M.S. în Comunicare profesională și Arte media digitale
South Orange, Statele Unite ale Americii
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 1.397 / per credit
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
Introducere
Câștigă-ți absolventul Master of Science grad în Professional Communication and Digital Media Arts într-un singur an! Acest program accelerat este conceput pentru studenții interesați să avanseze abilitățile personale și profesionale în comunicare, media digitală și design. Programul pune accentul pe individualitatea cursantului prin explorarea unor proiecte și subiecte unice pentru fiecare student, în timp ce participă la experiențe emergente cu o cohortă de colegi energici care caută să construiască o rețea de profesioniști în diverse domenii de comunicare.
Ritm accelerat: Acest program de 30 de credite, în persoană, permite un accent specializat pe mentorat, în cadrul căruia studenții vor beneficia de colaborări individuale cu cercetători și profesioniști în domeniu. Studenții vor beneficia, de asemenea, de resursele Seton Hall, cum ar fi Centrul de carieră, Centrul pentru mass-media sportivă, diverse spații pentru creatori, laboratoare și studiouri de producție, bibliotecile universitare și centrul de recreere.
Orientate spre carieră: Acest masterat este ideal pentru persoanele care doresc să avanseze în carieră în domeniul relațiilor publice, al comunicării în domeniul sănătății, al mass-media sportive, al organizațiilor non-profit, al organizațiilor, al publicității, al marketingului, al formării și dezvoltării, al antreprenoriatului și al comunicării corporative.
desemnat S.T.E.M.M: În cadrul studiilor lor, studenții se vor implica în dezvoltarea, examinarea și aplicarea inovatoare a tehnologiilor digitale care modifică modul în care ne articulăm gândurile, interacționăm unii cu alții, dobândim cunoștințe, percepem și ne implicăm în lumea din jurul nostru.
Studenți ideali
Cine ar trebui să se înscrie în acest program?
Programul de MS în Comunicare Profesională și Arte Digital Media va beneficia studenții interesați de dezvoltarea abilităților digitale, interpersonale, legate de media și de organizare, inclusiv proaspăt absolvenți, care au absolvit o diplomă de licență în comunicare, studii media sau un domeniu conex; sau profesioniști care caută avansare în carieră care lucrează deja în industriile de comunicare sau media; persoane interesate să schimbe cariera.
Admitere
Burse și finanțare
Toate cererile de admitere primite până la termenul limită sunt luate în considerare pentru orice oportunități de burse disponibile la nivel de colegiu. Când finanțarea este disponibilă și un student este eligibil, notificarea despre o bursă este comunicată în scris.
Bursele de absolvent al decanului
Studenții care își depun cererea până la data limită de aplicare prioritară (1 mai pentru semestrul de toamnă; 1 noiembrie pentru semestrul de primăvară) sunt luați în considerare automat pentru orice finanțare internă disponibilă pentru burse, inclusiv o bursă de absolvent a decanului. Beneficiarii acestei burse sunt determinați în funcție de meritul academic (media cumulativă și performanța testelor standardizate) și nevoia demonstrată (pe baza FAFSA trimisă). Acei studenți selectați pentru o bursă de absolvent a decanului vor fi notificați cu privire la detaliile de acordare și criteriile de eligibilitate în termen de trei săptămâni de la termenul de prioritate.
Curriculum
Trimestru de toamnă (12 credite)
- Media emergente și producție
Acest curs prezintă studenților elementele de bază ale producției, în design video, audio și infografic. Această clasă prezintă studenților principiile cheie privind înregistrarea imaginilor video, podcast-urilor și procesul de proiectare în legătură cu cariera profesională a studenților. Elevii vor trece printr-o serie de exerciții și proiecte în clasă menite să-i ajute să lucreze în producție și să se gândească la echipament ca un instrument pentru nevoile lor de comunicare și povestire.
- Proiectarea, comunicarea și conducerea organizațiilor diverse
Cursul se concentrează pe dezvoltarea liderilor care știu să... Diversitatea include toate caracteristicile și experiențele care ne definesc ca indivizi. Cercetarea leagă diversitatea cu satisfacția angajaților, reținerea, productivitatea organizațională, competitivitatea și creșterea valorii pentru clienți și colegi. Pentru a avea succes, liderii trebuie să înțeleagă valoarea teoretică și practică a diversității și să aplice conceptele și principiile acesteia în organizațiile lor, aliniindu-le cu misiunea și planurile organizaționale ca un imperativ moral și o necesitate globală. Acest curs explorează diversitatea, echitatea și incluziunea în leadershipul organizațional și practicile de comunicare organizațională care sporesc sau diminuează probabilitatea de a crea incluziune organizațională.
- Cercetare de comunicare
În acest curs, studenții explorează proiectarea și aplicarea tehnicilor practice de cercetare în comunicațiile organizaționale corporative și publice, inclusiv analiza audienței și a mesajelor. Studenții dezvoltă un subiect în primele trei capitole ale tezei lor de master.
