Keystone logo
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences MSc în Leadershipul Educațional
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences

MSc în Leadershipul Educațional

Belfast, Regatul Unit

1 up to 3 Years

Engleză

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2025

GBP 21.500 / per year *

În campus

* Irlanda de Nord și Republica Irlanda: £7,300 | Anglia, Scoția sau Țara Galilor: £9,250 | UE Altele și Internațional: £21,500

Introducere

Leadershipul în școli este asociat cu promovarea unui mediu în care elevii își pot atinge potențialul maxim și în care personalul didactic este sprijinit, motivat și se poate dezvolta profesional. Liderii școlari eficienți sunt adesea descriși ca având capacitatea de a-i transforma și motiva pe ceilalți, având viziune, experiență și expertiză. Cu toate acestea, acest curs consideră că școlile eficiente au lideri care pot fi găsiți în întreaga școală și nu sunt neapărat limitați doar la cei care ocupă funcții de conducere. Ideile-cheie explorate în acest curs sunt conducerea distribuită, colaborarea și beneficiile rețelelor, conducerea transformațională și modul în care conducerea eficientă poate schimba și îmbunătăți școlile.

MSc în Leadership Educațional recunoaște că școlile și, mai larg, sistemele educaționale depind de lideri din toate categoriile sociale și din toate tipurile de poziții, indiferent de titlurile atribuite. Prin urmare, se intenționează să se asigure dezvoltarea leadership-ului pentru persoanele care lucrează în toate tipurile de roluri în sistemul educațional: profesori, lideri școlari formali, personal al autorităților locale, factori de decizie și orice persoană cu un interes direct în sectoarele școlare primare și post-primare.

Programul își propune să vă doteze cu cunoștințele, abilitățile și capacitatea creativă necesare pentru a răspunde unei varietăți de provocări de leadership cu care se confruntă instituțiile de învățământ contemporane. Vom contesta noțiunile tradiționale de "lideri" și "leadership", indicând modele noi, mai colaborative și mai organice de conducere.

Se așteaptă ca absolvenții să își poată informa practica profesională cu cele mai recente dovezi de cercetare din domeniu pentru a susține relații semnificative în comunitățile educaționale, pentru a aborda problemele echității și diversității, pentru a sprijini predarea și învățarea și, în cele din urmă, pentru a asigura rezultate de calitate adaptate la nevoi contextuale. Căutăm să dezvoltăm la elevi abilitatea de a critica practicile actuale de conducere și de a promova schimbări care vor îmbunătăți educația pentru toți.

Leadership educațional evidențiază

Experiența studenților

  • Studenții sunt implicați activ în sesiuni (conduse de studenți) și există oportunități pentru lucrul în grupuri mici și prezentări.
  • Temele sunt adaptate la subiecte de interes pentru fiecare student.
  • Există o perspectivă internațională asupra problemelor de conducere.
  • Mixul internațional de studenți permite schimburi de cunoștințe, experiență și perspective.
  • Sunt eligibili pentru transferul de credite studenții care au finalizat alte premii la nivel de masterat, de exemplu PGCE sau Professional Qualification for Headship (PQH), în ultimii zece ani. Cererea de transfer de credite trebuie depusă în același timp cu cererea online de înscriere la program, deoarece cererile retrospective nu sunt acceptate.
  • Programul este adaptat profesioniștilor care lucrează și, ca atare, se utilizează o abordare de învățare mixtă. Modulele sunt alcătuite din prelegeri față în față și sesiuni online. Prelegerile la Queen's au loc seara, iar sesiunile online pot fi finalizate în afara campusului. Studenții cu jumătate de normă pot rămâne la locul lor de muncă în timpul studiilor și pot aplica direct noile cunoștințe în mediul lor.

Admitere

Burse și finanțare

Curriculum

Clasamente

Taxa de școlarizare a programului

Oportunități de carieră

Despre Școală

Întrebări