Cercetare Degrees (MPhil / PhD) în Sud-Estul Asia Studii
London, Regatul Unit
DURATA
3 up to 4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 22.490 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxe cu normă întreagă pe an universitar: Marea Britanie / UE 4.396 £; În străinătate 17.967 lire sterline. Taxe part-time pe an universitar: Marea Britanie / UE 2.198 GBP; În străinătate 8.984 lire sterline
Introducere
Mod de participare: Full-time sau Part-time
Departamentul oferă cea mai largă acoperire din Europa de cercetare și predare referitoare la limbile și culturile principalelor țări din Asia de Sud-Est. Angajamentul său principal este pentru cele patru limbi birmană, indoneziană / malaeză, thailandeză și vietnameză, precum și piesele lor de literatură, cinematografe și culturi asociate. Înscrierile REF 2014 ale membrilor Departamentului au inclus monografii semnificative și schimbătoare de paradigmă, colecții editate, articole de revistă și capitole de carte în cinematografie și gen, critică literară, istorie culturală și studii postcoloniale. Este un departament înfloritor și prietenos, cu legături strânse cu alumni recente.
Interesele de cercetare ale membrilor Departamentului includ literatura clasică din Malay; Literatură modernă în Malay, Indonezian, Thai și Vietnamez; Islamul din Asia de Sud-Est; limba pedagogică; fonetică; studii de gen; literatură orală și folclor; cinematografia din Asia de Sud-Est; și traducere. Aceste interese se reflectă din ce în ce mai mult în tipul de muncă desfășurat de cercetătorii doctoranzi ai Departamentului.
La nivelul facultății este oferit un program complet de formare în cercetare, pe lângă atenția atentă pe care o primește fiecare cercetător doctoral de la supervizorul său. Studenții MPhil / doctoranți admiși la catedră primesc cursuri de cercetare în cadrul seminarului de formare de cercetare din primul an la nivelul facultății și sunt, de asemenea, încurajați să participe la instruirea specifică disciplinei oferită de Centrul Facultății de Studii Culturale, Literare și Postcoloniale (CCLPS) și abilități de cercetare instruire coordonată prin intermediul Școlii Doctorale.
Departamentul asigură supraveghere atât cercetătorilor cu normă întreagă, cât și cu normă parțială, care efectuează cercetări supervizate într-o gamă largă de limbi asiatice din sud-est și piese de literatură. Tezele finalizate în ultimii ani au inclus subiecte în literatura tradițională lao, ficțiunea tailandeză contemporană, sintaxa lunii vorbite, jocul de umbră din Bali, literatura orală malaeziană, cărțile școlare din Birmania colonială, Cambodia pre-Angkor și literatura politică din Vietnam.
Conform regulamentelor SOAS , Universitatea din Londra, toți cercetătorii doctoranzi se înregistrează inițial pentru un MPhil: ei pot transfera la doctorat după ce au terminat un an, dacă doresc și sunt supuși aprobării de către școală, care necesită dovezi că munca candidatului atinge standardul necesar.
Durata minimă pentru cercetătorii doctoranzi cu normă întreagă este de doi ani pentru MPhil și trei ani pentru doctorat. Cercetătorii de doctorat cu frecvență redusă au de obicei de două ori mai mult timp pentru a-și finaliza studiile. Când studiile sunt finalizate, candidații trimit examenelor o teză și apoi participă la un examen de voce.
Solicitanții de diplomă postuniversitară trebuie să aibă o bună cunoaștere a limbii domeniului lor de studiu și ar trebui, în mod normal, să aibă o primă diplomă bună în materia potrivită, dar studenții cu alte calificări și experiență pot fi, de asemenea, eligibili, iar cererile studenților maturi sunt Bine ati venit. Dacă este necesar pentru dezvoltarea disciplinei alese, cercetătorii de doctorat vor avea sau vor dobândi o cunoaștere adecvată a limbii olandeze și / sau franceze. Toți potențialii solicitanți sunt sfătuiți să consulte Departamentul înainte de a aplica.
Structura
Toți elevii se înregistrează în anul 1 al programului ca studenți MPhil. Actualizarea de la MPhil la doctorat are loc la sfârșitul primei sesiuni academice pentru studenții cu normă întreagă (sau la sfârșitul celei de-a doua sesiuni academice pentru studenții cu fracțiune de normă).
