MA Music (Performance Pathway )
SOAS University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 11.980 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxe cu normă întreagă: Marea Britanie / UE 10.170 GBP; În străinătate, 20.930 GBP. Taxe part-time de 2 ani: Marea Britanie / UE 5.085 GBP / an; În străinătate, 10.460 GBP / an. Taxe part-time de 3 ani: Marea Britanie / UE 3.390 GBP / an; În străinătate,
Introducere
Mod de participare: Full-time sau part-time
Fundamentare teoretică și practică în disciplina etnomuzicologiei, oportunitatea de a dezvolta abilități de performanță și etnografice, studiu aprofundat al stilurilor muzicale globale și o înțelegere practică a modului în care muzica poate funcționa în sfera dezvoltării sociale - doar câteva din ceea ce puteți așteptați să vă dezvoltați pe MA Music. Programul are trei Pathways în etnomusicologie, dezvoltare și performanță, adaptate pentru muzicieni și muzicologi, antropologi și practicieni în dezvoltare, profesori și compozitori, precum și cele dedicate dezvoltării unei cunoașteri aprofundate a unei tradiții muzicale specifice.
Veți studia cu un grup mondial de etnomuzicologi, care sunt cu toții experți în tradițiile muzicale din Africa și Asia. Vei face parte dintr-o cultură înfloritoare a performanței, cercetării și implicării active cu muzica din întreaga lume.
Programul se va potrivi celor care caută o rampă de lansare în cercetare sau angajare în mai multe domenii legate de muzică, inclusiv jurnalism, industrie, ONG-uri și educație, și deseori servește drept cale de conversie a celor instruiți predominant în tradițiile muzicale occidentale.
Acest program înlocuiește MMus Performance.
Ocuparea forței de muncă
O diplomă postuniversitară în interpretare muzicală de la SOAS oferă studenților o competență îmbunătățită în interpretare și o mai bună înțelegere a muzicii globale, care le va permite să continue în domeniul cercetării sau să se angajeze în activități conexe. În egală măsură, ei dezvoltă un portofoliu de abilități transferabile pe care angajatorii le caută în multe capacități profesionale și creative, inclusiv abilități interpersonale, abilități de comunicare, concentrare, muncă în echipă, pasiune și dăruire. O diplomă postuniversitară este o experiență valoroasă care oferă studenților un corp de muncă și o gamă variată de abilități pe care le pot folosi pentru a se comercializa atunci când absolvesc.
Destinații specifice absolvenților
- Helen Evans este ofițer educațional pentru circuitul muzical asiatic.
- Jo Shaw (née Hoskin) a fost coordonator gamelan pentru programul de descoperire educațională al Orchestrei Simfonice din Londra Symphony Orchestra, dar continuă să-și înființeze propriul program de muzică și dans indonezian în sud-vestul Angliei.
- Sarah Hall a lucrat ca director regional India pentru două organizații de caritate diferite.
- Jon Kertzer a regizat Smithsonian Global Sound Network și acum lucrează la dezvoltarea de afaceri a Microsoft MSN Music Service.
- Hélène Rammant este producător pentru BBC Radio 3, specializat în muzică mondială.
- Megan Jones este producător în departamentul de muzică al BBC Cymru Wales.
- Katie Vickers (née Hall) este un agent de marketing muzical pentru South Bank Center, Londra.
- Sally Pomme Clayton este o povestitoare și lector despre tradițiile orale mondiale la Middlesex University.
- Rachel Irlanda a ocupat pentru prima dată funcția de asistent executiv la Fundația Marea Britanie-Sasakawa și acum este ofițer executiv, Operațiuni pentru caritate pentru muzică pentru tineret, cu sediul în Londra.
- Chua Siew Ling este ofițer muzical în Ministerul Educației din Singapore.
- Louise Taylor a fost administrator pentru Folkworks la centrul de muzică Sage Gateshead și a trecut acum la un post comunitar aferent din Newcastle.
- Elie Gussman este ofițer educațional pentru circuitul muzical asiatic. Londra.
- Nobuko Miyazaki este ofițer educațional pentru circuitul asiatic de muzică din Londra.
