Cercetare Grades (MPhil / PhD) în Studii din Asia de Sud
London, Regatul Unit
DURATA
3 up to 6 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 22.490 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
SOAS are o reputație internațională pentru excelență în domeniul studiilor din Asia de Sud obținute de cercetările întreprinse la nivel mondial. Trimiterile REF 2014 ale membrilor Departamentului includ monografii semnificative și schimbătoare de paradigmă, colecții editate, articole de revistă și capitole de carte despre literatură, istorie culturală cinematografică și studii postcoloniale. Departamentul are două subvenții ERC: Francesca Orsini pentru studiul comparativ al istoriilor literare multilingve din India de Nord, Magreb și Cornul Africii; în timp ce James Mallinson are unul intitulat „The Hatha Yoga Project: Mapping tradition of practic transnational yoga yoga through filology and etnography”. Proiectele de cercetare actuale ale Aminei Yaqin includ o colaborare cu Centrul pentru Studiul Pakistanului și Universitatea din Estul Londrei pentru proiectul de cercetare „Musulmani, încredere și dialog cultural” finanțat de RCUK. Aceasta rezultă dintr-o rețea internațională de cercetare internațională finanțată de AHRC, „Încadrarea musulmanilor”. Rachel Dwyer este CI pe o rețea internațională finanțată de AHRC cu Universitatea din Leeds: Soft Power, Cinema și BRICS.
Departamentul salută cererile pentru diplomele de doctorat pe orice subiect legat de interesele și disciplinele de cercetare ale personalului activ al cercetării departamentului. Candidații potențiali trebuie să consulte detaliile diferitelor domenii de cercetare ale membrilor personalului și să își adapteze propunerea în consecință. Acestea includ în prezent, dar nu se limitează la: studii de film și ecran indian; studii diaspora; literatura postcolonială; studii literare asociate hindi, urdu, nepali și sanscrită; hinduismul clasic; feminism; traducere; reprezentări actuale ale musulmanilor; și politica din Nepal, Bhutan și Pakistan. Subiectele mai detaliate pot fi adaptate printr-o supraveghere comună cu colegii din alte departamente și centre.
La nivelul facultății este oferit un program complet de formare în cercetare, pe lângă atenția atentă pe care o primește fiecare cercetător doctoral de la supervizorul său. Cercetătorii MPhil / PhD admiși la catedră primesc cursuri de cercetare în cadrul seminarului de formare de cercetare din primul an la nivel de facultate și sunt, de asemenea, încurajați să participe la instruirea specifică disciplinei oferită de Centrul Facultății de Studii Culturale, Literare și Postcoloniale (CCLPS) și abilități de cercetare instruire coordonată prin intermediul Școlii Doctorale.
Conform regulamentelor SOAS , Universitatea din Londra, toți cercetătorii doctoranzi se înregistrează inițial pentru un MPhil: ei pot transfera la doctorat după ce au terminat un an, dacă doresc și sunt supuși aprobării de către școală, care necesită dovezi că munca candidatului atinge standardul necesar.
Durata minimă pentru cercetătorii doctoranzi cu normă întreagă este de doi ani pentru MPhil și trei ani pentru doctorat. Cercetătorii cu frecvență redusă au de două ori mai mult timp pentru a-și finaliza studiile. Când studiile sunt finalizate, candidații trimit examenelor o teză și apoi participă la un examen de voce.
Structura
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supraveghetorul principal pe o bază de două săptămâni pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studenților este supravegheat în continuare de un tutore de cercetare departamentală.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în domeniul cercetării (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică oferită de Educație și dezvoltare didactică.
Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Studenții din anul 1 trebuie să prezinte o revizuire a literaturii de 5000 de cuvinte în comitetul de supraveghere.
Anul 1 cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să prezinte un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte) comitetului de supraveghere, incluzând de obicei următoarele elemente:
- Motivul cercetării și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuire de literatura
- Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Schițând structura disertației de doctorat
- Program de cercetare și scriere
- Bibliografie
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea capitolului principal de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților din domeniul cercetării. După finalizarea cu succes a propunerii prelungite, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și procedează la cel de-al doilea an. (În cazul în care evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte ca actualizarea la starea de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare a fost completat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza - nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de frunte în domeniu.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a fortnightly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School.
Depending on the nature of the research, joint supervision is sometimes recommended, under the direction of two primary supervisors. In such cases, the student has only one further supervisor on their committee.
The student’s progress is further overseen by a Departmental Research Tutor.
In the first year, students prepare for research by following a research training seminar series (RTS) convened at the Faculty level by the Associate Dean for Research and supported by the generic training offered by Learning and Teaching Development.
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered in the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Year 1
Year 1 students are required to submit a 5000-word literature review to the supervisory committee.
Full-time Year 1 (year 2 for part-time students) are required to submit a core chapter and research proposal (of about 10,000 words) to the supervisory committee, typically including the following elements:
- Research rationale and context of the proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
The upgrade process from MPhil to PhD status is based upon an assessment of the core chapter by the student’s research committee, and upon a 20-30 minute oral presentation, followed by a discussion. The oral presentation is given to Departmental staff and research students. On successful completion of the extended proposal, students are formally upgraded to PhD and proceed to the second year. (If the assessors consider there to be shortcomings in the upgrade proposal, students will be asked to revise it to their satisfaction before the upgrade to PhD status can be confirmed.) Students are not normally permitted to proceed to the second year until the upgrade process has been completed.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and the material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
The thesis – not to exceed 100,000 words in length - is examined by two leading authorities in the field.