- Electivă (3 credite)
Elevii ar trebui să aleagă opțiunile adecvate în consultare cu consilierul lor academic. O listă completă a cursurilor și descrierilor este disponibilă din Catalogul pentru absolvenți.
Trimestru de primăvară (12 credite)
- Proiectarea și producerea de prezentări eficiente
Acest curs oferă un studiu larg al abilităților de vorbire și ascultare în cadrul corporațiilor și agențiilor publice și guvernamentale. Subiectele includ construirea unei imagini profesionale, sisteme de cod nonverbal, strategii și tactici corporative, situații de vorbire formale și informale, prezentări digitale, pregătirea și livrarea mesajelor vorbite, pregătirea și livrarea mesajelor digitale, analiza calităților vorbirii și îmbunătățirea abilităților individuale de vorbire. .
- Design de evenimente, producție și comunicare
Acest curs se concentrează pe practicile și conceptele de comunicare, facilitare și implementare legate de proiectarea evenimentelor și managementul producției. Subiectele de explorare includ valorile organizației/alinierea misiunii, convențiile de planificare a evenimentelor și componentele structurale, instrumentele de cercetare legate de analiza audienței și evaluarea evenimentelor, strategiile de comunicare digitală și vizuală pentru promovarea evenimentelor, procesele de comunicare interpersonală și de grup implicate în planificarea evenimentelor și activitățile de facilitare necesare. a managementului evenimentelor.
- Metode de comunicare
Acest curs îi va familiariza pe studenți cu diferitele metode de cercetare utilizate în mediul academic și în domeniile de comunicare. Acest curs analizează metode calitative, cum ar fi etnografia, analiza textuală, interviurile, focus-grupurile și sondajele descriptive, precum și metodele digitale și creative.
- Proiectul MS Master I
Acest curs este o experiență academică culminantă în două părți pentru studenți și reprezintă capacitatea acestuia de a aplica cercetările învățate, scrierea și alte abilități tehnice legate de domeniu. Cursul cere studenților să selecteze un subiect de cercetare de comunicare de interes, să formuleze o întrebare de cercetare legată de acel subiect și să efectueze cercetări pe tema care să conducă la primele trei capitole ale unui proiect de cercetare. Studenții lucrează îndeaproape cu un consilier academic în timp ce formulează un rezultat final al cercetării care are ca rezultat fie un proiect, fie o teză.
Termen de vară (6 credite)
- Portofoliu de comunicare
Acest curs îi ajută pe studenți să își îndeplinească și să-și demonstreze obiectivele de comunicare specifice și individuale în medii personale și profesionale. Portofoliul permite studenților să-și prezinte abilitățile și abilitățile de comunicare printr-un set de artefacte bazat pe dovezi care pot fi partajate cu potențialii angajatori sau cu aplicații pentru programe de studii avansate care au fost create și organizate în timpul studiilor universitare.
SAU
Internship Arts Communication
- Proiectul MS Master II
Aceasta este a doua experiență academică culminantă din programul care se extinde de la Proiectul de master I. Pe baza subiectului și a livrabilului selectat, studenții continuă să lucreze cu un consilier academic pentru a finaliza capitolele 4 și 5 ale tezei sau proiectului lor. Elevii efectuează cercetări originale și dezvoltă concluzii, recomandări sau soluții la fenomenul de comunicare explorat. Studenții sunt obligați să își prezinte proiectul în apărarea culminantă a semestrului.
Rezultatul programului
- Formulați un plan de carieră și identificați obiective specifice de comunicare profesională și arte media legate de o poziție sau industrie de interes.
- Analizați și evaluați diverse canale de comunicare, forme, media, mesaje și prezentări frecvent utilizate în industriile profesionale.
- Înțelegeți implicațiile eficiente și ineficiente ale practicilor de comunicare și arte media în contexte profesionale.
- Auto-evaluați abilitățile de comunicare și arte media pentru a formula un plan de creștere individualizat pentru a avansa abilitățile necesare în industriile de interes.
- Creați artefacte eficiente de comunicare și arte media care se aliniază cu o poziție profesională sau cu o industrie de interes.
- Proiectați, implementați și prezentați un proiect original la locul de muncă care reflectă comunicarea eficientă, gândirea critică, alfabetizarea informațională și abilitățile de cercetare necesare în mediile profesionale contemporane.
- Produceți un portofoliu de comunicare și artă media care prezintă artefacte care reprezintă cel mai bine abilitățile studenților și stăpânirea conținutului programului legat de profesiile de interes.
Rezultate suplimentare ale învățării STEM:
Folosind software/instrumente digitale avansate, creați artefacte digitale eficiente, aliniate cu industria.
Proiectați, implementați și prezentați artefacte originale la locul de muncă care reflectă comunicarea eficientă, gândirea critică, alfabetizarea informațională și abilitățile de cercetare necesare în mediile contemporane, în special legătura cu politicile și reglementările din industriile aplicabile.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.