Master Up Up
Marbella, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză, Spaniolă, Franceză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Programul Schellhammer Business School Master (Top-Up) se bazează pe și îmbunătățește calificarea MBA pentru a debloca perspective de carieră îmbunătățite, concentrându-se pe provocările antreprenoriatului, de la conceperea și dezvoltarea unei idei de afaceri până la provocările strategice de aducere pe piață și de conducere. la succes. Adăugarea de valoare și, mai ales, experiență practică puternică cunoștințelor existente ale unui student. În timp ce programul dvs. de master în afaceri s-a concentrat pe provocările de management și pe potențialele soluții cu care se confruntă afacerile de astăzi, concentrarea unică a Master Up Up în antreprenoriat de la Schellhammer Business School este concepută fie pentru a vă ajuta să vă incubați ideea de afaceri existentă până în faza de lansare sau vă ajută să explorați un număr divers de idei care ajung la „pepită de aur” finală – O varietate de instructori cu experiență dovedită în afaceri – Marketing, Finanțe, Management, Drept, generația Start Up sunt la îndemână pentru a vă ghida și îndruma în fiecare etapa până când ai ideea ta perfect concepută și ești gata să ieși pe piață.
Informații despre curs
Cod curs: MTU-100
Durata cursului: 1 an academic
Semestrul 1: octombrie / semestrul 2: februarie
ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile): 90
Admitere
Curriculum
Semestrul 1:
- Familia de afaceri
- Oameni și tehnologie
- Model de pornire
- Economie alternativă
- Instituții financiare și piețe
- Crearea de noi întreprinderi
- Strategy 360 Lab I
Semestrul 2:
- Legea comerțului internațional
- Afaceri care schimbă jocul
- Analiza sectorială a afacerilor
- Turism sustenabil
- Modele de afaceri și servicii
- Strategy 360 Lab II
Cursuri de limbi străine oferite: spaniolă, franceză, germană, italiană, chineză mandarină, japoneză, rusă și engleză.
Rețineți că subiectele oferite pot varia de la lista publicată și sunt revizuite periodic pentru a asigura o relevanță maximă pentru industria și mediul afacerilor conexe. Clasele de limbă se bazează pe cerere (minimum cinci elevi) pe nivel și trebuie alese înainte de începerea semestrului.