
Executive Master în Management de lux - EMiLUX
DURATA
15 Months
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 46.000 *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
* a fi plătit în patru rate
Introducere
Luxul necesar pentru dezvoltarea carierei tale
Executive Master in Luxury Management (EMiLUX) este un program modularpost-experiență, predat timp de 13 luni la Paris, Milano, Dubai, Londra, Los Angeles și Silicon Valley, Lausanne și Roma.
EMiLUX este o oportunitate unică de a-ți împuternici cariera în afacerile de lux, uitându-te și din diferite perspective culturale și pe diferite piețe. Fără a fi nevoit să-ți părăsești locul de muncă, ai ocazia să-ți deschizi uși despre care nici măcar nu știai că există și vei putea atinge noi obiective.
De ce să alegeți EMiLUX?
- Mediul internațional în 6 țări diferite
- Cu 8 module internaționale care vor avea loc la Paris, Milano, Dubai, Londra, Los Angeles și Silicon Valley, Lausanne și Roma. EMiLUX vă oferă oportunitatea de a intra în contact cu cel mai important brand și piețe de lux din lume.
- Cu 8 module internaționale care vor avea loc la Paris, Milano, Dubai, Londra, Los Angeles și Silicon Valley, Lausanne și Roma. EMiLUX vă oferă oportunitatea de a intra în contact cu cel mai important brand și piețe de lux din lume.
- Parteneriat de prestigiu
- EMiLUX colaborează cu companii și instituții de top pentru a crea conținut și instrumente exclusive pentru a sprijini mai bine candidații noștri în viitoarele lor cariere în industria de lux. Alături de Bain&Company, BCG, Dorchester Collection Academy, illy și Cartier ca parteneri principali.
- EMiLUX colaborează cu companii și instituții de top pentru a crea conținut și instrumente exclusive pentru a sprijini mai bine candidații noștri în viitoarele lor cariere în industria de lux. Alături de Bain&Company, BCG, Dorchester Collection Academy, illy și Cartier ca parteneri principali.
- Vorbitori de top invitați și experiență directă de brand
- Pentru a obține cele mai bune și mai actualizate informații de la liderii de gândire ai industriilor și pentru a experimenta direct mărcile în magazine, showroom-uri, evenimente și târguri comerciale.
- Pentru a obține cele mai bune și mai actualizate informații de la liderii de gândire ai industriilor și pentru a experimenta direct mărcile în magazine, showroom-uri, evenimente și târguri comerciale.
- O facultate internațională de clasă mondială
- Puterea Facultății EMiLUX constă într-un nivel foarte înalt de pregătire academică și în contactul strâns și neîntrerupt cu lumea afacerilor. Profesorii EMiLUX sunt implicați în cercetare, publicare, predare și consultanță cu unele dintre cele mai renumite companii de lux din lume.
- Puterea Facultății EMiLUX constă într-un nivel foarte înalt de pregătire academică și în contactul strâns și neîntrerupt cu lumea afacerilor. Profesorii EMiLUX sunt implicați în cercetare, publicare, predare și consultanță cu unele dintre cele mai renumite companii de lux din lume.
- Învață fără a-ți părăsi locul de muncă
- Un program cu fracțiune de normă împărțit în 7 module intensive pe parcursul săptămânilor prestabilite, care vă permite să luați concediu de la compania dumneavoastră pentru perioade limitate și să aplicați imediat noi perspective la locul de muncă.
- Un program cu fracțiune de normă împărțit în 7 module intensive pe parcursul săptămânilor prestabilite, care vă permite să luați concediu de la compania dumneavoastră pentru perioade limitate și să aplicați imediat noi perspective la locul de muncă.
- Proiect antreprenorial (EP)
- Este un proiect Capstone care se desfășoară pe tot parcursul programului, care permite fiecărui participant să-și exercite creativitatea, rigoarea și tenacitatea în aplicarea principiilor cursului (cum ar fi strategia, operațiunile, finanțele, resursele umane, marketingul, controlul, vânzările și multe altele) și conținutul la probleme reale de afaceri.
