MSc in Digital and Interaction Design
Milan, Italia
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 3.898 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, În campus
* tuition fees for Non-EEA students correspond automatically to the full contribution of 3898,20€; tuition fees for EEA students range from about 895,20 € to 3898,20 € per year
Introducere
About
The program aims at training highly qualified professionals who are able to employ the potentials of technologies in all domains of design applications, to drive design processes in multidisciplinary contexts, and to use the design tools to represent also the non-material dimensions of interactive experiences.
Admitere
Curriculum
Year 1
- Integrarea intre tehnologii
- materiale si modelare
- cursuri de vânzări și distribuție, cum ar fi comerțul cu amănuntul și merchandisingul vizual
- comunicare si grafica: Fashion Design Studio
- Studio de design de retail și merchandising
- Comunicare pentru modă
- Prognoza tendințelor pentru modă
- Workshop
- Materiale și tehnologii de modă
Year 2
- Dezvoltarea unei colecții alese între îmbrăcăminte și accesorii
- definirea unui model de afaceri pentru o activitate antreprenorială
- Laborator de sinteză finală (îmbrăcăminte, design de accesorii)
- Managementul designului pentru modă
- Portofoliu și scenariu nou
- Internship
- Final Examination
Clasamente
Politecnico di Milano is one of the top universities in Milan, Italy.
It is ranked #111 in QS World University Rankings 2025.
Galerie
Oportunități de carieră
Pe lângă faptul că lucrează în industriile tradiționale, absolvenții în Digital și Interaction Design au oportunități de carieră în studiouri de design, în companii axate pe inovarea produselor și în întreprinderi bazate pe tehnologie, cum ar fi companiile de telecomunicații și media.