Gradul de cercetare (MPhil / PhD) în studii globale
London, Regatul Unit
DURATA
4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 21.630 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
CISD salută cererile de la potențiali studenți MPhil / doctoranți care doresc să întreprindă cercetări multidisciplinare în domenii ale studiilor globale care se referă la interesele de cercetare ale membrilor Centrului și ale programelor de cercetare ale Centrului.
Obiectivul specific al acestui program de cercetare este dublu: tematic, programul abordează analiza proceselor de globalizare contemporane și a relațiilor și structurilor politice, economice, sociale și culturale care definesc și modelează aceste procese. Mai degrabă decât, de exemplu, studiul relațiilor și acordurilor inter-state sau inter-naționale, care este domeniul tradițional al Studiilor internaționale, accentul principal al acestui program este studiul naturii și evoluției globalizării contemporane în sine și la nivel global probleme comune, atât din perspectivă teoretică cât și politică. Metodologic, programul promovează analiza multidisciplinară a proceselor de globalizare contemporane. Subiectele și proiectele de cercetare vor analiza rolul și schimburile dintre persoane, instituții, organizații și state în conturarea dinamicii globalizării prin prisma (cel puțin) a două dintre următoarele discipline academice: Studii și politică internațională, Drept, economie, management Studii, studii de dezvoltare, istorie, mass-media și comunicare.
Sprijinul pentru studenți se află în centrul activităților CISD. Studenții de grad de cercetare sunt susținuți în totalitate de supraveghetorii lor primari și secundari și de îndrumătorul de cercetare al Centrului, în prezent director de centru, Dr Dan Plesch. Studenții sunt încurajați să participe și să prezinte la seminariile de cercetare ale Centrului.
Structura
Metodologie și metode de cercetare program de formare
În general, un program convenit de formare în cercetare ar trebui să fie finalizat în mod normal în primul an de studiu (dacă este full-time), sau în primii doi ani (dacă este part-time). Toți studenții sunt obligați să întreprindă și să își finalizeze cu succes pregătirea de cercetare înainte de actualizarea oficială de la MPhil la doctorat, care trebuie să aibă loc până în mai / iunie a primului an (cu normă întreagă) sau mai / iunie a celui de-al doilea an (part-time) .
La înregistrare, tutorele de cercetare al Centrului, în consultare cu conducătorul (și, dacă este cazul, adjunct), va oferi un program de pregătire a metodei de cercetare pentru fiecare student cercetător. Acest lucru va folosi cursurile de formare a metodelor de cercetare existente, în primul rând la Facultatea de Drept
Toți studenții CISD MPhil / doctorat vor fi invitați să participe la un modul specializat pe metodele de cercetare pentru studii globale la CISD. Acest curs pe un termen este conceput pentru a completa și susține formarea metodelor de științe sociale la SOAS abordând trei aspecte de bază ale provocărilor pe care le prezintă cercetarea în domeniul studiilor globale: (1) Studiile globale ca disciplină emergentă: Cadre metodologice și epistemologice pentru analiza structurilor globale de putere și cunoștințe emergente - limitările și posibilitățile acestora, rolul noilor forme de colaborare și provocările luării deciziilor publice participative într-un context transnațional și / sau global; (2) Provocarea cercetării multidisciplinare: Cât de „generice” sunt fundamentele metodologice ale „științelor sociale” ?, discuția comparativă a diferitelor perspective (disciplinare) privind explicația și cauzalitatea în științele sociale, implicații de bază pentru proiectarea proiecte de cercetare multidisciplinare; (3) Studii globale ca știință socială aplicată: studii de caz vs. analize de date agregate în analiza proceselor de globalizare și preocupări globale, instrumente de analiză calitativă și cantitativă a datelor, măsurare și aspecte conceptuale pentru analiză empirică trans și națională. Un al doilea modul (de un an) de cercetare la CISD se va concentra pe o pregătire mai generică în filozofia și metoda științelor sociale. Aceasta va fi organizată în jur de 2-3 exemple de proiecte de cercetare în domeniul studiilor globale, pentru a ilustra atât provocări metodice generice, cât și specifice, generate de cercetarea multidisciplinară situată la interfața dintre procesele și structurile transnaționale și internaționale, din punct de vedere conceptual. precum și analiza empirică. Această parte a pregătirii metodei de cercetare la CISD poate fi înlocuită și / sau completată cu o pregătire specializată în alte departamente (ca mai sus), după caz, și / sau printr-un „nucleu” trans-departamental în evoluție a metodelor generice de științe sociale. la scoala.
