
Master Executive în Marketing și Vânzări - EMMS
DURATA
13 Months
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Mar 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 39.000 *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
* să fie plătit în patru rate
Introducere
Obține mai mult suc din talentul tău
Trei orașe diferite - Milano, Barcelona, Madrid - pentru un program de studiu unic și specializat part-time în marketing și vânzări, inclusiv marketing digital, management social media, big data și CRM. Acesta este Master Executive în Marketing și Vânzări (EMMS) de către SDA Bocconi și Esade , care rulează peste 13 luni și este predat integral în limba engleză. Formatul executiv al programului înseamnă că clasele tradiționale sunt combinate cu sesiuni de învățare la distanță, permițându-vă să lucrați și să studiați în același timp și să puneți în practică ceea ce învățați printr-un proiect de afaceri.
Pentru a afla mai multe despre EMMS, participați la MBA-urile și masteratele OPEN DAY - online , o oportunitate unică de a interacționa cu directorul și de a explora conținutul programului. Înregistrează-te acum !

De ce să ne alegeți?
- Faceți parte din cele 2 școli de afaceri de top
- Experimentați 2 școli de top - SDA Bocconi și Esade - cu conexiuni la nivel mondial
- Experimentați 2 școli de top - SDA Bocconi și Esade - cu conexiuni la nivel mondial
- Studiați în 3 orașe dinamice și inovatoare
- Situat în Milano, Barcelona și Madrid, locații care se află în fruntea listei oricui de centre comerciale incitante, inovatoare, aroma EMMS este distinct internațională, cu o notă de stil mediteranean.
- Situat în Milano, Barcelona și Madrid, locații care se află în fruntea listei oricui de centre comerciale incitante, inovatoare, aroma EMMS este distinct internațională, cu o notă de stil mediteranean.
- Combinați învățarea și practica
- Structura sa modulară vă permite să luați concediu de la compania dvs. pentru perioade limitate și să aplicați noile informații imediat la locul de muncă.
- Structura sa modulară vă permite să luați concediu de la compania dvs. pentru perioade limitate și să aplicați noile informații imediat la locul de muncă.
- Un program intensiv și complet
- Experimentați un model de învățare mixtă de succes angajat cu jumătate de normă, amestecând 50% sesiuni de învățare la distanță cu 50% sesiuni față în față.
- Experimentați un model de învățare mixtă de succes angajat cu jumătate de normă, amestecând 50% sesiuni de învățare la distanță cu 50% sesiuni față în față.
- O rețea de două ori mai mare
- Participanții la EMMS dezvoltă o rețea profesională internațională fără egal - fiind absolvenți de la două prestigioase școli de afaceri internaționale, își sporesc acoperirea la nivel mondial.
- Participanții la EMMS dezvoltă o rețea profesională internațională fără egal - fiind absolvenți de la două prestigioase școli de afaceri internaționale, își sporesc acoperirea la nivel mondial.

Studenți ideali
Cine este pentru?
Candidatul ideal are experiență profesională consolidată la un nivel superior în companii b2b și b2c sau este un antreprenor care caută să-și extindă orizonturile în Marketing și Vânzări și să facă următorul pas în carieră.
Candidatul ideal ar trebui să aibă, de asemenea, o dorință puternică de a:
- Fii un executiv cu o centură de instrumente cu perspective largi.
- Faceți un salt înainte într-un context global cu o minte deschisă.
- Alimentați-le cariera și educația executivă.
- Faceți parte dintr-o rețea de școli de top cu conexiuni la nivel mondial
Admitere
Burse și finanțare
În fiecare an, sunt disponibile mai multe burse și scutiri de școlarizare pentru candidații excepționali, datorită sprijinului continuu al companiilor, altor organizații, precum și al absolvenților noștri și al studenților actuali.
