
Master de specializare în design și strategie digitală
Milan, Italia
DURATA
13 Months
LIMBI
Italiană
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
20 Sep 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
20 Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Design the Digital Strategy este un master universitar de specializare de prim nivel al Politecnico di Milano, o evoluție a "Specializing Master SNID - Social Network Influence Design", care a fost creat cu scopul de a pregăti profesioniști pentru a planifica, coordona și monitoriza strategiile de afaceri, marketing și comunicare digitală.
Galerie
Admitere
Curriculum
Module didactice:
#1.METODA DE DESIGN
Strategia de introducere pe piață.
#2.SPECIALIZAREA
Dobândiți instrumente și tehnică.
#3. NOI PIEȚE
Eveniment digital, inovație digitală, retail digital.
#4.IMPUTEREREA SI CERTIFICARI
Fii mai competitiv pe piața muncii.
#5. LUCRARE DE PROIECT
Testează-te în proiecte reale.
# 6. DESIGN CARIERĂ
Învață să-ți planifici cariera, te vom învăța să-ți recunoști și să-ți prețuiești particularitățile.
#7. STGIUL
Testează-ți abilitățile.
Un examen final va oficializa calea parcursă de fiecare student.
Rezultatul programului
La sfârșitul cursului, studenții care trec examenul final vor primi un master comun de specializare de nivel I în „Strategia și procesele digitale pentru inovare” de la Politecnico di Milano.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Masterul de specializare în strategie digitală și procese pentru inovare formează profesioniști capabili să conceapă și să gestioneze strategii de comunicare digitală și marketing și să coordoneze diferitele cifre necesare procesului. Datorită abordării de design și abilității de a interpreta contextul dezvoltat în timpul Masterului, candidații vor putea să proiecteze și să gestioneze strategii de transformare digitală pentru afaceri, marketing și comunicare.
Pe parcursul instruirii, candidatul dobândește abilitățile necesare strategice și de management de proiect, experiența în alegerea limbilor de comunicare și stăpânirea tehnicii care îi permit să ocupe diferite roluri pe piață:
Strategist digital;
Strategist de conținut;
Digital PR & manager reputație;
Expert digital ADV;
Data Scientist.
English Language Requirements
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.