- Este un proiect Capstone care se desfășoară pe tot parcursul programului, care permite fiecărui participant să-și exercite creativitatea, rigoarea și tenacitatea în aplicarea principiilor cursului (cum ar fi strategia, operațiunile, finanțele, resursele umane, marketingul, controlul, vânzările și multe altele) și conținutul la probleme reale de afaceri.
- Proiect de design Thinking
- Având ca scop stimularea creativității participanților și a gândirii ieșite din cutie. Se desfășoară în colaborare cu illy.
- Având ca scop stimularea creativității participanților și a gândirii ieșite din cutie. Se desfășoară în colaborare cu illy.
- Lărgiți-vă rețeaua
- Alăturați-vă comunității Bocconi, una dintre cele mai vechi și mai prestigioase instituții de educație în afaceri din Europa, cu peste 110.000 de absolvenți din întreaga lume. De asemenea, puteți conta pe rețeaua EMiLUX care include aproximativ 120 de absolvenți.
- Alăturați-vă comunității Bocconi, una dintre cele mai vechi și mai prestigioase instituții de educație în afaceri din Europa, cu peste 110.000 de absolvenți din întreaga lume. De asemenea, puteți conta pe rețeaua EMiLUX care include aproximativ 120 de absolvenți.
Studenți ideali
Pentru cine este EMiLUX?
EMiLUX este o oportunitate unică pentru profesioniști internaționali talentați care doresc să-și dezvolte cariera în această industrie dinamică și în creștere.
EMiLUX este maestrul potrivit pentru tine dacă vrei să:
- Deveniți un executiv în afaceri de lux cu o perspectivă extinsă
- Dezvoltați o cunoaștere mai profundă a codurilor pieței internaționale de lux cu o mentalitate extinsă
- Dezvoltați o rețea profesională internațională
- Hrănește-ți spiritul antreprenorial
Admitere
Curriculum
Structura EMiLUX
Datorită structurii EMiLUX în 8 module, participanții au oportunitatea unică de a-și împuternici cariera în afacerile de lux, uitându-se și din diferite perspective culturale și pe diferite piețe.
Încălzirea online și începerea Masterului
- Precursuri
- Contabilitate
- Marketing
- Management general, antreprenoriat
- Introducere în fundamentele lumii luxului
Modulul I: Paris - Crearea mărcilor prin artă și cultură
- Arte și cultură
- Valori de lux și patrimoniu
- Managementul și analiza mărcii
- Tendințe și concepte de lux dur
- Comunicare și semiotică de brand de lux
- Tipologii de inovare în lux
- Autenticitate
- Modele culturale de construire a mărcii
- Înțelegerea și gestionarea identității mărcii
Modulul II: Milano - Crearea de valoare în piețele de lux
- Modelarea afacerilor
- Analiza competitivă
- Fața în schimbare a peisajului de lux
- Provocarea creșterii și dilemele cheie
- Modele de afaceri și strategie
- Lansarea proiectelor antreprenoriale (Eps)
- Design Thinking Mindset și tehnici
Modulul III: Dubai - Du-te la piață
- Faceți afaceri în Orientul Mijlociu
- Tehnologie de vânzare cu amănuntul: seră, Chalhoub
- Creșterea internațională a mărcilor de lux
- Retail Safari
- Deciziile privind locația de cumpărare și comercializare și Kpis
- Țara de origine
Modulul IV: Londra - Abordarea clienților cu servicii de lux în ospitalitate
- Importanța povestirii
- Elementele fundamentale ale Marelui Serviciu
- Înțelegerea serviciului de lux
- Experienta clientului
Modulul V: Los Angeles și San Francisco - Strategii digitale, Clienteling și CRM
- Social Media și CRM în lux
- Mărci de lux și design
- Noile tehnologii (AI, Realitatea Augmentată etc.)
