Master în fotografie
Milan, Italia
DURATA
10 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxă de școlarizare pentru studenții Uniunii Europene și AELS 21000 / Taxă de școlarizare pentru studenți din afara Uniunii Europene 26000
Introducere
Zece luni extraordinare, cu profesori de renume internațional. O oportunitate unică de a învăța direct de la protagoniști. Master Raffles Milano: în sfârșit cineva s-a gândit la asta.
Conducător de curs: Denis Curti, curator
Denis Curti a colaborat cu fotografi și arhive internaționale de profil pentru expoziții și proiecte editoriale: David LaChapelle, Helmut Newton, Henri Cartier-Bresson, Robert Capa, Jean Henri Lartigue, Ferdinando Scianna, Olivo Barbieri, Francesco Jodice. Este director de artă al Casa dei Tre Oci din Veneția și director al revistei digitale Black Camera, în colaborare cu Rolling Stone Italia. De asemenea, este directorul de artă al unor importante festivaluri de fotografie din Italia. În 2015 a fondat agenția Still din Milano, un spațiu pentru expoziții și producții fotografice.
Aflați „De ce să alegeți Raffles Milano” și faceți cunoștință cu Masterul în fotografie cu conducătorul de curs Denis Curti.
De ce?
A fotografia înseamnă a propune un model de lume util și interesant, care, spunând realității, ne ajută să o iubim. Fotograful nu mai este meseria de artizan. Tehnologia digitală îl împinge să „scuture” de obsesia tehnicii în favoarea unei logici din ce în ce mai legată de a ști să vezi, să știi să interpretezi și să știi cum să povestești.
Studentul Anului
La sfârșitul fiecărui an universitar, RM acordă cel mai bun talent din fiecare an al cursului.
Recunoașterea este acordată elevului care, pentru cariera academică și portofoliu, sa distins în evaluarea atât a unei comisii de profesori interni, cât și a unei comisii de profesioniști externi, numită în acest caz pentru a judeca un portofoliu garantat de anonimitate.
Profesorii de proiect
A învăța direct de la protagoniști înseamnă dobândirea celor mai avansate viziuni și metode la sursă. Spre deosebire de Masters tradiționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe în sala de clasă datorită celor 10 profesioniști din vârful pieței care se schimbă în sala de clasă pe parcursul celor zece luni.
A învăța direct de la protagoniști înseamnă dobândirea celor mai avansate viziuni și metode la sursă. Spre deosebire de Masters tradiționali, Raffles Milano Masters aduc cunoștințe în sala de clasă datorită celor 10 profesioniști din vârful pieței care se schimbă în sala de clasă pe parcursul celor zece luni.
Fiecare profesionist petrece o lună cu studenții. 8 luni de 4 săptămâni și 2 luni de 3 săptămâni.
Pentru fiecare săptămână există o zi de 6 ore și o zi de 8 ore de lecții cu profesionistul.
La sfârșitul fiecărei luni studentul primește o evaluare a proiectului realizat.
Unii dintre profesioniști ar putea fi înlocuiți în timpul Masterului, cu alți profesioniști în topul pieței, menținând nivelul facultății internaționale neschimbat.
- Agenția Leica / Maurizio Beucci
- I: D Gloria Maria Cappelletti
- Claudio Composti
- Matthias Harder
- Erik Kessels
- Toni Thorimbert
Metoda de predare
Există, de asemenea, cunoștințe teoretice și abilități pe care le învăța pe fugă și necesită un studiu ad-hoc. Nu se știe când va fi util, dar un lucru este sigur: ei vor servi.
Din acest motiv, studenții au în cele 10 luni 200 de ore de lecții cu profesorii de metodă, lecțiile sunt distribuite pe parcursul celor 10 luni de Master.
Unii dintre profesorii de metodă ar putea fi înlocuiți în timpul masteratului, menținând nivelul facultății neschimbat.
- Jacopo Anti
- Claudio Composti
- John Wary
- Maki Gherzi (regizor)
- Cristina Manasse
- Stefano Mirti
- Beatrice Ravelli
- Marina Rotondo
- Alice Siracusano
- Lady Tarin
- Enrica Viganò
- Serena Zeppilli
Companii
În aproape treizeci de ani de activitate, Grupul Raffles a construit o rețea solidă de parteneri care colaborează la cursurile de trei ani și la masterat. Reputația companiilor și calitatea relațiilor dezvoltate reprezintă garanția unei întâlniri extrem de fertile între lumea educației și cea a afacerilor.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Premiul pentru designul mobilierului Singapore, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC - Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Discuții despre Raffles
În fiecare luni seara, la ora 18.30, Raffles Milano invită studenții să cunoască o figură grozavă din scena designului, stilul și cultura proiectului. Ascultarea în direct a poveștilor și ideilor care influențează piața și ne promovează mentalitatea este o oportunitate de mare profunzime, care completează programele academice.
Admitere
Curriculum
program
Lucrând cot la cot cu profesioniștii care conduc piața actuală, studenții obțin o perspectivă cuprinzătoare asupra noilor modalități de a proiecta identitate, reportaje, campanii de publicitate și comunicare corporativă. Masterul se concentrează pe experiențe concrete și misiuni reale propuse de companii și instituții. O parte fundamentală a programului este dedicată funcționării pieței de colecție, edituri și artă plastică prin construirea unui portofoliu personal, primul pas în stabilirea de relații cu curatori și galerii internaționale.
Subiecte
- Contextul fotografiei italiene și internaționale
- Colectare și piață de artă plastică.
- Creativitate și planificare în fotografie.
- Publicitate și companii.
- Frumusețe și portret.
- Centralitatea povestirii.
- Organizarea și organizarea de expoziții și evenimente.
- Construcția portofoliului.
- Tehnologia digitală în slujba creativității.
Galerie
Studenți ideali
Cine este
Masterul se adresează tuturor persoanelor care doresc să cunoască și să aprofundeze temele fotografiei contemporane, transformând pasiunea într-o profesie. În special, este conceput pentru cei care doresc să întreprindă o cale de (re)definire și (re)poziționare profesională în pas cu contextele actuale. Cine sunt fotografii de mâine (și de azi)? Oameni care au abilitățile, abilitățile și instrumentele critice pentru a face față scenei vaste a producției contemporane fără complexe și pentru a-și începe propria afacere independentă, continuă și de succes.
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Fotograful trebuie să fie un interpret activ, eficient și conștient al contemporaneității. Și din acest motiv lecțiile sunt construite pe logica actualizării permanente. Îndemânarea, experiența și capacitatea de a sparge modelul profesorilor implicați asigură un curs de formare de înaltă calitate. La finalul căreia, studenții au ocazia să găsească poziții profesionale în lumea producției vizuale atât la nivel național, cât și internațional, în diverse domenii ale comunicării și imaginii, de la still & motion la storytelling, de la publicitate la domenii corporative.