MSc Leadership Educațional
Belfast, Regatul Unit
DURATA
1 up to 3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 21.500 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxa internationala
Introducere
Leadership-ul în școli este asociat cu promovarea unui mediu în care elevii își pot atinge întregul potențial și în care personalul educațional este sprijinit, motivat și se poate dezvolta profesional. Liderii de școală eficienți sunt adesea descriși ca având capacitatea de a transforma și motiva pe alții, au viziune, experiență și expertiză. Acest curs consideră, totuși, că școlile eficiente au lideri care pot fi găsiți în întreaga școală și nu neapărat limitați doar la cei care ocupă funcții de conducere. Ideile cheie explorate în acest curs sunt leadershipul care este distribuit, colaborarea și beneficiile rețelelor, leadershipul transformațional și modul în care leadershipul eficient poate schimba și îmbunătăți școlile.
Masterul în Leadership Educațional recunoaște că școlile și, în general, sistemele educaționale depind de lideri din toate categoriile sociale și de toate tipurile de poziții, indiferent de titlul atribuit. Prin urmare, este menit să ofere dezvoltarea leadership-ului pentru oamenii care lucrează în toate tipurile de roluri în sistemul educațional: profesori de clasă, lideri de școală formală, personalul autorităților locale, factori de decizie și orice persoană cu un interes direct în domeniul primar și post- sectoare de școală primară.
Programul își propune să vă echipeze cunoștințele, abilitățile și capacitatea creativă necesare pentru a răspunde unei varietăți de provocări de conducere cu care se confruntă instituțiile de învățământ contemporane. Vom contesta noțiunile tradiționale de „lideri” și „leadership”, indicând modele noi, mai colaborative și mai organice de conducere.
Este de așteptat ca absolvenții să-și poată informa practica profesională cu cele mai recente dovezi de cercetare în domeniu pentru a cultiva relații semnificative în comunitățile educaționale, a aborda problemele de echitate și diversitate, a sprijini predarea și învățarea și, în cele din urmă, pentru a asigura rezultate de calitate adaptate pentru nevoi contextuale. Căutăm să dezvoltăm studenților capacitatea de a critica practicile actuale de leadership și de a pune în aplicare schimbări care vor îmbunătăți educația pentru toți.
Data limită de depunere a cererilor: joi, 30 iunie 2022, ora 16:00.
Repere în leadership educațional
Cercetarea noastră educațională a fost clasată pe locul 4 în Marea Britanie în ceea ce privește intensitatea cercetării, 87% fiind evaluate drept „excelent la nivel internațional sau lider mondial” (REF, 2014).
Experiența studenților
- Elevii sunt implicați activ în sesiuni (conduse de studenți) și există oportunități de lucru în grupuri mici și prezentări.
- Temele sunt adaptate la subiecte de interes pentru fiecare student în parte.
- Există o viziune internațională asupra problemelor de conducere.
- Combinația internațională de studenți permite schimburi de cunoștințe, experiență și perspective.
- Studenții cu transfer de credite care au absolvit alte premii la nivel de master, de exemplu PGCE sau calificare profesională pentru conducere (PQH) în ultimii 10 ani sunt eligibili pentru transfer de credit. Cererea de transfer de credit trebuie depusă în același timp cu aplicația programului online, deoarece aplicațiile retroactive nu sunt acceptate.
- Programul este adaptat profesioniștilor care lucrează și, ca atare, este utilizată o abordare de învățare mixtă. Modulele sunt formate din prelegeri față în față și sesiuni online. Prelegerile la Queen's au loc seara, iar sesiunile online pot fi finalizate în afara campusului. Studenții cu fracțiune de normă pot rămâne la locul de muncă în timpul studiilor și pot aplica direct noile cunoștințe în mediul lor.
Oportunități de carieră
Unii absolvenți au găsit acest grad benefic pentru îmbunătățirea practicii de conducere la locul lor de muncă. Alții au considerat că este benefic în extinderea rolurilor pe care le asumă la locul de muncă și în obținerea unui loc de muncă sau promovare. Unele progrese către studii și cercetare la nivel de doctorat.
