Master în marketing și management al mărcii
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.400 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul nostru de masterat în marketing și management al mărcii include o prezentare generală a valorilor mărcii și o gamă largă de canale de comunicare aferente.
Veți dezvolta o bază solidă în teoria și practica de marketing. Combinat cu o perspectivă de specialitate asupra managementului mărcii, incluzând valorile mărcii și o serie de canale de comunicare aferente.
Cu studii de caz practice și scenarii live, veți aplica teoria managementului mărcii pentru a analiza și critica ceea ce face un brand de succes. Vă veți dezvolta cunoștințele despre marketing și teoria managementului mărcii. Și cum se aplică în practică.
Cursul vă oferă un accent pe planificarea și aplicarea strategiilor de management al mărcii. Și te pregătește să lucrezi pentru:
- o agenție de branding sau de marketing
- un departament de marketing, branding sau comunicare din cadrul unei organizații.
Există o opțiune de plasament pentru cei care încep cursul în septembrie. Aceasta constă într-un an de experiență de lucru plătită, supravegheată, într-un rol de marketing. Acest lucru te va pregăti pentru viitoarea ta carieră.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Veți studia opt module obligatorii, inclusiv un modul care vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățile profesionale și academice. Apoi alegeți fie o disertație, fie un proiect client.
Dacă începeți din septembrie, puteți alege modul sandwich, care vă oferă posibilitatea de a aplica pentru un an de experiență de muncă supervizată plătită într-un rol de marketing. Dacă începi în septembrie și faci stagiul de muncă, cursul durează doi ani.
Daca nu faci stagiul de munca, cursul dureaza un an.
Moduri de studiu
Module obligatorii
- Introducere în principiile marketingului
Acest modul prezintă principiile cheie ale marketingului prin studierea teoriilor care stau la baza subiectului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modalitățile în care agenții de marketing planifică, gestionează, implementează și monitorizează programele de marketing în contextul mediului internațional al secolului 21. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
Acest modul oferă abilitățile care vă permit să efectuați cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Este important să fiți expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management. - Dezvoltare profesională și academică
Acest modul de dezvoltare a competențelor profesionale și academice vă ajută să deveniți un cursant pe tot parcursul vieții și vă îmbunătățește capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, vă veți dezvolta apoi abilitățile pentru angajare și planificarea carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior. - Management strategic de brand
Veți examina modul în care mărcile sunt create și gestionate cu succes. Veți explora cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și vă veți concentra pe abordări inovatoare pentru dezvoltarea de noi produse. Implicațiile cheie etice, de mediu și socio-culturale pentru managementul brandului contemporan sunt analizate în contexte regionale, naționale și globale. Sunt investigate cele mai recente cercetări și practici în managementul strategic al mărcii și utilizarea rețelelor sociale și a tehnologiei de comunicații digitale. La finalizarea acestui modul, veți dobândi cunoștințe avansate despre cele mai recente instrumente, tehnici și implicații societale mai largi ale managementului strategic contemporan de brand. - Brand și comunicare de marketing
Veți explora rolul și utilizarea mărcilor contemporane și a comunicațiilor de marketing și înțelegerea fundamentală pe care strategia de brand a unei organizații trebuie să fie în centrul tuturor activităților sale de comunicare de marketing. O concentrare profesională și responsabilă din punct de vedere etic vă va ajuta să luați în considerare nevoile mai multor părți interesate – de exemplu consumatori, companii, mass-media, grupuri de presiune – într-un context global. O gamă largă de canale și instrumente de comunicare de marketing vor fi evaluate critic. Aceasta include publicitatea, relațiile publice, sponsorizarea și comunicațiile de marketing digital. Perspectivele creative și strategice din practica curentă vă vor ajuta să înțelegeți și să aplicați abilitățile de comunicare de marketing. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane. - Strategia globală de marketing
Veți construi pe modulul Principii de marketing și veți explora mediul global de marketing. Se pune un accent deosebit pe internaționalizare și pe crearea și dezvoltarea piețelor globale. Veți înțelege principiile, influențele și instituțiile care afectează dezvoltarea comerțului internațional și a strategiilor de marketing global. Veți analiza oportunitățile și constrângerile în contextul strategiei globale de marketing și problemele de organizare și control asociate cu dezvoltarea piețelor globale. Aceasta include o apreciere a importanței problemelor etice și sociale.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Teza este o oportunitate pentru tine de a explora și de a dezvolta expertiză în managementul mărcii. Sunteți încurajat să alegeți un subiect care va fi valoros în viitoarea dvs. carieră. Aceasta este o activitate autogestionată, cu dvs. conducând propriul proiect de cercetare, cu îndrumări și sfaturi de către un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în marketing. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practică de marketing (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de lucru plătită cu normă întreagă supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de marketing. Veți investiga o provocare de marketing într-o organizație comercială sau non-profit. Pe tot parcursul acestui plasament, aplicați conceptele practice pe care le învățați la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Acest curs te va pregăti să lucrezi pentru o agenție de branding sau marketing sau pentru un departament de marketing, branding sau comunicare din cadrul unei organizații. Absolvenții acestui curs vor fi bine pregătiți pentru roluri viitoare ca:
- managerii de marcă
- strategii de brand
- coordonatori de marcă
- managerii de cont
- directori de comunicații corporative.
În plus, absolvenții din portofoliul nostru de cursuri sunt angajați în roluri de marketing în întreaga lume; acestea includ locuri de muncă în media, agenții digitale, de brand și de comunicații, precum și poziții interne de management de marketing în domenii atât de diverse precum bunuri de larg consum, retail, retail de lux și ospitalitate, călătorii, publicații și producție.
Angajatorii includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Pozițiile absolvenților noștri în marketing sunt:
- managerii de marketing
- planificatorii de marketing
- managerii de marcă
- managerii de comunicare corporativă
- managerii comunității din rețelele sociale.
În plus, unii dintre studenții noștri își înființează propriile companii.
Avem relații puternice cu companii dintr-o serie de industrii care informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare. Serviciul nostru de carieră îi ajută pe studenți să obțină „avantajul competitiv” atunci când aplică pentru locuri de muncă, oferind ajutor cu CV-uri și centre de evaluare simulate și interviuri.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management de Marketing
- Madrid, Spania
Master în Managementul Afacerilor Internaționale cu Marketing
- Academic City, Emiratele Arabe Unite
MIM - Master în Management
- Paris, Franţa
- Angers, Franţa + 6 Mai mult