Master în Comunicare Digitală și Social Media
DURATA
1 up to 3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.900 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* cost pentru programul complet
Introducere
Revoluția revoluției digitale și a rețelelor sociale a schimbat dramatic modul în care comunicăm, facem publicitate, desfășurăm afaceri, ne jucăm și lucrăm.De ani de zile, asistăm la tranziția de la o societate analogică la una digitală și la extinderea media digitală și pe internet în toate domeniile vieții noastre.Pe măsură ce industria crește rapid, există o cerere din ce în ce mai mare de specialiști în media digitală, oameni care sunt calificați în comunicarea digitală și media.
Masterul în Comunicare Digitală și Social Media este conceput pentru a satisface această nevoie în creștere pe piață.Este un program absolvent de specialitate pentru studenții care aspiră să planifice, să proiecteze, să implementeze și să evalueze strategiile de comunicare digitală și social media în medii private, publice și non-profit.Cu un curriculum de ultimă oră și interdisciplinar, acest program vă va ajuta să vă dezvoltați toate abilitățile pentru a reuși în mediul digital și social media.
- Durata : Un an (part-time) sau până la trei ani (part-time).
- Număr de cursuri : 11 cursuri (33 de credite din SUA).
- Prezență : Cursurile se desfășoară de luni până joi, între orele 18:30-21:30.Vineri sunt rezervate cursurilor de machiaj și altor activități academice, precum cursuri de master, ateliere, prelegeri, discuții etc.
- Puncte de admitere : studenții noi sunt admiși la începutul termenilor de toamnă, iarnă și primăvară.
Caracteristici unice ale programului
- Acreditare NECHE
- Program interdisciplinar, bazat pe comunicare și bazat pe IT și marketing
- Călătorie educațională anuală în străinătate.Destinațiile anterioare au inclus Chicago, Copenhaga, Boston, San Francisco, Silicon Valley, New York
- Concentrare puternică aplicată, cu accent pe gândirea strategică și abilitățile de planificare a campaniilor digitale
- Simulare de campanie digitală încorporată și certificare Google Analytics
Studenți ideali
Masteratul în Comunicare Digitală și Social Media este conceput pentru proaspeții absolvenți din toate disciplinele, precum și pentru profesioniști care lucrează dintr-o secțiune transversală largă: educatori, avocați, antreprenori, consultanți și manageri comunitari/ONG. Programul primește, de asemenea, profesioniști în comunicare care doresc să-și îmbunătățească calificările educaționale și oportunitățile de carieră. Scopul este de a recruta un grup de studenți calificați și diversificați, asigurând o experiență de învățare de calitate și colaborativă pentru toți cei implicați în program.
Curriculum
Cursuri obligatorii
- Teoria aplicată a comunicării
- Teoria și cercetarea noilor media
- Strategia de conținut
- Strategie digitală și social media
- Design și dezvoltare web
- Metode aplicate de cercetare în comunicare
- Cercetare cantitativă în comunicare
Cursuri opționale (alegeți 3 din listă)
- Analiză digitală și socială
- Managementul rețelelor sociale
- Producție media digitală
- Comunicarea Brandului
- UX – Experiența utilizatorului și Design responsiv
- Publicitate digitală
Studenții pot alege o opțiune din oricare dintre celelalte programe de comunicare postuniversitare, cu aprobarea coordonatorului programului de absolvire.
*Activitățile opționale sunt oferite prin rotație în timpul anului universitar.
Proiect sau teză Capstone
Proiect Capstone în comunicare digitală și rețele sociale
sau
Teză în Comunicare Digitală
Rezultatul programului
Programul combină teoria fundamentală a comunicării, precum și abilitățile practice în crearea și furnizarea de conținut prin platforme digitale și sociale.
După finalizarea cu succes a acestui program, participanții ar trebui să fie capabili să:
- Demonstrați cunoașterea și înțelegerea cadrelor teoretice și a metodelor practice de implicare și comunicare cu publicul prin intermediul rețelelor digitale și sociale.
- Evaluați contextul și implicațiile internetului și a rețelelor sociale pentru colaborarea online, interactivitate, schimbul de informații, comerțul electronic și crearea de rețele.
- Dezvoltați și evaluați eficiența strategiilor de comunicare digitală și social media.
- Utilizați metode și instrumente adecvate pentru a genera și evalua conținut digital.
- Selectați și aplicați tehnologiile actuale în campaniile de comunicare digitală.
- Utilizați metodologii adecvate pentru a dezvolta și implementa planuri de cercetare clare.
- Comunicați eficient ideile și argumentele în formate scrise/digitale, oral și în prezentări formale.
Oportunități de carieră
Există o cerere mare pentru absolvenții acestui program care urmează cariere în departamente de comunicare și marketing, rețele sociale și agenții de publicitate, precum și în consultanță și start-up-uri digitale din sectoare (privat, public, non-profit, afaceri mici, servicii, sau independent). Carierele indicative includ Social Media/Digital Communication Manager, Brand/Digital Marketing Manager, New Media Publishing, Blogger/Social Media Copywriter, Reprezentant Relații Media, Online Community Engagement Manager și Social Media Specialist/Consultant.
Studenții absolvenți ai Deree primesc sprijin din partea Biroului pentru Servicii de Carieră, care îi ajută să se conecteze cu cei 50.000 de absolvenți ACG din întreaga lume, să-și extindă rețeaua profesională și să obțină acces la diferite posturi de muncă. Studenții noștri absolvenți și absolvenții noștri pot beneficia, de asemenea, de serviciile Alba Graduate Business School, inclusiv coaching în carieră, participare la evenimente și ateliere de carieră, participare la forumul anual de carieră Alba, sesiuni de consiliere individuală în carieră și o listă de e-mail directă pentru posturi de muncă și consiliere în carieră.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Burse de merit
Școala de Educație Absolventă și Profesională oferă burse care acoperă o parte din costul școlarizării tuturor solicitanților care au demonstrat performanțe academice excepționale în studiile lor de licență.
Asistență financiară
De la înființarea sa în 1875, The American College of Greece (ACG) a oferit asistență studenților care au nevoie de ajutor pentru a-și acoperi cheltuielile educaționale, permițând astfel studenților cu abilități demonstrate și promisiuni să acceseze educație de calitate, indiferent de circumstanțele lor financiare.
reduceri
Toți absolvenții ACG au dreptul la o reducere de 10% la taxa de școlarizare, pe lângă orice alt program de bursă sau de asistență financiară care se poate aplica.
Programele de reduceri corporative sunt, de asemenea, disponibile pentru doi sau mai mulți angajați dintr-o organizație care doresc să studieze în programele noastre de absolvire.