Master în Ospitalitate Internațională și Managementul Serviciilor
NHL Stenden University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Leeuwarden, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 2.530 / per year
Termen limită de aplicare
15 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Dacă sunteți orientat spre servicii, critic și curios și aveți întotdeauna în vedere interesul clienților dvs., acest master este perfect pentru dvs. Este o trambulină pentru o carieră de succes și dinamică în industria ospitalității în continuă schimbare.
Oportunități de carieră
Viitorul tau
În calitate de profesionist plin de resurse, veți fi echipat pentru a ocupa o poziție strategică de management și este foarte solicitat de companii din întreaga lume.
Oportunități de carieră
- Directorul general înțelege oaspeții, personalul și părțile interesate și transpune nevoile acestora în strategie
- Șef de cercetare și dezvoltare
- Manager de vânzări și marketing care coordonează vânzările și promoțiile pentru a satisface nevoile oaspeților
- Consilier pentru politici corporative
- Lector/membru al personalului academic care transmite cunoștințele și experiența dvs. către generația următoare
- Lider de program academic
- director de resurse umane
- Antreprenor care conduce propria afacere
Curriculum
Modul practic în care înveți
În timpul studiilor, desfășurați sarcini practice de la companii reale, lucrând în grupuri și instruiți de lectori și profesioniști cu experiență profesională relevantă. Este un mod de a învăța, un concept educațional, pe care îl numim Design-Based Education. Înveți să te bazezi pe feedback pentru a-ți adapta ideile și a deveni mai flexibil, dezvoltându-ți în același timp abilitățile de lucru în echipă și de conducere.
Există o lume de explorat
Comunitatea noastră internațională reunește peste 80 de naționalități în campusurile noastre. Este un mediu deschis care vă va ajuta să vă lărgi orizonturile în multe privințe. De asemenea, oferim oportunități de a vă pregăti pentru un mediu de lucru intercultural, cum ar fi prin programele oferite de RUN-EU.
Structura cursului
- Modulul 1 - Îmbunătățiți-vă cunoștințele și înțelegerea ospitalității, a calității serviciilor, a satisfacției clienților și a altor principii relevante pentru industria serviciilor. De asemenea, începi să-ți pregătești teza definind un subiect de cercetare contemporan
- Modulul 2 - Explorați performanța serviciilor, analiza operațiunilor și măsurarea performanței și relevanța acestora în operațiuni și crearea unei valori excepționale pentru oaspeți. De asemenea, vă uitați la dezvoltarea durabilă, responsabilitatea socială corporativă și analizele părților interesate. Pentru teza ta, înveți să scrii o propunere de cercetare bine echilibrată.
- Modulul 3 - Provocați noțiunile de management strategic al resurselor umane și examinați utilizarea acestuia în industria ospitalității și serviciilor globale. Și explorați principiile cheie ale finanțelor care facilitează procesul de luare a deciziilor.
- Modulul 4 - Studiați o opțiune, alegând dintre organizațiile de gestionare a evenimentelor, antreprenoriat și inovare și proiecte AIHR (cercetare)
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Clasamente
Masterul olandez a câștigat titlul de „master de top în ospitalitate în Țările de Jos” (Keuzegids Masters, 2016 și 2017). De asemenea, a primit o calificare triplă „bine” de către Organizația de Acreditare din Țările de Jos și Flandra, printre alte premii și acreditări.