Master în fotografie
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 21.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Uniunea Europeană și EFTA: 21000€ și Uniunea Extra-Europeană: 26000€
Introducere
Zece luni uimitoare, cu lectori de renume internațional. Ocazie o dată în viață de a învăța direct de la protagoniști. Raffles Milano Masters: în sfârșit cineva s-a gândit la asta.
De ce?
Fotografia înseamnă a oferi un model util și interesant al lumii, unul care ne ajută să iubim realitatea vorbind despre ea. A fi fotograf nu mai este o meserie de meșteșugar. Tehnologia digitală îl obligă să ridice din umeri obsesia pentru tehnică în favoarea unei mentalități din ce în ce mai legate de capacitatea de a vedea, interpreta și povesti.
Lectori și agenții cu care veți studia
Învățarea direct de la practicieni este cea mai bună modalitate de a prelua cele mai avansate viziuni și metode de la sursă. Spre deosebire de maeștrii convenționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe practice direct în sala de prelegeri, zece profesioniști lideri de piață ocupând pupitrul pe parcursul celor zece luni.
- Claudio Composti
- Agentia Leica
- Toni Torimbert
- I:D: Gloria Maria Cappelletti
- Matthias Harder
- Erik Kessels
Avize
Pentru calitatea și eficacitatea modelului său didactic, acest curs de master a fost susținut de:
Tombolele vorbesc
În fiecare luni seară, la ora 18:30, Raffles Milano invită studenții să cunoască un personaj grozav în scena designului, stilului și culturii proiectului. Ascultarea directă a poveștilor și ideilor care influențează piața și ne fac mințile mai progresiste este o oportunitate excelentă de a integra programe academice.
Galerie
Curriculum
Lucrând cot la cot cu profesioniștii care conduc pe piața actuală, studenții noștri dobândesc o apreciere completă a noilor abordări ale proiectării unei identități, a unui reportaj, a campaniilor de publicitate și a comunicării corporative. Acest Master se concentrează pe experiența tangibilă cu misiuni reale propuse de firme și instituții. O parte vitală a curriculumului este dedicată modului în care funcționează piața de colecție, publicare și arte plastice. Face acest lucru prin alcătuirea unui portofoliu personal, primul pas către stabilirea de relații cu galerii și curatori internaționali.
Subiecte
- Contextul fotografiei italiene și internaționale
- Colectare și artă plastică
- Creativitate și proces de design în fotografie
- Publicitate și comunicare corporativă
- Frumusețe și portrete
- Peisaj și arhitectură
- Concentrați-vă pe povestire
- Organizarea si curatoria de expozitii si evenimente
- Alcătuirea unui portofoliu
- Tehnologia digitală pentru creativitate