- Mulți alți absolvenți MMus continuă să facă cercetări MPhil / doctorat. Alții revin, îmbunătățiți, la carierele lor anterioare. De exemplu, Belinda Sykes este profesoară de cântec medieval la Trinity College of Music și cântăreață și regizoare a ansamblului de melodii arabe și europene medievale Joglaresa.
Structura
Ocazional, disponibilitatea modulelor opționale se schimbă ca urmare a personalului și a altor circumstanțe. Studenții care s-au înscris la astfel de module vor fi anunțați cât mai curând posibil și li se va da posibilitatea să aleagă dintre alternativele disponibile.
Studenții trebuie să completeze 120 de credite ale modulelor predate în plus față de disertație obligatorie (60 de credite). În plus față de aceste elemente formale, studenții sunt așteptați să participe la seminarii publice postuniversitare și regulate și pot participa și la cursuri de ansamblu de performanță și la alte activități.
Elevilor li se poate permite să studieze pentru MA pe bază de fracțiune de normă.
- MA-ul part-time poate fi luat pe parcursul a doi ani, caz în care studentul preia două module de 30 de credite (sau 15 module echivalente de 15 credite) în primul an, și două module de 30 de credite (sau module echivalente de 15 credite) și disertația în al doilea an.
- În mod alternativ, se poate prelua peste trei ani, caz în care studentul poate distribui cele 120 de module de credite în mod egal în fiecare din cei trei ani. Disertația poate fi redactată în anul doi sau trei, dar este recomandat ca aceasta să fie realizată în ultimul an al programului. Trebuie să fie depus în septembrie al anului în care studentul se înscrie la acesta.
Disertație
- Disertație în muzică
Module de bază
- Performanţă
și
Alegeți module la valoarea de 30 de credite din lista A
și
Alegeți module cu valoarea a 30 de credite din Lista A sau Lista B
și
Alegeți module cu valoarea a 30 de credite din Lista B, Lista C sau Lista D
Lista A: Module de zonă
- Aspecte ale muzicii și religiei în Asia de Sud-Est
- Africa Atlantic: jucători în medierea muzicii populare africane
- Muzica vocală indiană: stiluri și istorii
- Muzică, exil și diaspora: evreii din țările arabe
- Muzică, loc și politică în Cuba
- Tradiții muzicale din Asia de Est (Maeștri)
Lista B: Module suplimentare de muzică
- Compoziţie
- Podcasting
- Teme cheie în studiile Hip Hop
- Muzica în dezvoltare
- Muzica în perspectivă globală
- Înregistrare și producție de sunet
- Afacerea muzicală (masterat)
- Teorie și metodă în etnomuzicologie
Lista C: Module predate la King's College
Studenții de muzică SOAS MA pot lua, de asemenea, ca parte creditată a programului lor până la 30 de credite la Kings College London Music Department, alegând module din lista de pe site-ul web KCL. Te rog noteaza asta:
- modulele în Performanță și Compoziție nu sunt permise ca parte a acordului; și
- va trebui să obțineți consimțământul scris al convocatorului cursului KCL înainte de înscriere.
Vă rugăm să consultați instructorii modulelor la King's pentru cerințe.
Notă importantă
Informațiile din pagina programului reflectă structura de program prevăzută în raport cu sesiunea academică dată. Dacă sunteți student curent, puteți găsi informații despre structură pe linkul din anul precedent în partea de sus a paginii sau prin intermediul departamentului dumneavoastră.
Admisii și aplicații
Puteți aplica pentru acest curs prin formularul de cerere online.
Ne propunem să evaluăm o cerere completă și să furnizăm o decizie într-un interval de timp de 5 săptămâni. Studenții de peste mări care necesită o viză de nivel 4 și doresc să se înscrie în SOAS trebuie să țină cont de cererile de viză pot dura câteva săptămâni, deci trebuie să depuneți cererea cât mai curând posibil.
Luarea în considerare a cererii
Întreaga cerere, inclusiv transcrierea și referințele, este luată în considerare înainte de a lua o decizie. Prin urmare, vi se recomandă să trimiteți o cerere completă, inclusiv referințe și transcriere (dacă este necesar). O cerere incompletă va adăuga întârzieri considerabile în procesul de luare a deciziilor.
