
MSc in Economics and Business Administration - Marketing, Social Media, and Digitalization
Esbjerg, Danemarca
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
01 Mar 2026
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
01 Sep 2026
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* free for full degree students from the Nordic countries or from the EU/EEA countries and Switzerland; 4,250 EUR per semester for students with a non-EU/EEA-citizenship or non-Swiss-citizenship
Introducere
Organizations and industries in the future tremendously demand managers who understand how social media and digitalization can be used as a strategic instrument for increasing firm value to ensure competitive advantage. This program exactly gives you the demanded know-how that enables you to become such a leading manager in organizations and thus provides excellent job opportunities.
Do you want to create the future marketing of brands in diverse industries? This program offered at Campus Esbjerg gives you the demanded competencies that enable you to become such a leading marketing manager with a focus on social media and digitalization.
The MSc in Economics and Business Administration profile in Marketing, Social Media, and Digitalization offers amongst other courses in social media networks and marketing communication, digital business and marketing, consumer behavior, project management, and competitive strategy. In addition, you get methodological skills in qualitative as well as in quantitative research and you can choose between several electives offered especially for this program such as brand management and marketing strategy as well as electives from other master studies offered at Campus Esbjerg.
The combination of courses in advanced management and marketing, social media, and digitalization qualifies you to manage the development of competences and continuous learning that are necessary survival skills for brands and organizations in an intensified competitive environment.
Through a combination of project work, group work, and lectures you will understand how to manage the various aspects of marketing, social media, and digitalization in organizations. The program focuses on developing intensive know-how skills, i.e. the ability to perform detailed and comprehensive analyses and derive managerial valuable solutions.
The profile runs in eight quarters over two years. Each quarter contains two courses. You will have up to 8 lectures per week. The number of students in the courses allows intensive interaction with the professor, who is lecturing, as well as discussions among the students. This enlarges the size of the active business vocabulary which you can later use in discussing issues related to these fields as a part of your job.
The courses on the profile are taught in English. You can, however, take exams including your master thesis in Danish, provided the teacher is Danish-speaking.
Curriculum
Structura programului
Master of Science în economie și administrarea afacerilor necesită doi ani de studiu cu normă întreagă, în fiecare an format din patru trimestre. Profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare constă în 60 de cursuri ECTS obligatorii de 7.5 ECTS fiecare, 30 ECTS care sunt electives și o lucrare de teze corespunzătoare a 30 ECTS.
Cele 8 cursuri obligatorii sunt oferite în primele patru trimestre. Electivele sunt de obicei plasate în al cincilea și al șaselea trimestru. Elevii pot fi luați la Campus Esbjerg sau în străinătate sau să ia formă ca stagiu. Teza urmează să fie scrisă în trimestrele a șaptea și a opta.
Electives - de exemplu
- Managementul brandului
- Strategie de marketing
- Responsabilitatea socială a întreprinderilor
- Piețele de divertisment și afacerea
- Managementul riscurilor
- Green Business
- Internship
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Toate profilele MSc în Economie și Administrarea Afacerilor de la University of Southern Denmark împărtășesc aceleași competențe generale. Fiecare profil are o arie de interes în care candidatul va obține cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și domeniul specific de concentrare pentru profilul din Marketing, Social Media și Digitalizare oferit la Campus Esbjerg.
Competențe generale pentru MSc în economie și administrarea afacerilor
Cunoaștere și înțelegere
Programul de master Economie și Administrarea afacerilor furnizează cunoștințe care, în zona de focus a profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională dintr-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului / domeniilor de studiu și să poată identifica problemele științifice de relevanță.
Aptitudini
Absolventul poate selecta și aplica metodele științifice și teoriile pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și probleme teoretice legate de aceste domenii.
Absolventul poate crea noi modele de analiză și soluții pentru problemele bazate pe analizele efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, cu conducerea și cu societatea înconjurătoare.
competenţe
Un master în economie și administrarea afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de muncă și dezvoltare complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională.
Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare.
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în cadrul domeniilor funcționale ale organizațiilor cu sectorul public și privat.
Competențe specifice pentru profil în marketing, social media și digitalizare
Domeniul de interes al profilului este modul în care firmele își pot îmbunătăți performanța pe piață prin analiza și digitalizarea afacerii lor și marketingul organizației lor și al produselor existente, cu un accent deosebit pe social media ca canal de comunicare major. Absolvenții cu acest profil au, prin urmare, cunoștințe de specialitate în următoarele discipline: rețelele de social media și comunicarea de marketing, comportamentul consumatorilor și digitalizarea afacerilor și marketingului, și strategie și concurență. În plus, absolventul are cunoștințe și abilități în utilizarea metodelor pentru a sprijini îmbunătățirea performanței pieței și dezvoltarea oportunităților de piață: metodologia de cercetare a științelor sociale și metode calitative, management de proiect, strategie și concurență și metode cantitative de cercetare a pieței. În cele din urmă, masterul a dobândit competențe în definirea și stabilirea propriei sale învățări prin munca independentă cu proiecte de seminar și teza de master.
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Absolvenții de masterat în Științe Economice și Administrarea Afacerilor lucrează în practic toate domeniile administrative din organizații, cum ar fi managementul vânzărilor și al vânzărilor, managementul resurselor umane, managementul proiectelor sau managementul inovației. MSC de la University of Southern Denmark este, în general, în măsură să găsească locuri de muncă relevante, atractive și bine plătite după absolvire.
Există, desigur, o relație între jobul pe care îl obțin absolvenții și cursurile pe care le-au luat pe profilul studiat. Multe dintre MSS sunt angajați în funcții de specialitate, în timp ce alții, mai ales că câștigă experiență, ocupă locuri de muncă care includ nu numai managementul, ci și conducerea.
Exemple de titluri de locuri de muncă în domeniul specific de Marketing, Social Media și Digitalizare sunt:
- Specialist în social media și / sau coordonator
- Manager comunitate de marcă
- Strategist digital
- Brand Manager
- Cercetător de piață
Exemple de profiluri de locuri de muncă în general sunt:
- Coordonator de marketing
- Manager de proiect
- Asistent personal pentru CEO
- Consultant de management
- Manager de Vanzari locale
- Antreprenor / dezvoltator de afaceri
- Dezvoltator de produse
- Cercetator universitar / Profesor
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.