Master în Marketing
Belfast, Regatul Unit
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 25.800 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Irlanda de Nord, Republica Irlanda, Anglia, Scoția sau Țara Galilor: £8,800 | UE Altele și internațional: £25,800
Introducere
Conceput pentru mediile de marketing de consum, industrial și digital, MSc în marketing cuprinde elemente de management și strategie de marketing, comportamentul consumatorilor, marketing digital (inclusiv Google Analytics), analiză de marketing, metode de cercetare și marketing internațional.
Programul MSc Marketing a fost conceput pentru a dota următoarea generație de profesioniști de marketing cu abilitățile conceptuale, analitice și practice necesare întreprinderilor pentru a concura pe piața globală.
Repere de marketing
Acreditări profesionale
Acreditarea a fost obținută de la The Chartered Institute of Marketing (CIM) - Cel mai important organism profesional pentru specialiștii în marketing din întreaga lume, care există pentru a dezvolta profesia de marketing, a menține standardele profesionale și a îmbunătăți competențele practicienilor de marketing.
Studenții programului MSc Marketing se pot înregistra ca studenți la CIM și vor avea acces la toate resursele CIM, inclusiv webinarii și Marketing Expert (se va aplica o taxă suplimentară). Studenții vor putea participa la evenimente și seminarii ale filialelor CIM locale, care oferă oportunități de networking și șansa de a fi la curent cu gândirea și practica actuală în marketing.
La finalizarea cu succes a programului MSc Marketing, studenții vor avea o serie de scutiri de la examenele profesionale CIM. Studenții pot efectua Certificatul CiM în Marketing Profesional, care le cere să completeze un modul online (studenții sunt scutiți de alte 2 module), sau Diploma CiM în Marketing Profesional, care le cere să completeze două module online (studenții sunt scutiți de 1 alt modul).
Link-uri pentru industrie
Studenții vor avea posibilitatea de a aplica pentru un stagiu plătit de cel puțin 12 săptămâni ca opțiune în semestrul 3, studenții vor trebui să realizeze un proiect de cercetare prin acțiune și să prezinte un raport pe baza acestuia. Această opțiune este în loc de a întreprinde o disertație de cercetare tradițională sau un proiect de cercetare academică. Această opțiune, disponibilă numai pentru studenții cu performanțe înalte, oferă posibilitatea de a aplica și de a revizui principiile academice și teoretice în practică. De asemenea, oferă studenților experiență reală de lucru într-un mediu de marketing.
Experiența studenților
Metodele de predare și învățare pot include prelegeri, tutoriale, seminarii, studii de caz, demonstrații de calculator / software, mass-media fără carte (videoclipuri și podcast-uri), cercetare individuală, prezentări orale, proiecte de grup, forumuri de discuții online, vizite în industrie, ateliere de practicieni și oportunități de stagiu.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Year 1
Core Modules
- Marketing Management
- Academic Research Project
- Stagiu de marketing și proiect de cercetare la locul de muncă
- Research Methods and Techniques
- Accounting
- Marketing Analytics
- International Marketing
- Consumer Behaviour
- Digital Marketing
- Strategic Marketing
- Teza de master în marketing
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Graduates with a solid knowledge of contemporary marketing thought and best practices, coupled with a solid grounding in market(ing) research methods, tools and applications, are likely to secure employment in the following areas: digital marketing, marketing analytics, marketing research and new product introductions, key account management, export projects and related international expansion as well as brand management work.