Studenții vor primi o confirmare a cererii lor. Fiecare cerere este analizată cu atenție și, deși încercăm să răspundem cât mai repede posibil, solicităm studenților să se aștepte să primească un răspuns în termen de cinci săptămâni de la primire.
Candidații care sunt disponibili în Regatul Unit pot fi solicitați pentru un interviu. Lipsa membrilor academici ai personalului (sau a unui caz în concediu de studiu) poate afecta momentul luării deciziilor.
Cerințe de intrare
În mod normal, o diplomă de onoare din clasa a doua superioară a unei universități din Marea Britanie sau o calificare de peste mări a unui standard echivalent obținut după un curs de studii care se întinde pe cel puțin trei ani într-o universitate (sau instituție de învățământ cu rang universitar), în istorie sau o disciplină conexă în domeniul științelor umaniste sau sociale.
Cerințele de intrare în limba engleză
Trebuie să fiți capabil să arătați că limba dvs. engleză este suficient de înaltă pentru a vă implica cu succes și pentru a finaliza cursul dvs. la SOAS . Vă rugăm să rețineți că ne luăm în serios cerințele noastre în limba engleză și nerespectarea exactă a acestora poate duce la respingerea cererii dvs. către SOAS . Nu este posibil să negociați dacă scorurile dvs. sunt sub nivelurile noastre cerute, cu așteptarea ca, deoarece sunt „suficient de aproape”, să fie acceptate. Este important să planificați în mod corespunzător, cu mult timp în avans, pentru ca testul dvs. de limba engleză să vină la timp și pentru a avea timp să reiați testul, dacă este necesar. Nu acceptăm motive de neplăcere sau dificultăți financiare pentru a nu depune sau a relua un test de limba engleză.
Studenti internationali
Pentru studenții UE și internaționali care au nevoie de viză, dacă se obțin scoruri de intrare necondiționate, acceptăm calificări din mai multe țări, precum și o serie de calificări și teste internaționale.
Dacă este necesară o viză de intrare de nivel 4, atunci este nevoie de un SELT, cum ar fi UKVI IELTS. Din acest motiv, recomandăm tuturor studenților de viză de nivel 4 să aleagă testul academic UKVI IELTS ca test de primă soluție.
Galerie
Admitere
Curriculum
Structura
Ocazional, disponibilitatea modulelor opționale se modifică ca urmare a personalului și a altor circumstanțe. Studenții care s-au înscris la astfel de module vor fi anunțați cât mai curând posibil și li se va oferi posibilitatea de a alege dintre alternativele disponibile.
Studenții trebuie să finalizeze 120 de credite de module predate în plus față de dizertația obligatorie (60 de credite). În plus față de aceste elemente formale, studenții sunt așteptați să participe regulat la seminarii postuniversitare și publice și pot participa, de asemenea, la cursuri de ansamblu de performanță și alte activități.
Studenților li se poate permite să studieze pentru master pe o bază parțială.
- MA cu fracțiune de normă poate fi luată pe parcursul a doi ani, caz în care studentul ia două module de 30 de credite (sau module echivalente de 15 credite) în primul an și două module de 30 de credite (sau module echivalente de 15 credite) și disertația în al doilea an.
- Alternativ, poate fi luată pe parcursul a trei ani, caz în care studentul poate distribui modulele de 120 de credite în mod egal în fiecare dintre cei trei ani. Teza poate fi scrisă în anul doi sau trei, dar se recomandă insistent ca aceasta să fie realizată în ultimul an al programului. Acesta trebuie depus în luna septembrie a anului în care studentul se înscrie la el.
