Master of Science în Business Analytics - Managementul Big Data
Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite
DURATA
15 up to 18 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
15 Apr 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
15 Apr 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 110.000
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Apariția big data și a tehnologiilor cognitive va fi noua normă a viitoarelor analize de afaceri în organizații. Guvernele și industriile își revoluționează operațiunile prin optimizarea acestor tehnologii disruptive ca active strategice în procesul lor decizional eficient. În timp ce o astfel de implementare creează oportunități exponențiale, viitorii angajați trebuie să dobândească cunoștințe manageriale cuprinzătoare și, abilități de conducere în gestionarea trending de big data și inteligență artificială. Aceste competențe analitice vor maximiza potențialul vast al oportunităților de extindere a datelor pentru a prescrie nevoile cu valoare adăugată ale clienților și ale mediului de afaceri în direcția avantajului competitiv al organizației.
Master of Science în Business Analytics cu o concentrare Big Data Management este conceput pentru a permite profesioniștilor din domeniul afacerilor să își îmbunătățească abilitățile și competențele de analiză a datelor pentru a rezolva problemele de afaceri din organizațiile lor. Acest program va împuternici studenții să gestioneze sistemele orientate spre date și să integreze decizii bazate pe date în cadrul unei organizații, aducând abilități de conducere și cunoștințe cuprinzătoare din disciplinele big data la masa de management. Elevii vor obține o înțelegere a instrumentelor și tehnologiilor emergente disponibile pentru a face față provocărilor în gestionarea Big Data.
Admitere
Curriculum
Programul MSBA reprezintă o colecție concentrată de cursuri care oferă studenților cunoștințe specializate de analiză de afaceri. Programul MS în Business Analytics are două concentrări, Big Data Management și Artificial Intelligence Management. Studentul trebuie să aleagă una dintre aceste concentrări atunci când se înscrie în program sau după finalizarea cu succes a cursurilor de bază comune. Programul este structurat în jurul a cinci componente: programul de legătură, cursurile de bază, cursurile majore, cursurile opționale și teza de consultanță individuală.
Cursurile programului constau din cinci cursuri de bază, trei cursuri majore și două cursuri opționale, fiecare dintre ele valorând trei puncte de credit pentru un total de 30 de ore de credit. Teza de consultanță valorează 6 ore credit. Prin urmare, numărul total de ore de credit ale programului este de 36. Programul Bridging nu are puncte de credit, pe care unii studenți trebuie să le completeze la recomandarea Comitetului de admitere. Teza de consultanță individuală este obligatorie pentru absolvirea programului. Presupune un proiect care demonstrează aplicarea abilităților, cunoștințelor și competențelor într-o situație reală folosind teoriile, tehnologiile și modelele de analiză de afaceri.
Courses
- Analytics in Business
- Research Methods for Business Analytics
- Maths and Statistical Foundations for Analytics
- Optimization & Decision Systems
- Machine Learning
- Data Management
- Visualization
- Data Strategy
- Individual Consultancy Thesis I
- Elective 1
- Elective 2
- Individual Consultancy Thesis II
Rezultatul programului
Rezultatul general al învățării
- Evaluați critic problemele actuale în Business Analytics.
- Examinați critic seturi mari de date în contexte organizaționale.
- Evaluați critic o gamă largă de tehnologii adecvate care transformă date noi și abstracte în soluții de rezolvare a problemelor.
- Evaluați critic cercetările curente în soluționarea avansată a problemelor care sunt utilizate pentru a interoga seturi mari de date.
Rezultatele învățării privind managementul datelor mari
- Comparați tehnologiile de management Big Data în tendințe pentru a răspunde nevoilor strategice ale afacerii.
- Propuneți soluții strategice de afaceri pentru a rezolva provocările în managementul Big Data.
- Descoperiți strategii de învățare independente pentru a extinde cunoștințele profesionale despre managementul Big Data, legate de inovații în schimbare, cercetare, etică și standarde.
Taxa de școlarizare a programului
Furnizarea programului
- The MSBA program is offered in a face-to-face teaching mode.
- The delivery of each course is designed to allow students to actively engage with the material and critically reflect on the content.
- Courses will be delivered over a 10-week period on weekdays from 4:30 pm to 9:30 pm.
- Each course will have 50 contact hours.
- Classes will be held over four terms in a year (Fall, Winter, Spring and Summer).
- Full-time students will be able to complete the program in 18 months by taking an average of two courses in six consecutive terms.
- ADSM normally has two intakes in the Fall and Spring Terms of each academic year, considering the specific nature of the MSBA program and to maintain a consistent student experience, courses are delivered in a specific and optimal sequence determined by the students’ intake.