
Master în Management
Prague, Republica Cehă
DURATA
4 up to 5 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Apr 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 2.500 / per semester
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Doriți să vă extindeți cunoștințele, precum și să câștigați experiență practică în domeniul afacerilor și managementului? Aplicați pentru programul de Master în Management din Praga.
Programul de master cu normă întreagă în management de la Universitatea de Economie din Praga oferă studenților o educație de afaceri cuprinzătoare pentru a-i face apți pentru începerea unei cariere și asumarea responsabilității în mediul în schimbare rapidă al sarcinilor de management global. Domeniul de studiu este potrivit pentru studenții cu gândire analitică care sunt interesați de mediul de afaceri, cu accent pe management.
Obiectivul nostru este de a educa profesioniști analiști și responsabili din punct de vedere social, cu o privire generală asupra economiei și un accent deosebit pe gestionarea performanțelor afacerii.
Tipul de studenți pentru care este adecvat domeniul
Domeniul de studiu este potrivit pentru studenții cu gândire analitică care sunt interesați de mediul de afaceri, în special pentru cei care pun accentul pe management și pe companiile de construcții de toate dimensiunile și forme juridice de proprietate, industrie și sectoarele de afaceri.
Caracteristicile absolvenților din perspectiva pieței muncii
Absolvenții vor putea participa la îndeplinirea funcțiilor economice și manageriale la nivel de conducere la nivel mediu în companii și alte instituții, unde se așteaptă educația în managementul afacerilor. Ele își încep cel mai mult cariera la întreprinderi industriale, întreprinderi care activează în sectorul energetic, transport și depozitare, comerț și servicii sau firme de consultanță.
Admitere
Rezultatul programului
Cunoștințe și înțelegere
Absolvenții pot:
- explică abordările matematice, statistice și probabilistice de bază ale analizei datelor economice;
- să caracterizeze elementele structurale ale economiei de piață și interacțiunea acestora;
- descrie esența existenței unităților organizaționale și identifică procesele de bază care le circulă (organizarea, gestionarea, finanțarea, guvernarea), inclusiv contextul cultural sau social asociat;
- definesc toate elementele de mediu relevante ale organizației, dinamica și influența acestora asupra strategiei și managementului organizației;
- descrie cadrele, teoriile, modelele și metodele de bază pentru gestionarea organizațiilor în toate fazele ciclului lor de viață;
- să identifice principiile de bază ale creării, menținerii și dezvoltării relațiilor durabile cu toate părțile interesate;
Abilități profesionale
Absolvenții pot:
- căutarea, sortarea și interpretarea independentă a datelor economice;
- gândirea critică și lucrul cu diferite tensiuni manageriale
- evaluarea planurilor de afaceri strategice, de marketing, financiare și personale în conformitate cu criterii prestabilite;
- conduce o echipă care are un obiectiv destul de bine definit;
- să prezinte în mod convingător propriile opinii și opiniile echipei.
Taxa de școlarizare a programului
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.