
Master în Event Management Global
Rome, Italia
DURATA
7 Months
LIMBI
Italiană
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 5.900 / per course
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Evoluția cu expansiune rapidă a sectorului evenimentelor necesită abilități din ce în ce mai mari în ceea ce privește organizarea și managementul. Masterul nostru în Managementul evenimentelor își propune să formeze personalități profesionale în concordanță cu rolurile căutate în lumea evenimentelor.
Managerul de evenimente trebuie să aibă abilități care variază de la logistică la comunicare, de la design la copy-writing, până la marketing real. El este persoana care coordonează planificarea unui eveniment în toate fazele acestuia și este responsabil de latura tehnică, creativă și audio-vizuală. Pe scurt, un polivalent, care își găsește locul în agențiile de plasare evenimente, în sectorul evenimentelor din cadrul unei companii, în MICE-urile unui hotel și în agențiile de marketing. Masterul se adresează atât tinerilor absolvenți și deținătorilor de diplome care aspiră să devină Manageri de Evenimente, cât și operatorilor de sector care intenționează să își actualizeze și să își recalifice abilitățile profesionale.
Programul de Master este alcătuit dintr-o serie de module interconectate în conformitate cu standardele profesionale pentru Managerii de întâlniri și Coordonatorii de întâlniri, misiunea principală fiind promovarea formării performante și calificate, care vizează intrarea rapidă în lumea muncii. La sfârșitul cursului studentul va obține un certificat de Event Manager valabil și recunoscut în Europa.
Ediția a 29-a va începe în februarie 2024, la sediul nostru din Roma.
nb SESEF în 2024 copie 20 de ani! Numai pentru acest an, studenții noștri vor putea profita de un voucher de 200 EUR pentru a-l cheltui pe cursurile noastre online și pe platforma noastră de masterat.
Curriculum
Cursul de formare este de 1000 de ore (aproximativ 9 luni), împărțit în:
- 200 de ore de clasă (luni-vineri, 9.00-18.00 la Roma);
- 300 de ore de lucru pe proiect și studiu pe o platformă online la cerere;
- 500 de ore de stagiu la companii de prestigiu din sector.
În timpul orelor de clasă intervin cei mai buni manageri din sector la nivel național, contribuind cu cazuri de companie pentru a structura un know-how complet al subiectelor. Studentul își va determina direct stagiul de practică orientându-se în rândul companiilor puse la dispoziție de școală. Școala noastră organizează maximum două ediții ale aceluiași master pentru a permite standarde înalte de calitate, ceea ce se traduce printr-un plasament de 90% în termen de 6 luni de la încheierea cursului urmat.
Burse și finanțare
Pentru primii 15 participanți se vor acorda burse cu o valoare parțială de 2500 euro fiecare și posibilitatea de cazare gratuită pe întreaga perioadă a părții de clasă.
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Oportunități de carieră
O singură ediție a acestui Master este organizată în fiecare an. O alegere care ne permite să obținem standarde de calitate înalte în timpul orelor de clasă cu rezultatul aferent pregătirii elevilor cu o pregătire tehnică precisă utilă pentru a facilita inserția
lucru. Toate acestea se traduc într-un plasament de 90% în termen de șase luni de la încheierea cursului urmat.
Tinerii talente care se alătură companiei vor putea găsi:
Oportunități de dezvoltare personală și profesională
Formare continuă tehnică, managerială și lingvistică
- Un mediu de lucru dinamic și stimulant
- Un loc de muncă care integrează călătoriile, explorarea și creșterea și în care creativitatea este răsplătită
- O oportunitate de a fi o parte activă a viitorului companiei
Facilităţi
Mărturii studențești
Admitere
Furnizarea programului
1. Introducere în piața turismului
- Piața turistică și cifrele ei
- Afaceri din turism
2. Tipuri de evenimente și formatul acestora
- Evenimente naționale și internaționale
- Protagoniștii evenimentului
- Formate de evenimente
3. Planificarea evenimentelor
- Definiţia obiectivelor
- Redactarea programului
- Planificarea bugetului
4. Managementul strategic și operațional al evenimentului
- Managementul riscului
- Măsurarea și evaluarea evenimentului
5. Managementul economic al evenimentului
- Raportare și evaluare economică
- Intocmirea bugetului estimativ si final
- Aspectele juridice ale contractelor
6. Managementul banchetelor
- Managementul alimentelor și băuturilor
- Meniu și tipuri de servicii
- Amenajarea si pregatirea camerelor
7. Turism și marketing de evenimente
- Marketing Turistic
- Web Marketing
- Managementul rețelelor sociale
Inspecție la fața locului
- Vizită la un centru de conferințe și/sau sector MICE al unui hotel de afaceri
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.