Toți noii studenți MPhil / PhD sunt asigurați cu un comitet de supraveghere format din trei membri, format dintr-un supraveghetor principal sau primar și un al doilea și al treilea supraveghetor. Împărțirea în timp a comitetului de supraveghere este de 60:25:15. În primul an, se așteaptă ca studenții să se întâlnească cu supervizorul lor principal pe o bază bi-săptămânală pentru o perioadă de cel puțin o oră.
Supraveghetorul elevului este întotdeauna un membru al Departamentului în care studentul este înregistrat. Al doilea și al treilea supraveghetor, care acționează într-o funcție suplimentară de consiliere, pot fi din același departament sau din alte departamente / centre din cadrul Facultății de Limbi și Culturi sau din departamente / centre din celelalte facultăți ale școlii.
În funcție de natura cercetării, se recomandă, uneori, supravegherea comună, sub îndrumarea a doi supraveghetori primari. În astfel de cazuri, elevul are doar un singur supraveghetor în comitetul lor.
Progresul studenților este supravegheat în continuare de un tutore de cercetare departamentală.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de instruire în domeniul cercetării (RTS) convocate la nivel de facultate de către decanul asociat pentru cercetare și susținute de formarea generică oferită de Educație și dezvoltare didactică.
Elevii care lucrează în domeniul literaturii și al studiilor culturale sunt, de asemenea, invitați să participe la formarea suplimentară oferită de Centrul pentru Studii Culturale, Literaturii și Postcoloniale (CCLPS).
Elevii pot fi, de asemenea, încurajați de către supraveghetori să participe la cursuri suplimentare de predare relevante pentru cercetarea lor și nevoile lor de formare. Acestea pot include cursuri specializate disciplinare, de limbă sau de cultură regională sau cursuri de cercetare în alte departamente din afara Facultății.
Studenții cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să depună un capitol de bază și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte), care includ de obicei următoarele elemente:
- Motivul cercetării și contextul cercetării propuse
- Principalele întrebări de cercetare
- Revizuire de literatura
- Cadrul și considerentele teoretice și metodologice
- Metode de cercetare propuse
- Probleme etice (unde este cazul)
- Schițând structura disertației de doctorat
- Program de cercetare și scriere
- Bibliografie
Ajustările la una sau mai multe dintre aceste secțiuni, inclusiv adăugările sau ștergerile, după caz, sunt posibile printr-o înțelegere prealabilă între studenți și supervizorii principali.
Procesul de actualizare de la stadiul MPhil la doctorat se bazează pe evaluarea capitolului principal de către comitetul de cercetare al elevului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților din cercetare, precum și celor trei membri ai comitetului de supraveghere al elevului, care se întâlnesc ulterior cu elevul în mod privat pentru o mini viva de 30-40 de minute perforând detaliile capitolului de actualizare. După finalizarea cu succes a propunerii prelungite, studenții sunt actualizați în mod oficial la doctorat și procedează la cel de-al doilea an. (În cazul în care evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenții vor fi rugați să-l revadă la satisfacția lor înainte ca actualizarea la starea de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă la al doilea an până la procesul de actualizare a fost completat.
Al doilea an (sau echivalent part-time) este petrecut în mod normal în cercetare. Acest lucru se poate face prin orice combinație de lucru de teren și de cercetare în biblioteci și colecția de materiale, astfel cum a fost convenit între student și supervizor.
Al treilea an (sau echivalent part-time) este dedicat redactării cercetării pentru teza de doctorat. În acest timp, elevii vor susține, în mod normal, o prezentare într-un seminar de cercetare organizat de îndrumătorul departamentului de cercetare, care cuprinde un număr select de membri ai personalului cu expertiză specială în temă și alți studenți de cercetare. În timpul celui de-al treilea an (sau echivalent part-time), studenții vor prezenta supraveghetorilor lor capitole pentru comentarii, înainte de a finaliza un proiect final al tezei. Odată ce un proiect complet este finalizat, lucrările sunt evaluate de toți membrii comitetului de supraveghere, iar studentul poate depune teza sau trece la Starea de continuare pentru a primi 12 luni pentru a finaliza teza și pentru a o supune examinării. Teza trebuie finalizată în termen de 48 de luni de la momentul înregistrării (sau echivalent part-time).