La sfârșitul trimestrului 2, studenții MPhil / doctorat din primul program din Studiile Globale li se va cere să prezinte proiectele de cercetare într-un seminar informal personalului Centrului și studenților. Obiectivul este de a permite studenților din anul I, înainte de a-și depune lucrarea de actualizare, să discute problemele teoretice și empirice în conceperea proiectului de cercetare și a proiectării lor între prieteni.
De-a lungul diplomei lor, seria seminarului de cercetare al Centrului, la care personalul Centrului și studenții de cercetare avansată prezintă cercetări în curs de discuție, oferă studenților oportunitatea de a studia și discuta problemele și preocupările metodologice.
Procedura de upgrade
În prima săptămână a Termului 3, anul 1, elevii prezintă un capitol de bază
Această propunere de actualizare este evaluată de comisia de cercetare a studenților, pe baza unei prezentări orale de 20-30 minute, urmată de o discuție, deschisă și altor membri ai personalului și membrilor studenților din centru. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și trec la cel de-al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte de a putea fi confirmată actualizarea la statutul de doctorat.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare. a fost completat. Nu este de așteptat ca studenții să facă mai mult de o prezentare orală, dacă aceasta este și o cerință a programului de instruire specific.
Studenții care studiază part-time iau seminarul de pregătire MPhil în primul an și scriu Capitolul de bază
Primul an
Primul an al programului implică seminarii de formare în cercetare și cursuri avansate. În același timp, studenții lucrează cu supervizorul principal, în consultare cu adjunctul de supervizor, pentru a elabora o propunere de cercetare detaliată, pentru a întreprinde primele etape de cercetare și a scrie câteva proiecte de secțiuni pentru a sublinia principalele argumente ale tezei. În centrul trainingului se află programul de formare a metodelor de cercetare. Este conceput pentru a furniza instrumentele analitice cerute de studenți pentru a înțelege evoluțiile recente din disciplinele principale care stau la baza proiectului lor de cercetare și în provocările și oportunitățile specifice pe care le implică cercetarea în structurile, procesele și problemele globale emergente și pentru efectuarea cercetărilor la nivel înalt. Elevii în programul de doctorat pot, de asemenea, să urmeze cursuri individuale de la MA / MSc Programe pentru a consolida competența într-un anumit subiect. Până la sfârșitul celui de-al treilea termen academic, elevii trebuie să fi finalizat capitolul de actualizare.
Anul doi
În al doilea an, studenții cu normă întreagă efectuează cercetări detaliate, care includ de obicei colectarea și procesarea datelor. Unele cercetări în acest scop pot fi efectuate în străinătate, dacă este necesar. În cursul anului, studenții scriu capitole ale tezei lor și le discută cu conducătorul principal și, dacă este cazul, discută și aspecte specifice ale cercetării lor cu supervizorul adjunct.
Anul trei
Elevii cu normă întreagă pentru doctorat își vor finaliza studiile și vor scrie un proiect final sau un proiect aproape finalizat al tezei lor.
Anul patru
Orice lucrare în acest stadiu implică, în mod normal, redactarea capitolelor tezei pentru a atinge standardele publicațiilor. În mod normal, examinarea trebuie finalizată în acest an. Examinarea se face prin evaluarea tezei și a unui examen oral (viva voce) privind teza și cercetarea pe care se bazează.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Curriculum
Program de instruire în Metodologii și Metode de Cercetare
In general, an agreed programme of research training should normally be completed during the first year of study (if full-time), or over the first two years (if part-time). All students are required to undertake and successfully complete their research training prior to formal upgrade from MPhil to PhD which must take place by May/June of the first year (full-time) or May/June of the second year (part-time).
Upon registration, the Centre research tutor, in consultation with the lead (and where appropriate the adjunct) supervisor, will provide a research method training schedule for each research student. This will make use of existing research methods training courses, primarily in the Faculty of Law & Social Sciences (except for the Department of Politics and International Studies and the Department of Development Studies), on a case-by-case basis (at the discretion of the relevant departments), and where aspects of specialised disciplinary research method training (e.g. legal methods, the use of specific (e.g. economic) databases, historical source materials, fieldwork in specific regions/developing countries) are of particular relevance to a research topic.
Toți studenții CISD MPhil/PhD vor fi rugați să participe la un modul de specialitate privind metodele de cercetare pentru Studii Globale la CISD. Acest curs de un termen este conceput pentru a completa și a sprijini formarea metodelor de științe sociale la SOAS , abordând trei aspecte esențiale ale provocărilor prezentate de cercetare în domeniul studiilor globale:
Studii globale ca disciplină emergentă: cadre metodologice și epistemologice pentru analiza structurilor globale emergente de putere și cunoaștere - limitările și posibilitățile acestora, rolul noilor forme de colaborare și provocările luării deciziilor publice participative într-un plan transnațional și/sau context global.
