipe - lanțuri și francize și comerț și logistică globală în institutul nostru absolvent. După ce terminăm integrarea resurselor facultății, vom avea mai multe echipe (de exemplu, echipa de administrare a afacerilor internaționale etc.)

Obiective

Ne propunem să cultivăm talentele cu cunoștințe integrate și abilități de comerț și logistică, gândire independentă și abilități de rezolvare a problemelor. Ne așteptăm ca studenții noștri să integreze cunoștințele teoretice cu formarea practică, astfel încât să ofere informații utile pentru a facilita eficient luarea deciziilor de conducere. Odată cu dobândirea cunoștințelor teoretice și a pregătirii practice, credem că studenții noștri ar putea fi de ajutor tuturor organizațiilor imediat după absolvire.

Facultate

Avem 13 profesori, dintre care 3 profesori, 3 profesori asociați și 6 profesori asistent. Fiecare profesor are masterat sau doctorat obținut fie în universități naționale sau internaționale și are specialitate în anumite domenii academice și de cercetare. Profesorii cu jumătate de normă din departamentul nostru sunt cadre didactice cu normă întreagă din alte universități sau experți din industrii și toți au o diplomă de master sau mai mult. Facultatea de excelență reprezintă cele mai prețioase active ale departamentului nostru.

Planificarea curriculumului

Obiectivul institutului nostru de absolvent este acela de a ajuta studenții să absoarbă cunoștințele profesionale și logistica prin teorii și formare practică, cu aspectele comune și profesionale atât ale comerțului, cât și ale logisticii. Curriculumul nostru este planificat după cum urmează: 1. Cursuri de bază (obligatorii): Temele de tranzacționare pentru tranzacții, temele manageriale de tranzacționare și logistică, subiecte internaționale de logistică, subiecte practice ERP, metode de cercetare și seminarii. Cursuri profesionale (opțional): Cercetare privind economia internațională, Analiza economiei industriale, Practica de administrare a afacerilor internaționale, Temele de tranzacționare și bancare, Arbitrajul și negocierea afacerilor internaționale, Lanțul de aprovizionare și Managementul comerțului și logisticii globale, Analiza operațiunilor de planificare și operare, Managementul, Sistemul de distribuție logistică, Economia transporturilor etc.

  1. Eseu

Facilități

Avem o clasă audio-vizuală profesională multi-media și două laboratoare profesionale de calculator. Avem, de asemenea, instalat hardware și software asemănător, cum ar fi ERP, CRM, managementul afacerilor virtuale 3D, explorarea datelor, analiza statistică SPSS, analiza statistică AMOS, simularea deciziei BOSS pentru managementul afacerilor, KMS, analiza de date Solver, Și Chiar Store Master.

Avem, de asemenea, o clasă de profesioniști numită Innovation Center for Future Store și un centru global de cercetare logistică, pentru a oferi studenților noștri un mediu practic în care pot folosi ca bază de cooperare industrie-universitate pentru a-și desfășura activitatea de livrare a serviciilor magazinului și logistică. Software-ul pe care îl pregătim pentru studenți este "Sistemul de simulare a deciziilor pentru lanțuri", "Sistemul de simulare a deciziilor pentru lanțul de aprovizionare cu mai multe etape", "Software-ul de simulare pentru proiectarea și planificarea spațiului de afaceri" și "Aplicația RFID".

Institutul de Dezvoltare a Universității

Pentru a ne pune în aplicare funcționarea internă și pentru a realiza proiecte legate de predare și cercetare, în plus față de întâlnirile noastre periodice lunare, am creat și comitete, formate de facultate, care să se ocupe de diferitele activități departamentale. În prezent, comitetele pe care le avem sunt: ​​comitetul de planificare a curriculum-ului, comitetul de examinare a apelurilor studenților, comitetul de îndrumare a studenților, comitetul pentru recompense și pedepse studențești, comitetul de audit al cheltuielilor, comitetul de bibliotecă, Comitetul de supraveghere a egalității de gen, comitetul de consiliere telefonică, comitetul general al afacerilor, comitetul de subvenționare a învățământului, instructorii asociației studenților, comitetul de solicitare a serviciilor de absolvire, echipa de înscrieri, comitetul R & D, comitetul de evaluare a performanțelor etc. Fiecare comitet nu numai că are grijă de propria sa afacere, ci și cooperează între ele printr-o comunicare suficientă pentru a realiza activități administrative generale esențiale pentru funcționarea institutului nostru absolvent.

Educație avansată

În ceea ce privește urmărirea învățământului superior, studenții noștri pot continua studiile de doctorat în instituții de învățământ intern sau internațional și în inginerie industrială și management, administrarea afacerilor, managementul tehnologiilor, comerțul internațional, administrarea afacerilor internaționale, managementul comerțului și logisticii globale, economia industrială etc. Avem câțiva studenți care studiază în prezent în programe de doctorat în institute de absolvent din Taiwan și din străinătate.

Ocupării forței de muncă

  1. Locuri de munca in organizatii private: studentii nostri se pot aplica pentru posturi de lucru in sectia internationala a unei companii de distributie sau de distributie in calitate de vanzator sau pot lucra in calitate de functionar comercial, functionar in vanzari, logistica, inginer industrial in fabrica sau departament logistic in industria tehnologiei , Cumpărător, depozit, lider de echipă în secția de fabricare sau deținător de stocuri.
  2. Poziția publică: Dacă studenții noștri primesc examene de serviciu public, pot lucra ca tehnicieni în inginerie industrială sau pot lucra în cadrul Institutului pentru Industria Informațiilor, CPC, Biroul de Comerț Exterior, Consiliul pentru Planificare și Dezvoltare Economică, Vamă etc.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • MSc în ISLI - Managementul lanțului global de aprovizionare
    • Bordeaux, Franţa
  • Master in Supply Chain Management & Logistics
    • Barcelona, Spania
  • MSc Logistics, Data Analytics and Supply Chain Management
    • Bradford, Regatul Unit