Keystone logo
Queen's University Belfast MSc Marketing
Queen's University Belfast

MSc Marketing

Belfast, Regatul Unit

1 Years

Engleză

La zi

30 Jun 2025

Sep 2025

GBP 25.800 *

În campus

* taxa internationala

Introducere

Conceput pentru mediul de marketing digital, MSc în Marketing cuprinde elemente de management și strategie de marketing, comportamentul consumatorilor, marketing digital (inclusiv Google Analytics), analiză de marketing (inclusiv formarea bazelor de date SAS), metode de cercetare și marketing internațional.

Programul MSc Marketing a fost conceput pentru a dota următoarea generație de profesioniști în marketing cu abilitățile conceptuale, analitice și practice necesare firmelor pentru a concura pe piața globală.

Repere de marketing

Acreditări profesionale

  • Acreditarea a fost obținută de la Chartered Institute of Marketing (CIM) – Cel mai important organism profesional pentru marketeri din întreaga lume, care există pentru a dezvolta profesia de marketing, a menține standardele profesionale și a îmbunătăți abilitățile practicienilor de marketing. Studenții programului MSc Marketing se pot înregistra ca studenți la CIM și vor avea acces la toate resursele CIM, inclusiv webinarii și expert în marketing (se va aplica o taxă suplimentară). Studenții vor putea participa la evenimente și seminarii locale ale filialei CIM, care oferă oportunități de creare de rețele și șansa de a fi la curent cu gândirea și practica actuală de marketing. După finalizarea cu succes a programului de MSc Marketing, studenții vor avea o serie de scutiri de la examenele profesionale CIM. Studenții pot susține Certificatul CiM în Marketing Profesional, care le cere să parcurgă 1 modul online (studenții sunt scutiți de alte 2 module) sau Diploma CiM în Marketing Profesional, care le obligă să parcurgă 2 module online (studenții sunt scutiți de la alte 1 module). modul).
  • Modulul de marketing digital (care include Google Analytics) încurajează studenții să lucreze pentru o calificare individuală Google Analytics (GAIQ). Acesta este un semnal pentru angajatori că studenții noștri MSc Marketing au atât abilitățile teoretice, cât și practice pentru a concura. Taxa de examen va fi rambursată de către Școală (sub rezerva obținerii premiului în timpul modulului).

Legături din industrie

  • Studenții vor avea posibilitatea de a aplica pentru un stagiu plătit de minim 12 săptămâni ca opțiune în semestrul 3, studenții vor trebui să întreprindă un proiect de cercetare-acțiune și să trimită un raport pe baza acestuia. Această opțiune este în loc de a întreprinde o disertație de cercetare tradițională sau un proiect de cercetare academică. Această opțiune, disponibilă numai studenților cu performanțe superioare, oferă posibilitatea de a aplica și revizui principiile academice și teoretice în practică. De asemenea, oferă studenților o experiență reală de lucru într-un mediu de marketing.

Facilități de clasă mondială

  • Modulul Marketing Analytics for Managers include software SAS. SAS Institute este un furnizor de instrumente, tehnologii și servicii axate pe analiza de afaceri. Un studiu recent arată că SAS domină piața globală de analiză avansată. Acesta este din nou un semnal pentru angajatori că studenții noștri au abilitățile de software teoretice, practice și standard din industrie pentru a concura.

Experiența studenților

  • Metodele de predare și de învățare pot include prelegeri, tutoriale, seminarii, studii de caz, demonstrații de computer/software, media non-carti (videoclipuri și podcasturi), cercetare individuală, prezentări orale, proiecte de grup, forumuri de discuții online, vizite în industrie, ateliere pentru practicieni și oportunități de internship.

Oportunități de carieră

Curriculum

Admitere

Taxa de școlarizare a programului

Burse și finanțare

Despre Școală

Întrebări