Provocarea cercetării multidisciplinare: Cât de „generice” sunt bazele metodologice ale „științelor sociale”?, discuție comparativă a diferitelor perspective (disciplinare) privind explicația și cauzalitatea în științele sociale, implicațiile de bază pentru proiectarea multidisciplinare proiecte de cercetare
Studii globale ca știință socială aplicată: studii de caz vs. analiza datelor agregate în analiza proceselor de globalizare și preocupărilor globale, instrumente de analiză a datelor calitative și cantitative, probleme de măsurare și conceptuale pentru analiza empirică transnațională și transnațională. Un al doilea modul de cercetare (pe un termen) la CISD se va concentra pe o formare mai generală în filosofia și metoda științelor sociale. Acesta va fi organizat în jurul a 2-3 exemple de proiecte de cercetare în domeniul studiilor globale pentru a ilustra provocările metodologice atât generice, cât și specifice care apar pentru cercetarea multidisciplinară situată la interfața dintre procesele și structurile transnaționale și internaționale, din punct de vedere conceptual. precum şi analiza empirică. Această parte a formării metodei de cercetare la CISD poate fi înlocuită și/sau completată cu pregătire specializată în alte departamente (ca mai sus), după caz, și/sau printr-un „nucleu” interdepartamental în eventualitate în evoluție de predare a metodelor generice de științe sociale la Scoala.
La sfârșitul trimestrului 2, studenții din primul an MPhil/doctoranzi din programul Global Studies vor fi rugați să-și prezinte proiectele de cercetare într-un seminar informal personalului și studenților Centrului. Obiectivul este de a permite studenților din primul an, înainte de a trimite lucrarea lor de actualizare, să discute aspecte teoretice și empirice în elaborarea proiectului lor de cercetare și proiectare între colegi.
Throughout their degree, the Centre’s research seminar series, at which Centre staff and advanced research students present research in progress for discussion, provides students with an opportunity to study and discuss methodological issues and concerns.
Upgrade Procedure
În prima săptămână a Termenului 3, Anul 1, studenții trimit un capitol principal și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte), incluzând de obicei următoarele elemente:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Această propunere de upgrade este evaluată de comitetul de cercetare al studentului, pe baza unei prezentări orale de 20-30 de minute, urmată de o discuție, deschisă și altor membri ai personalului și studenților din Centru. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de upgrade, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată).
În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până la finalizarea procesului de actualizare. Nu ar fi de așteptat ca studenții să facă mai mult de o prezentare orală dacă aceasta este, de asemenea, o cerință a programului de formare specific.
Students studying part-time take the MPhil training seminar in the first year and write the Core Chapter & Research Proposal (see above) in the second year. The length of time for field or research and material collection, and writing up, is adjusted accordingly.
Year One
Primul an al programului implică seminarii de formare în cercetare și cursuri avansate. În același timp, studenții lucrează cu conducătorul lor principal, în consultare cu conducătorul adjunct, pentru a elabora o propunere de cercetare detaliată, pentru a întreprinde primele etape ale cercetării și pentru a scrie câteva proiecte de secțiuni pentru a contura argumentele principale ale tezei. În centrul formării se află programul de instruire pentru metodele de cercetare.
Este conceput pentru a oferi instrumentele analitice necesare studenților pentru a obține o înțelegere avansată a evoluțiilor recente în disciplinele principale esențiale pentru proiectul lor de cercetare și în provocările și oportunitățile specifice prezentate de implicarea lor în cercetarea în structurile, procesele și problemele globale emergente și pentru efectuarea de cercetări la nivel înalt. Studenții din programul de doctorat pot participa, de asemenea, la cursuri individuale din programele de masterat / masterat pentru a-și consolida competența într-o anumită materie. Până la sfârșitul celui de-al treilea trimestru academic, se așteaptă ca studenții să-și fi finalizat capitolul de upgrade.
Year Two
In their second year, full-time students carry out detailed research which usually includes gathering and processing data. Some research for this purpose may be carried out overseas if required. During the year students write draft chapters of their thesis and discuss them with their lead supervisor and, where appropriate, also discuss specific aspects of their research with their adjunct supervisor.
Year Three
Full-time students for the PhD would complete their research and write a final draft or near-final draft of their thesis.
Year Four
Any work at this stage normally involves redrafting chapters of the thesis to achieve the standards of publications. The examination must normally be completed in this year. The examination is an assessment of the thesis and an oral examination (viva voce) concerning the thesis and the research upon which it is based.