Absolvenții reginei obțin beneficii excepționale. Inițiative unice, cum ar fi Degree Plus și Researcher Plus, întăresc angajamentul nostru față de angajare, în timp ce programele inovatoare de conducere și executive îi ajută pe studenții noștri să obțină poziții cheie de conducere atât la nivel național, cât și internațional.
Galerie
Curriculum
Studenții se pot înscrie cu normă întreagă (1 an) sau cu jumătate de normă (3 ani). Modulele individuale pot fi studiate ca un curs scurt. Studenții cu fracțiune de normă parcurg de obicei unul sau două module pe semestru. Studenții cu normă întreagă completează de obicei trei module pe semestru.
Două module predate opționale pot fi alese din programul de studii educaționale (MEd).
Disertație – 60 CATS (max. 15.000 de cuvinte). Elevii aleg să lucreze pe un subiect de interes sub supravegherea unui membru academic al personalului.
Masterul este acordat studenților care parcurg cu succes șase module predate (120 de puncte CATS) și o dizertație de cercetare de 15.000 de cuvinte (60 de puncte CATS).
Calificările de ieșire sunt disponibile: studenții pot ieși cu o diplomă postuniversitară în leadership educațional prin finalizarea cu succes a 120 de puncte CATS din modulele predate sau un certificat postuniversitar în leadership educațional prin finalizarea cu succes a 60 de puncte CATS din modulele predate.
Am facilitat studierea pentru un modul de masterat ca un curs scurt. Dacă doriți să aplicați pentru un curs scurt, vă rugăm să contactați secretarul educației ([email protected]) pentru sfaturi.
Module de bază
- Leadership pentru îmbunătățirea și schimbarea școlii (20 de credite)
- Leadership: perspective teoretice (20 de credite)
- Leadership în practică (20 credite)
- Disertație (60 credite)
- O introducere în metodele de cercetare: copii, tineri și educație (20 de credite)
Module optionale
- Justiția socială în educație și incluziune cu nevoi speciale: o abordare a capacității (20 de credite)
- Elemente fundamentale ale schimbării comportamentului (20 de credite)
- Deconstruirea educației și incluziunii pentru nevoi speciale (20 de credite)
- Nedreptate epistemică: etica cunoașterii în nevoi educaționale speciale/incluziune (20 de credite)
- Înțelegerea adulților cu TSA (20 de credite)
- Curriculum: teorie, politică și practică (20 de credite)
- Bilingvism, alfabetizare și dezvoltare disciplinară a alfabetizării (20 de credite)
- E-learning: Concepte și practică (20 de credite)
- Alfabetizare digitală și comunicare (20 de credite)
- Înțelegerea copiilor cu TSA (20 de credite)
- Practică reflectivă și cercetare prin acțiune (10 credite)
- Schimbarea comportamentului în educație și supravegherea altora (20 de credite)
- Politica educațională și societatea: analiza reformei și ideologiei (20 de credite)
Învățarea și predarea
Oportunitățile de învățare disponibile cu acest curs sunt prezentate mai jos:
- Doar seara
O combinație de sesiuni față în față și formate de învățare online.
Evaluare
Evaluările asociate cu acest curs sunt prezentate mai jos:
Nu există examene scrise. Modulele sunt evaluate prin cursuri, care includ sarcini scrise și proiecte de prezentare de grup.
Premii și premii
- Profesorii care lucrează la proiecte de disertație la clasă pot aplica pentru premiul Centrului pentru Cercetare Educațională din Irlanda de Nord (NICER).
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Cum îmi finanțez studiul?
Departamentul pentru Economie va oferi un împrumut cu taxă de școlarizare de până la 5,500 GBP per student din NI / UE pentru studii postuniversitare.
Un sistem de împrumuturi postuniversitare din Marea Britanie oferă împrumuturi pentru studenți susținute de guvern de până la 10.609 GBP pentru cursuri de master predate și de cercetare în toate domeniile. Criteriile, eligibilitatea, rambursarea și informațiile privind cererea sunt disponibile pe site-ul web al guvernului britanic.
Burse internaționale