Keystone logo
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences Master în Marketing
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences

Master în Marketing

Belfast, Regatul Unit

1 Years

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2025

GBP 25.800 / per year *

În campus

* Irlanda de Nord, Republica Irlanda, Anglia, Scoția sau Țara Galilor: £8,800 | UE Altele și internațional: £25,800

Introducere

Conceput pentru mediile de marketing de consum, industrial și digital, MSc în marketing cuprinde elemente de management și strategie de marketing, comportamentul consumatorilor, marketing digital (inclusiv Google Analytics), analiză de marketing, metode de cercetare și marketing internațional.

Programul MSc Marketing a fost conceput pentru a dota următoarea generație de profesioniști de marketing cu abilitățile conceptuale, analitice și practice necesare întreprinderilor pentru a concura pe piața globală.

Repere de marketing

Acreditări profesionale

Acreditarea a fost obținută de la The Chartered Institute of Marketing (CIM) - Cel mai important organism profesional pentru specialiștii în marketing din întreaga lume, care există pentru a dezvolta profesia de marketing, a menține standardele profesionale și a îmbunătăți competențele practicienilor de marketing.

Studenții programului MSc Marketing se pot înregistra ca studenți la CIM și vor avea acces la toate resursele CIM, inclusiv webinarii și Marketing Expert (se va aplica o taxă suplimentară). Studenții vor putea participa la evenimente și seminarii ale filialelor CIM locale, care oferă oportunități de networking și șansa de a fi la curent cu gândirea și practica actuală în marketing.

La finalizarea cu succes a programului MSc Marketing, studenții vor avea o serie de scutiri de la examenele profesionale CIM. Studenții pot efectua Certificatul CiM în Marketing Profesional, care le cere să completeze un modul online (studenții sunt scutiți de alte 2 module), sau Diploma CiM în Marketing Profesional, care le cere să completeze două module online (studenții sunt scutiți de 1 alt modul).

Link-uri pentru industrie

Studenții vor avea posibilitatea de a aplica pentru un stagiu plătit de cel puțin 12 săptămâni ca opțiune în semestrul 3, studenții vor trebui să realizeze un proiect de cercetare prin acțiune și să prezinte un raport pe baza acestuia. Această opțiune este în loc de a întreprinde o disertație de cercetare tradițională sau un proiect de cercetare academică. Această opțiune, disponibilă numai pentru studenții cu performanțe înalte, oferă posibilitatea de a aplica și de a revizui principiile academice și teoretice în practică. De asemenea, oferă studenților experiență reală de lucru într-un mediu de marketing.

Experiența studenților

Metodele de predare și învățare pot include prelegeri, tutoriale, seminarii, studii de caz, demonstrații de calculator / software, mass-media fără carte (videoclipuri și podcast-uri), cercetare individuală, prezentări orale, proiecte de grup, forumuri de discuții online, vizite în industrie, ateliere de practicieni și oportunități de stagiu.

Admitere

Burse și finanțare

Curriculum

Taxa de școlarizare a programului

Oportunități de carieră

Facilităţi

Despre Școală

Întrebări