Master of Arts în comunicare publicitară
DURATA
1 up to 3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.900
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în Comunicații Publicitare este un program nou, de pionierat pentru Grecia, care răspunde cererii în creștere din industrie de profesioniști pregătiți în arta, știința și practica publicității. Este un program avansat de studiu care leagă cu talent cunoștințele teoretice actualizate cu abilitățile practice cerute de industrie. Programul adoptă o viziune holistică de 360 de grade a teoriei și practicii publicității, echilibrând în mod unic laturile sale creative și de planificare strategică.
Structura curriculară oferă studenților o bază completă de publicitate prin cursuri de bază, în timp ce oferă simultan participanților flexibilitatea de a adapta programul la preferințele lor individuale, diverse medii academice și aspirații de carieră, alegând dintr-o listă de opțiuni în două specializări. domenii: strategia publicitară și planificarea sau creativitatea publicitară.
- Durata : Un an (part-time) sau până la trei ani (part-time).
- Număr de cursuri : 11 cursuri (33 de credite din SUA).
- Prezență : Cursurile se desfășoară de luni până joi, între orele 18:30-21:30. Vineri sunt rezervate cursurilor de machiaj și altor activități academice, cum ar fi cursuri de master, ateliere, prelegeri și discuții.
- Puncte de admitere : studenții noi sunt admiși la începutul termenilor de toamnă, iarnă și primăvară.
Caracteristici unice ale programului
- Acreditare NECHE
- Curriculum inovator care încorporează atelierul LEGO Serious Play™
- Practică practică, inclusiv o tabără de pregătire publicitară cu un brief live
- Flexibilitatea de a personaliza traseul de carieră prin alegerea opțiunilor: creativ vs planificare strategică.
- Învață de la cei mai buni: facultate cu experiență care combină cercetarea academică, rigoarea și expertiza practică
- Opțiune de stagiu
Studenți ideali
Masteratul în Comunicații Publicitare este destinat absolvenților din toate disciplinele, precum și profesioniștilor din industria comunicării, care sunt interesați să înceapă sau să-și avanseze cariera în publicitate, fie din perspectiva agenției, media sau a clientului.
Curriculum
Cursuri obligatorii
- Teorii publicitare
- Publicitatea în context
- Strategia și planificarea campaniei
- Comunicarea Brandului
- Creativitate & Ideatie
- Metode de cercetare în publicitate
- Trusa practicantului
sau
- Stagiu în publicitate
Cursuri opționale* (alegeți 3 din listă)
Zona de concentrare 1: Strategie și planificare publicitară
- Planificare media
- Publicitate digitală
- Gestionarea contului
- Un electiv liber de la celelalte programe de comunicare
Zona de concentrare 2: Publicitate creativă
- Copywriting
- Direcția de artă
- Producție media digitală
- Design de identitate de marcă
Studenții pot alege o opțiune din oricare dintre celelalte programe de comunicare postuniversitare, cu aprobarea coordonatorului programului de absolvire.
*Activitățile opționale sunt oferite prin rotație în timpul anului universitar.
Proiect sau teză Capstone
Proiectul Capstone în publicitate
sau
Teză în publicitate
sau
Portofoliu în publicitate
Rezultatul programului
După finalizarea cu succes a acestui program, participanții ar trebui să fie capabili să:
- Explicați teoriile și conceptele publicitare din perspectiva socială, etică și industrială
- Dezvoltați strategii și planuri de campanii de publicitate prin aplicarea teoriilor și conceptelor relevante
- Utilizați datele și informațiile pentru a rezolva problemele de publicitate și pentru a produce soluții
- Generați perspective noi, concepte creative și idei pentru teoria sau practica publicității
- Proiectați și efectuați cercetări adecvate pentru publicitate
- Evaluați eficacitatea campaniilor de publicitate
- Comunicați eficient oral și în scris
- Demonstrați abilități eficiente de servicii pentru clienți
Oportunități de carieră
Absolvenții programului pot urma o carieră în agenții de publicitate cu servicii complete, specializate în planificare strategică, gestionarea conturilor sau roluri creative; pot găsi, de asemenea, oportunități de angajare în agenții media și creative sau își pot asuma roluri legate de publicitate și comunicare în departamentele de comunicare/marketing ale organizațiilor mari. Opțiunile de angajare includ poziții în companii specializate în branding și design, producție, comunicații integrate, media și divertisment.
Studenții absolvenți ai Deree primesc sprijin din partea Biroului pentru Servicii de Carieră, care îi ajută să se conecteze cu cei 50.000 de absolvenți ACG din întreaga lume, să-și extindă rețeaua profesională și să obțină acces la diferite posturi de muncă. Studenții noștri absolvenți și absolvenții noștri pot beneficia, de asemenea, de serviciile Alba Graduate Business School, inclusiv coaching în carieră, participare la evenimente și ateliere de carieră, participare la forumul anual de carieră Alba, sesiuni de consiliere individuală în carieră și o listă de e-mail directă pentru posturi de muncă și consiliere în carieră.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Burse de merit
Școala de Educație Absolventă și Profesională oferă burse care acoperă o parte din costul școlarizării tuturor solicitanților care au demonstrat performanțe academice excepționale în studiile lor de licență.
Asistență financiară
De la înființarea sa în 1875, The American College of Greece (ACG) a oferit asistență studenților care au nevoie de ajutor pentru a-și acoperi cheltuielile educaționale, permițând astfel studenților cu abilități demonstrate și promisiuni să acceseze educație de calitate, indiferent de circumstanțele lor financiare.
reduceri
Toți absolvenții ACG au dreptul la o reducere de 10% la taxa de școlarizare, pe lângă orice alt program de bursă sau de asistență financiară care se poate aplica.
Programele de reduceri corporative sunt, de asemenea, disponibile pentru doi sau mai mulți angajați dintr-o organizație care doresc să studieze în programele noastre de absolvire.