Curriculum
Program
16 cursuri și 4 ateliere față în față împărțite în 7 module part-time. Iată numerele unui program care explorează toate aspectele de marketing și vânzări, inclusiv Afaceri Digitale și Comunicare 360°, Analiza Big Data, Social Media Marketing și CRM și Business Intelligence. Cursurile sunt elementele de bază ale experienței dumneavoastră EMMS și oferă un limbaj comun pentru toți participanții. În plus, în cadrul atelierelor, veți avea ocazia să abordați anumite probleme dintr-o nouă perspectivă. În cele din urmă, cu proiecte de teren, vei pune în practică ceea ce ai învățat.
Structura: ediția a 18-a, din 11 martie 2024 până în aprilie 2025
Modulul 1 - Modulul Milano la SDA Bocconi Campus
- Managementul marketingului
- Managementul canalelor și retailului
- Atelier: Inovare în consum.
Modulul 2 - Modulul Barcelona la Campusul Esade
- Cercetare de piata
- Managementul internațional de marketing
- Analytics de marketing în era Big Data
- Atelier: Conducerea și gestionarea oamenilor
Modulul 3 - Modulul Madrid la Campusul Esade
- Finanțe pentru marketing și vânzări
- Managementul brandului
- Marketing durabil
- Atelier F2F de la Blockchain la Metaverse.
Modulul 4 - Modulul Milano la SDA Bocconi Campus
- Marketing digital și comunicare integrată
- Managementul vânzărilor
- Management strategic de marketing
Modulul 5 - Modulul Barcelona la Campusul Esade
- Social Media Marketing
- Managementul vanzarilor 2
- CRM și AI pentru marketeri și vânzători
- Lansarea proiectului de teren ( SDA Bocconi și Esade)
Modulul 6 - Modulul Roma la Campusul SDA Bocconi
- Creativitate și inovație în marketing
- Strategia și managementul prețurilor
- Proiect de teren
Modulul 7 - Modulul Barcelona la Campusul Esade
- Atelier F2F: Abilități de negociere
- Atelier F2F: Comunicare și vorbire în public
- Prezentarea proiectului de teren
Coaching executiv individual
EMMS oferă evaluarea individuală și dezvoltarea competențelor profesionale și a abilităților de vânzări, astfel încât fiecare participant să dezvolte un plan pentru a-și îmbunătăți profilul profesional. Aplicațiile utilizate sunt Predictive Index, PRO și SSAT furnizate de PI Worldwide. Acestea combină teste și îndrumări personale efectuate de Prímula Asesores.
Proiecte de teren
Veți fi de așteptat să realizați un proiect de afaceri pentru o companie, care reprezintă o aplicare practică, în viața reală, a abilităților și cunoștințelor dobândite în sala de clasă.
Un model de învățare mixt de succes
Modulele și examenele din campus durează până la 32 de zile lucrătoare și 4 sâmbătă dimineața și sunt împărțite între Italia și Spania. În general, 50% din sesiunile de Executive Master în Marketing și Vânzări sunt față în față și 50% sunt în învățământ la distanță.
Clasamente
- Prima Săptămâna Afacerilor Bloomberg de școli B europene
- A șasea școală europeană B-school Financial Times
- Primul clasament global MBA privind satisfacția generală (WW) Financial Times
Timpuri financiare
- #6 Clasamentul European B-School 2024
- #3 UE - #6 WW Global MBA Rankings 2023
- #3 Clasamentul global al MBA al rentabilității investiției în UE 2023
- #2 WW Impactul asupra mediului Clasamentul global MBA 2023
- #7 UE - #9 WW Clasamentul educațional personalizat 2023
- #13 UE - #14 WW Executive Education Open Rankings 2023
- #8 EU - #10 Clasamentul combinat WW Executive Education 2023
- #13 UE - #21 WW Executive MBA Ranking 2023
Economistul
- #2 Clasamentul UE Full-Time MBA 2022
- #13 WW Full-Time MBA Ranking 2022
- #3 UE pentru clasarea MBA full-time de calitate a facultăților 2022
QS - Top MBA
- #10 EU QS Global MBA Rankings 2024 - Europa
- #21 WW QS Global MBA Rankings 2024
- #1 WW Rentabilitatea investiției QS Global MBA Rankings 2024
- #8 WW QS Executive MBA Rankings 2023: Programe comune
Taxa de școlarizare a programului
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.