Master în psihologie aplicată a dezvoltării
Belfast, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 25.800
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Psihologia dezvoltării aplicată este aplicarea științei de bază a dezvoltării în contexte aplicate. Școala de Psihologie are experiență în dezvoltarea în contexte adverse și dezvoltarea atipică în context educațional, iar predarea cursului, precum și subiectele oferite pentru disertații, vor reflecta această expertiză. Școala are, de asemenea, expertiză în știința dezvoltării de bază, care va fi un element important al cursului. Subiectele abordate în MSc includ metode de cercetare cantitativă și calitativă, dezvoltarea atipică în sala de clasă, adversitatea copilăriei: de la știința de bază la îmbunătățirea rezultatelor și perspective teoretice asupra dezvoltării copiilor și adolescenților.
Acest MSc își propune să ofere studenților absolvenți o oportunitate de studii avansate în subiecte de specialitate în domeniul psihologiei aplicate a dezvoltării și să pregătească studenții absolvenți pentru cercetări mai avansate în psihologia dezvoltării aplicate, formare profesională în psihologie sau alte pregătiri profesionale legate de disciplină.
De asemenea, își propune să ofere studenților absolvenți o oportunitate de studii avansate în teme de specialitate în domeniul psihologiei aplicate a dezvoltării.
Durată
1 an (Normă întreagă)/2 ani (Normă parțială)
Admitere
Burse și finanțare
Solicitanții sunt sfătuiți să exploreze pe deplin oportunitățile de finanțare pentru a studia în Marea Britanie, de exemplu, studenții internaționali pot descoperi că finanțarea este disponibilă din surse din propriile țări.
Finanțarea prevăzută în această secțiune include finanțare disponibilă de la Universitate și din unele surse externe. Informațiile furnizate în această secțiune au scopul de a evidenția unele surse de finanțare: nu este o listă cuprinzătoare a surselor de finanțare.
Aplicarea pentru finanțare disponibilă de la Universitate face parte dintr-un proces integrat, online, de admitere postuniversitară. O ofertă pentru un loc la Queen's nu constituie o ofertă de sprijin financiar.
Pentru intrarea în 2023, facultățile și școlile din universitate își vor stabili propriile termene limită pentru cererile postuniversitare de admitere, burse și burse. Solicitanții care doresc să aplice pentru finanțare postuniversitară disponibilă de la Universitate pentru intrarea în 2023 ar trebui să consulte site-urile web relevante ale facultății și școlii pentru informații.
- Departamentul pentru Economie va oferi un împrumut pentru taxă de școlarizare de până la 6500 GBP per student din NI / UE pentru studii postuniversitare. Informații despre împrumutul privind taxa de școlarizare.
- Un sistem de împrumuturi postuniversitare din Marea Britanie oferă împrumuturi pentru studenți susținute de guvern de până la 11.836 GBP pentru cursuri de master predate și de cercetare în toate domeniile
Curriculum
Module de bază
Metode psihologice în cercetarea dezvoltării
Acest modul se concentrează pe o gamă largă de metode psihologice utilizate în cercetarea dezvoltării. Cursul va acoperi considerente specifice de proiectare atunci când se efectuează cercetări cu copii și va prezenta studenților testele utilizate în mod obișnuit în cercetarea dezvoltării. Vor fi explorate aspecte legate de replicarea studiilor, fiabilitatea testelor și validitatea, precum și aspectele mai practice ale lucrului cu copiii în diferite cadre experimentale și naturalistice. Modulul va lucra pentru a le permite studenților să planifice secțiunea de metode a proiectului lor de disertație și a protocolului de cercetare. Studenților li se va cere să demonstreze înțelegerea problemelor abordate prin munca de grup și o evaluare finală.
Abilități de cercetare
Acest modul se concentrează pe problemele implicate în planificarea și întreprinderea cercetării și diseminarea rezultatelor cercetării. Se discută despre guvernanță și problemele etice implicate în efectuarea cercetării cu participanții umani. Modulul va acoperi literatura / recenzii sistematice și baze de date disponibile pentru căutarea literaturii anterioare și strategii de căutare. Modulul le permite studenților să-și planifice proiectul și să discute potențiale probleme cu clasa și supervizorii. În plus, modulul ia în considerare aspectele implicate în diseminarea constatărilor către diferite audiențe și modul de evaluare a cercetării. Studenților li se va cere să demonstreze înțelegerea problemelor prin munca de grup pentru a aborda o problemă specifică de cercetare.