- Transformarea digitală și „Magazinul conectat”
- Strategii ale platformei de date
- Managementul experienței
- Achiziție de clienți și marketing
- Concurând în Metavers
- Surse de date și instrumente de luare a deciziilor
Modulul VI: Lausanne - Managementul F&B și lanțul de aprovizionare în lux
- Structura sectorului F&B (segmentarea clienților, canale de distribuție, modele de operare și concurență)
- Factori și tendințe (digitalizare, durabilitate și personalizare)
- Cum să inovați în afaceri cu produse alimentare și să creați noi întreprinderi
- Economie F&b
- Calitatea și designul serviciilor alimentare
- Managementul lanțului de aprovizionare și contrafacerea
Modulul VII: Romi - Gestionarea creșterii și evaluarea performanței
- Metodologii de evaluare corporativă
- Finanțarea creșterii
- Identificarea „valorii juste”
- M&a-uri în lux
- De ce contează fluxurile de numerar
- Modele financiare ale mărcilor de lux
Modulul VIII: Milano - Liderul transformării durabile în performanța mărcilor de lux
- Ce este sustenabilitatea corporativă: dobândirea cunoștințelor de bază despre lumea ESG și înțelegerea principalelor metrici, măsurători și evaluări ESG
- Circularitate și modele de afaceri inovatoare
- O viziune strategică asupra durabilității pentru companiile de lux
- Design pentru durabilitate în industria de lux
- Provocări de durabilitate
- HR & Employer Branding
Model de învățare
Fiecare curs va începe cu o sesiune rezidențială față în față, va continua online și se va termina cu un examen într-o altă sesiune față în față. Primele două module sunt dedicate cursurilor de bază care asigură o bază solidă, comună. Alte module sunt dedicate cursurilor avansate.
Modulele față în față: caracteristici și avantaje
Veți putea interacționa cu directori realizați din afara școlii și veți avea ocazia să cunoașteți și să lucrați cu ceilalți participanți și o mare varietate de naționalități, companii și medii profesionale și personale.
Învățământ la distanță
Învățarea la distanță este împărțită pe mai multe module de-a lungul a 6 săptămâni și constă din subiecte specifice (de exemplu, creativitate și gândire de design, sustenabilitate, lanțul de aprovizionare), precum și consiliere a facultăților în proiecte antreprenoriale.
Prezența este obligatorie atât la modulele față în față, cât și la modulele de învățământ la distanță. Acest lucru garantează o creștere profesională eficientă, echilibrată și consecventă.
Clasamente
- Prima Săptămâna Afacerilor Bloomberg de școli B europene
- A șasea școală europeană B-school Financial Times
- Primul clasament global MBA privind satisfacția generală (WW) Financial Times
Timpuri financiare
- #6 Clasamentul European B-School 2024
- #3 UE - #6 WW Global MBA Rankings 2023
- #3 Clasamentul global al MBA al rentabilității investiției în UE 2023
- #2 WW Impactul asupra mediului Clasamentul global MBA 2023
- #7 UE - #9 WW Clasamentul educațional personalizat 2023
- #13 UE - #14 WW Executive Education Open Rankings 2023
- #8 EU - #10 Clasamentul combinat WW Executive Education 2023
- #13 UE - #21 WW Executive MBA Ranking 2023
Economistul
- #2 Clasamentul UE Full-Time MBA 2022
- #13 WW Full-Time MBA Ranking 2022
- #3 UE pentru clasarea MBA full-time de calitate a facultăților 2022
QS - Top MBA
- #10 EU QS Global MBA Rankings 2024 - Europa
- #21 WW QS Global MBA Rankings 2024
- #1 WW Rentabilitatea investiției QS Global MBA Rankings 2024
- #8 WW QS Executive MBA Rankings 2023: Programe comune
Taxa de școlarizare a programului
Acreditări
English Language Requirements
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.