Disertație
- Disertație în muzică
Module de bază
- Performanţă
și
Alegeți module în valoare de 30 de credite din Lista A
și
Alegeți module în valoare de 30 de credite din Lista A sau Lista B
și
Alegeți module în valoare de 30 de credite din Lista B, Lista C sau Lista D
Lista A: Module de zonă
- Aspecte ale muzicii și religiei în Asia de Sud-Est
- Africa Atlantică: Jucători în medierea muzicii populare africane
- Muzica vocală indiană: stiluri și istorii
- Muzică, exil și diaspora: evreii din țările arabe
- Muzică, loc și politică în Cuba
- Tradiții muzicale din Asia de Est (Maeștri)
Lista B: Module muzicale suplimentare
- Compoziţie
- Podcasting
- Teme cheie în studiile hip hop
- Muzica în dezvoltare
- Muzica în perspectivă globală
- Înregistrare și producție de sunet
- Afacerea cu muzică (master)
- Teorie și Metodă în Etnomuzicologie
Lista C: Module predate la King's College
SOAS Studenții MA Music pot lua, de asemenea, ca parte creditată a programului lor, până la 30 de credite la Departamentul de Muzică Kings College din Londra, alegând module din lista de pe site-ul web KCL. Te rog noteaza asta:
- modulele în Performanță și Compoziție nu sunt permise ca parte a acordului; și
- va trebui să obțineți acordul scris al organizatorului cursului KCL înainte de a vă înscrie.
Vă rugăm să verificați cu tutorii de module de la King's pentru cerințe.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului prevăzută în raport cu sesiunea academică dată. Dacă sunteți un student actual, puteți găsi informații despre structură pe linkul anului precedent din partea de sus a paginii sau prin intermediul departamentului dumneavoastră.
Oportunități de carieră
Ocuparea forței de muncă
O diplomă postuniversitară în interpretare muzicală de la SOAS oferă studenților o competență îmbunătățită în interpretare și o mai bună înțelegere a muzicii globale, care le va permite să continue în domeniul cercetării sau să se angajeze în activități conexe. În egală măsură, ei dezvoltă un portofoliu de abilități transferabile pe care angajatorii le caută în multe capacități profesionale și creative, inclusiv abilități interpersonale, abilități de comunicare, concentrare, muncă în echipă, pasiune și dăruire. O diplomă postuniversitară este o experiență valoroasă care oferă studenților un corp de muncă și o gamă variată de abilități pe care le pot folosi pentru a se comercializa atunci când absolvesc.
Destinații specifice absolvenților
- Helen Evans este ofițer educațional pentru circuitul muzical asiatic.
- Jo Shaw (născută Hoskin) a fost coordonatoare gamelan pentru programul educațional Discovery al Orchestrei Simfonice din Londra, dar continuă să își înființeze propriul program de muzică și dans indonezian în sud-vestul Angliei.
- Sarah Hall a lucrat ca director regional India pentru două organizații de caritate diferite.
- Jon Kertzer a regizat Smithsonian Global Sound Network și acum lucrează la dezvoltarea de afaceri a Microsoft MSN Music Service.
- Hélène Rammant este producător pentru BBC Radio 3, specializată în muzică mondială.
- Megan Jones este producător în departamentul de muzică al BBC Cymru Wales.
- Katie Vickers (născută Hall) este ofițer de marketing muzical pentru South Bank Centre, Londra.
- Sally Pomme Clayton este o povestitoare și lector despre tradițiile orale mondiale la Middlesex University.
- Rachel Irlanda a ocupat pentru prima dată funcția de asistent executiv la Fundația Marea Britanie-Sasakawa și acum este ofițer executiv, Operațiuni pentru caritate pentru muzică pentru tineret, cu sediul în Londra.
- Chua Siew Ling este ofițer muzical în Ministerul Educației din Singapore.
- Louise Taylor a fost administrator pentru Folkworks la centrul de muzică Sage Gateshead și a trecut acum la un post comunitar aferent din Newcastle.
- Elie Gussman este ofițer educațional pentru circuitul muzical asiatic. Londra.
- Nobuko Miyazaki este ofițer educațional pentru circuitul asiatic de muzică din Londra.
- Mulți alți absolvenți MMus continuă să facă cercetări MPhil / doctorat. Alții revin, îmbunătățiți, la carierele lor anterioare. De exemplu, Belinda Sykes este profesoară de cântec medieval la Trinity College of Music și cântăreață și regizoare a ansamblului de melodii arabe și europene medievale Joglaresa.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.