Dezvoltare atipică într-un context educațional
Acest modul se va concentra pe dezvoltarea atipică într-un context educațional. Elevii vor învăța despre dezvoltarea atipică a limbajului, alfabetizarea și abilitățile de comunicare și cunoașterea matematică și implicarea deficitelor în unele abilități cognitive de bază, cum ar fi memoria de lucru și funcția executivă. Elevii vor învăța, de asemenea, despre tulburări specifice de dezvoltare, cum ar fi autismul, ADHD, dislexia, discalculia și tulburările de limbaj și comunicare. Modulul va începe cu un accent pe procesarea cognitivă de bază referitoare la memoria de lucru și funcționarea executivă și va lua în considerare modul în care profilurile atipice din funcțiile cognitive subiacente pot duce la experiențe de învățare adverse în clasă. În a doua parte a modulului, cercetările privind tulburările de limbaj și comunicare, dislexie, discalculie și autism vor fi revizuite și evaluate critic. Modulul va acoperi și intervenții educaționale.
Adversitatea copilăriei: de la știința de bază la îmbunătățirea rezultatelor
Modulul va introduce teorii și cercetări de vârf în psihopatologia dezvoltării și va dezvolta studenților înțelegerea critică a relațiilor dintre adversitatea copilăriei, sănătatea mintală, rezultatele educaționale și rezultatele comportamentale pe parcursul dezvoltării. Conținutul va include cercetarea atât a indicilor familiali, cât și socioeconomici ai adversității și a modului în care diferitele aspecte ale adversității interacționează pentru a produce rezultate. Vor fi, de asemenea, explorați mediatorii și moderatorii rezultatelor. Elevii vor fi, de asemenea, prezentați la o selecție de intervenții bazate pe dovezi menite să promoveze rezultate pozitive pentru părinții și copiii care cresc în adversitate și vor dobândi o înțelegere a problemelor legate de intervențiile bazate pe dovezi, inclusiv bazele teoretice și implementarea programelor, contextul politicii și ce înseamnă cu adevărat bazat pe dovezi. Discuția se va extinde dincolo de examinarea efectelor principale până la luarea în considerare a mecanismelor cauzale și Pathways care promovează succesul pe termen lung, precum și a mediatorilor și moderatorilor rezultatului.
Principiile metodelor de cercetare calitativă și analizei datelor 1
Acest modul oferă studenților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a efectua cercetări calitative independente. Scopul acestui modul este de a dota studenții cu cunoștințe pentru a înțelege, proiecta, conduce și evalua critic cercetarea calitativă. Conține predare privind ipotezele filozofice care stau la baza cercetării calitative și o înțelegere practică a principalelor metode de cercetare calitativă. În acest curs vor fi introduse principalele patru abordări metodologice, cum ar fi analiza tematică, analiza fenomenologică interpretativă, discursul și analiza narativă.
Teza de Psihologie aplicată a dezvoltării
Acest modul oferă studenților posibilitatea de a efectua cercetări independente asupra unui subiect adecvat pentru Pathway de masterat pe care o urmăresc. Aceasta implică identificarea unei probleme viabile de cercetare sau a unei întrebări relevante pentru domeniul psihologiei pe care îl studiază; proiectarea unei strategii de investigare care să abordeze întrebarea de cercetare și/sau ipotezele care pot fi apărate în mod logic și este în conformitate cu orientările etice ale Școlii de Psihologie de la QUB și BPS; efectuarea de analize statistice adecvate care abordează ipotezele și/sau aplicarea altor metode analitice mai calitative, după caz la întrebarea de cercetare; interpretarea constatărilor - fie numerică/statistică sau sub formă de stenograme textuale, cu referire la teoria relevantă și/sau cercetări anterioare, într-un mod informat și argumentabil, recunoscându-și propriul rol în procesul analitic; articularea în mod coerent a beneficiilor și limitărilor cercetării; identificarea implicațiilor pentru cercetările viitoare și, după caz, și a implicațiilor practice, cu recunoașterea corespunzătoare a sferei și limitelor acestor implicații. Disertațiile vor implica în mod normal colectarea de date, deși pot exista situații în care seturile de date existente pot fi utilizate în scopuri meta-analitice sau pentru analize suplimentare.
Analiza cantitativă a datelor 1
Acest modul oferă o sesiune de reîmprospătare a statisticilor inferențiale și discută ipotezele subiacente, utilizarea și desfășurarea unei game de tehnici statistice, inclusiv modele ANOVA, regresie multiplă și logistică.