Teza - care nu depășește 100.000 de cuvinte în lungime - este examinată de două autorități de conducere în domeniu, dintre care unul este intern la Universitatea din Londra și unul este extern la Universitatea.
Notă importantă
Informațiile de pe pagina programului reflectă structura programului dorită în raport cu sesiunea academică dată.
Admisiuni de cercetare și aplicații
Salutăm aplicațiile de la studenți calificați care dețin un bun nivel de master (sau echivalent de peste mări) într-un subiect relevant pentru diplomele de cercetare la SOAS . Cererile trebuie depuse online.
Este important să depuneți o cerere înainte de începerea anului universitar în care doriți să vă înscrieți pentru a ne permite timpul pentru procesarea cererii dvs. Dacă solicitați burse, se pot aplica termene anterioare.
Programul de doctorat SOAS este competitiv, iar solicitanții ar trebui să aibă un bilanț al realizărilor academice ridicate și o propunere viabilă care să contribuie la interesele de cercetare ale departamentului. Vă rugăm să rețineți: descurajăm aplicațiile pur speculative. Cererile de cercetare interdisciplinară sunt binevenite, dar poate fi depusă o singură cerere la un departament.
Cerințe de intrare în limba engleză necondiționate
Solicitanții care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie trebuie să furnizeze un certificat academic UKVI IELTS de la un centru de testare aprobat UKVI.
Solicitanții internaționali care necesită o viză de nivel 4 pentru a studia în Marea Britanie
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 în general sau mai mare, cu 7,0 în sub-scoruri. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri |
Solicitanții SEE și UE
Test | Intrare necondiționată | Intrare necondiționată cu suport în sesiune |
IELTS (Academic) | 7,0 total sau mai mare, cu 7,0 în fiecare sub-punctaj. | 7.0 în general sau mai mare, cu cel puțin 6,5 în sub-scoruri. |
TOEFL IBT | 105 total sau mai mare, cu minimum 25 în sub-scoruri. | 105 în general cu minim 22 în sub-scoruri. SAU 100 în general cu minimum 25 în scris și 22 în alte sub-scoruri. |
Test Pearson de engleză (academic) | 75 total sau mai mare, cu minimum 70 în sub-scoruri. | 70 total sau mai mare, cu un minim de 65 în sub-scoruri. |
Galerie
Admitere
Curriculum
Structure
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a fortnightly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School.
Depending on the nature of the research, joint supervision is sometimes recommended, under the direction of two primary supervisors. In such cases, the student has only one further supervisor on their committee.
The student’s progress is further overseen by a Departmental Research Tutor.
În primul an, studenții se pregătesc pentru cercetare urmând o serie de seminare de formare în cercetare (RTS) convocată la nivel de facultate de decanul asociat pentru cercetare și susținută de formarea generică oferită de Learning and Teaching Development
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered by the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Year 1
Studenții din anul 1 trebuie să trimită o analiză a literaturii de 5000 de cuvinte la comitetul de supraveghere până vineri, 15 decembrie.
Anul 1 cu normă întreagă (anul 2 pentru studenții cu fracțiune de normă) trebuie să trimită un capitol principal și o propunere de cercetare (de aproximativ 10.000 de cuvinte) la comitetul de supraveghere până vineri, 11 mai, incluzând de obicei următoarele elemente:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Procesul de upgrade de la MPhil la statutul de doctorat se bazează pe o evaluare a capitolului de bază de către comitetul de cercetare al studentului și pe o prezentare orală de 20-30 de minute, urmată de o discuție. Prezentarea orală este oferită personalului departamentului și studenților de cercetare. La finalizarea cu succes a propunerii extinse, studenții sunt actualizați oficial la doctorat și trec în al doilea an. (Dacă evaluatorii consideră că există deficiențe în propunerea de actualizare, studenților li se va cere să o revizuiască în mod satisfăcător înainte ca trecerea la statutul de doctorat să poată fi confirmată.) În mod normal, studenților nu li se permite să treacă în al doilea an până la procesul de actualizare. a fost finalizat.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
The thesis – not to exceed 100,000 words in length - is examined by two leading authorities in the field.
PhD Degrees are awarded by SOAS from registration in 2013 and are subject to SOAS regulations.