MSc in Economics and Business Administration - Marketing, Social Media, and Digitalization
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* free for full degree students from the Nordic countries or from the EU/EEA countries and Switzerland; 4,250 EUR per semester for students with a non-EU/EEA-citizenship or non-Swiss-citizenship
Introducere
Organizations and industries in the future tremendously demand managers who understand how social media and digitalization can be used as a strategic instrument for increasing firm value to ensure competitive advantage. This program exactly gives you the demanded know-how that enables you to become such a leading manager in organizations and thus provides excellent job opportunities.
Do you want to create the future marketing of brands in diverse industries? This program offered at Campus Esbjerg gives you the demanded competencies that enable you to become such a leading marketing manager with a focus on social media and digitalization.
The MSc in Economics and Business Administration profile in Marketing, Social Media, and Digitalization offers amongst other courses in social media networks and marketing communication, digital business and marketing, consumer behavior, project management, and competitive strategy. In addition, you get methodological skills in qualitative as well as in quantitative research and you can choose between several electives offered especially for this program such as brand management and marketing strategy as well as electives from other master studies offered at Campus Esbjerg.
The combination of courses in advanced management and marketing, social media, and digitalization qualifies you to manage the development of competences and continuous learning that are necessary survival skills for brands and organizations in an intensified competitive environment.
Through a combination of project work, group work, and lectures you will understand how to manage the various aspects of marketing, social media, and digitalization in organizations. The program focuses on developing intensive know-how skills, i.e. the ability to perform detailed and comprehensive analyses and derive managerial valuable solutions.
The profile runs in eight quarters over two years. Each quarter contains two courses. You will have up to 8 lectures per week. The number of students in the courses allows intensive interaction with the professor, who is lecturing, as well as discussions among the students. This enlarges the size of the active business vocabulary which you can later use in discussing issues related to these fields as a part of your job.
The courses on the profile are taught in English. You can, however, take exams including your master thesis in Danish, provided the teacher is Danish-speaking.
Curriculum
Structura programului
Masterul în Economie și Administrarea Afacerilor necesită doi ani de studiu cu normă întreagă, fiecare an constând din patru trimestre. Profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare constă din 60 de cursuri ECTS obligatorii de 7,5 ECTS fiecare, 30 ECTS care sunt opționale și o lucrare de teză care corespunde la 30 ECTS.
Cele 8 cursuri obligatorii sunt oferite în primele patru trimestre. Opțiunile sunt de obicei plasate în al cincilea și al șaselea trimestru. Opțiunile pot fi luate la Campus Esbjerg sau în străinătate sau pot lua forma ca un stagiu. Teza urmează să fie scrisă în trimestrul al șaptelea și al optulea.
Opțiuni – de exemplu
- Managementul brandului
- Strategie de marketing
- Responsabilitatea socială a întreprinderilor
- Piețe de divertisment și afaceri
- Managementul riscurilor
- Green Business
- Stagiu
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Toate profilurile de master în economie și administrarea afacerilor de la University of Southern Denmark au aceleași competențe generale. Fiecare profil are un domeniu de interes în care candidatul va dobândi cunoștințe, abilități și competențe specifice. Mai jos, puteți citi despre competențele generale și aria specifică de interes pentru profilul în Marketing, Social Media și Digitalizare oferit la Campus Esbjerg.
Competențe generale pentru Master în Economie și Administrarea Afacerilor
Cunoaștere și înțelegere
Programul de master Economie și Administrarea Afacerilor furnizează cunoștințe care, în domeniul de interes al profilului, se bazează pe cea mai înaltă cercetare internațională într-un domeniu de studiu. Absolventul este capabil să înțeleagă și, pe o bază științifică, să reflecte asupra cunoștințelor domeniului/domeniilor de studiu și să fie capabil să identifice problemele științifice de relevanță.
Aptitudini
Absolventul poate, într-o manieră calificată, să selecteze și să aplice metode și teorii științifice pentru colectarea și analiza datelor cantitative și calitative pentru descrierea și analiza complexă a condițiilor interne și externe ale firmei, precum și a problemelor teoretice legate de aceste domenii.
Absolventul poate pune la punct noi modele de analiză și soluții pentru probleme pe baza analizelor efectuate. Absolventul își poate comunica cunoștințele și poate discuta probleme profesionale și științifice cu colegii, managementul și societatea înconjurătoare.
Competențe
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor poate, în zona profilului, să gestioneze situații de lucru și dezvoltare care sunt complexe, imprevizibile și necesită noi modele de soluții. Absolventul poate iniția și implementa în mod independent cooperarea profesională și interdisciplinară și își poate asuma responsabilitatea profesională.
Absolventul își poate asuma în mod independent responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesională și specializare.
Un Master în Economie și Administrarea Afacerilor permite absolvenților să lucreze la rezolvarea sarcinilor de specialitate în domeniile funcționale ale organizațiilor din sectoarele public și privat.
Competențe specifice profilului în Marketing, Social Media și Digitalizare
Domeniul de interes al profilului este modul în care firmele își pot îmbunătăți performanța pe piață prin analiza și digitalizarea afacerii lor și marketingul organizației lor și al produselor existente, cu un accent deosebit pe social media ca canal de comunicare major. Absolvenții cu acest profil au, prin urmare, cunoștințe de specialitate în următoarele discipline: rețelele de social media și comunicarea de marketing, comportamentul consumatorilor și digitalizarea afacerilor și marketingului, și strategie și concurență. În plus, absolventul are cunoștințe și abilități în utilizarea metodelor pentru a sprijini îmbunătățirea performanței pieței și dezvoltarea oportunităților de piață: metodologia de cercetare a științelor sociale și metode calitative, management de proiect, strategie și concurență și metode cantitative de cercetare a pieței. În cele din urmă, masterul a dobândit competențe în definirea și stabilirea propriei sale învățări prin munca independentă cu proiecte de seminar și teza de master.
Galerie
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Absolvenții de master în Economie și Administrarea Afacerilor lucrează în practic toate domeniile administrative ale organizațiilor, cum ar fi, de exemplu, marketingul și managementul vânzărilor, managementul resurselor umane, managementul proiectelor sau managementul inovației. MScs de la University of Southern Denmark este, în general, capabil să găsească locuri de muncă relevante, atractive și bine plătite după ce absolvă.
Există desigur o relație între jobul pe care absolvenții îl obțin și cursurile pe care le-au urmat pe profilul pe care l-au studiat. Mulți dintre MSc sunt angajați în funcții de specialitate, în timp ce alții, mai ales pe măsură ce dobândesc experiență, preiau locuri de muncă care includ nu numai management, ci și conducere.
Exemple de titluri de post în domeniul specific Marketing, Social Media și Digitalizare sunt:
- Specialist și/sau coordonator în rețelele sociale
- Brand community manager
- Strategist digital
- Brand Manager
- Cercetator de piata
Exemple de profiluri de locuri de muncă în general sunt:
- Coordonator de marketing
- Manager de proiect
- Asistent personal pentru CEO
- Consultant de management
- Manager de Vanzari locale
- Antreprenor/dezvoltator de afaceri
- Dezvoltator de produs
- Cercetător universitar/Profesor