Perspective teoretice asupra dezvoltării copilului și adolescentului
Scopul principal al acestui modul este de a dota studenții cu înțelegerea actuală a teoriilor cheie ale dezvoltării copilului și adolescentului din perspective psihosociale și psihobiologice. Modulul va începe cu o privire de ansamblu asupra teoriei atașamentului, cu accent pe cercetările actualizate privind consecințele pe termen lung ale calității atașamentului. Cercetările privind impactul stilurilor parentale, al structurii familiei și al relațiilor între semeni (microsisteme) asupra dezvoltării comportamentului pro-social vor fi revizuite și evaluate critic. Vor fi, de asemenea, revizuite influențele contextului social (macrosistem) asupra dezvoltării copilului. Elevii sunt apoi introduși la elementele fundamentale ale dezvoltării cognitive și creierului din copilărie până la adolescență, ca un precursor pentru înțelegerea variațiilor individuale ca răspuns la mediile adverse. Ultima parte a modulului va prezenta evoluțiile recente în înțelegerea noastră a modului în care contextul social al copilului interacționează cu mediul său genetic și biologic în timpul dezvoltării pentru a produce atât rezultate pozitive, cât și negative. Introducerea acestor aspecte cheie va pune bazele înțelegerii dezvoltării în contextul adversității, care va fi introdusă în module paralele.
Module optionale
Introducere în abilitățile terapeutice
Elevii vor primi o introducere în abilitățile terapeutice relevante pentru o varietate de contexte clinice și alte aplicații. Cursul va implica jocuri de rol și sesiuni de exersare a abilităților. Subiectele orientative includ aplicarea abilităților clinice de bază, ACT, CBT, terapie sistemică și interviuri motivaționale. Cursul îi va ajuta pe studenți să creeze legături între teoria de bază și practica clinică.
Principiile metodelor de cercetare calitativă și analizei datelor 2
Acest modul va aprofunda înțelegerea studenților a cinci abordări ale cercetării calitative: teoria fundamentată, analiza discursului, analiza narativă, analiza fenomenologică interpretativă (IPA) și metodologiile vizuale. Acesta va include discuții despre considerentele epistemologice și ontologice care stau la baza acestor abordări, precum și oportunitatea de a câștiga experiență practică în analiza datelor calitative folosind fiecare dintre ele. Elevii vor fi introduși cu funcțiile de bază ale utilizării software-ului NVivo pentru a facilita analiza datelor.
Psihologie aplicată a dezvoltării
Acest modul va oferi studenților ocazia de a experimenta lucrul direct cu copiii din contexte adverse. Studenții vor selecta un loc de plasare fie într-un mediu aplicat, fie într-un mediu de cercetare. Posibilele plasamente ar putea fi la centrele Sure Start din Irlanda de Nord sau la agenții de voluntariat precum New Lodge Arts, Newry and Morne carers, YMCA Belfast, Newtownards & Bangor Contact Center sau Parenting NI. Unii studenți vor avea, de asemenea, oportunitatea de a lucra în străinătate, de exemplu cu Dr. Paul O Callaghan în Africa de Vest. Un minim de 60 de ore vor fi petrecute la locul de muncă. Elevii împreună cu personalul vor alege un mediu de lucru adecvat în care elevii vor avea ocazia să experimenteze lucrul cu copiii în medii adverse într-o varietate de contexte. Elevii vor fi încurajați să se implice activ, acolo unde este posibil.
Analiza cantitativă a datelor 2
Acest modul oferă o introducere în utilizarea și desfășurarea unei game de tehnici statistice, inclusiv analize factoriale, SEM și analize de mediere și moderare. De asemenea, se discută probleme de validitate și fiabilitate în construcția testelor.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Tema programului este relevantă pentru carierele în psihologia educațională și clinică. De asemenea, este relevant pentru acei studenți, care pot decide să urmeze un doctorat în psihologie.
- Programul este conceput pentru a pregăti studenții absolvenți pentru o cercetare mai avansată în psihologia dezvoltării, pentru formarea profesională în psihologie sau discipline conexe și / sau pentru angajarea în serviciile voluntare sau legale ale copiilor. De asemenea, va oferi absolvenților competențele și cunoștințele de cercetare pentru a realiza un doctorat în psihologia dezvoltării și / sau în studiile în copilărie și pentru a-și desfășura o carieră academică.
- Regimul postuniversitar al reginei se bucură de avantaje excepționale. Inițiativele unice, precum Degree Plus și Researcher Plus, susțin angajamentul nostru față de capacitatea de angajare, în timp ce programele executive și leadership inovatoare, alături de integrarea sterlinelor cu experți în afaceri, ajută studenții noștri să obțină poziții de lider cheie atât la nivel național, cât și internațional.