Master în managementul evenimentelor internaționale
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.400 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
La MSc International Events Management, veți câștiga experiență de lucru și veți interacționa cu practicieni și cadre universitare.
Veți construi o bază solidă în managementul evenimentelor și veți aplica teoria în practică, angajându-vă în managementul evenimentelor practice. Studiile de caz live și designul și livrarea evenimentelor reale vă permit să experimentați o abordare inovatoare și creativă a învățării dvs.
Veți dobândi o mulțime de cunoștințe, inclusiv:
- design de evenimente
- planificare
- livrare
- lucrul cu părțile interesate cheie
- principiile de bază ale marketingului pentru evenimente, inclusiv marketingul digital și analiza de marketing
- finante si contabilitate pentru afaceri
- leadership într-un context internațional
- abilități de luare a deciziilor pentru a elabora planuri de marketing și comunicare.
Vă puteți dezvolta potențialul de a deveni un lider în industrie lucrând cu cercetătorii noștri pentru a explora cercetările recente și provocările din sector.
Dacă alegeți modul sandwich, puteți aplica pentru un an de experiență de muncă supervizată plătită într-un rol de marketing pentru evenimente.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Veți studia nouă module obligatorii, inclusiv un modul care vă ajută să vă dezvoltați abilitățile profesionale și academice. Veți alege să susțineți o dizertație sau un proiect client.
Cursul durează doi ani cu stagiul de muncă și un an fără.
Module de studiu
Module obligatorii
- Probleme contemporane în managementul evenimentelor}
Acest modul vă oferă contextul pentru domeniul evenimentelor internaționale, ajutându-vă să înțelegeți amploarea și complexitatea industriei evenimentelor și gama de părți interesate implicate în managementul evenimentelor internaționale. Veți analiza critic o serie de probleme contemporane implicate în gestionarea evenimentelor pe scena internațională în mai multe setări, scări, sectoare și societăți. Concepte cheie, cum ar fi evaluarea impactului evenimentelor; funcționarea și managementul lor durabil și problemele cheie legate de finanțare, sponsorizare, resurse umane și marketingul evenimentelor sunt explorate mai profund prin lentilele cercetării și dezbaterilor contemporane. - Principiile marketingului pentru evenimente internaționale
Acest modul vă prezintă principiile, conceptele și instrumentele cheie ale marketingului în contextul sectorului evenimentelor internaționale. Evaluarea critică a mediilor macro și micro și impactul consecințelor asupra marketingului evenimentelor este explorată împreună cu impactul problemelor contemporane precum sustenabilitatea asupra deciziilor de marketing al evenimentelor. Elevii examinează diversitatea părților interesate ale evenimentelor și folosesc tehnici de marketing pentru a analiza critic impactul acestor grupuri asupra deciziilor strategice de marketing, în cele din urmă studenții au posibilitatea să cerceteze și să dezvolte un plan strategic de marketing pentru evenimente. - Dezvoltarea evenimentului durabil
Acest modul se bazează pe standardele globale ale industriei pentru managementul evenimentelor. În contextul proiectării și planificării pentru un eveniment real, care are loc și este evaluat în semestrul doi, acest modul introduce principiile managementului durabil al performanței proiectului și dezvoltă abilități de creativitate, lucrul cu clientul, proiectarea planificarii, implementarea și evaluarea proiectelor. față de un rezultat triplu – de mediu, social și economic. Veți învăța cum să utilizați instrumentele de management al proiectelor și financiare și ale performanței, cum să identificați, să gestionați și să atenuați riscurile și cum să faceți față impactului schimbării asupra proiectului și să gestionați performanța. - Realizarea evenimentului durabil
Acest modul vă pregătește pentru evenimente live. Vă veți baza pe planificarea dvs. în dezvoltarea evenimentului durabil și veți aduce principii și concepte cheie ale managementului evenimentelor internaționale la livrarea unui eveniment din lumea reală. Se pune accent pe dezvoltarea unei înțelegeri a legăturilor dintre strategie, decizii și rezultate ale unui eveniment și părțile interesate – interne și externe. Modulul este împărțit în trei faze distincte - baza teoretică, participarea la organizarea evenimentelor practice și reflecția și evaluarea atât a evenimentului, cât și a învățării individuale. Activitățile post-eveniment, cum ar fi colectarea feedback-ului, evaluarea și luarea în considerare a moștenirii, au fost, de asemenea, examinate, elevii evaluându-și propriul eveniment. - Dezvoltare profesională și academică
Acest modul de dezvoltare a competențelor profesionale și academice vă ajută să deveniți un cursant pe tot parcursul vieții și vă îmbunătățește capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, apoi vă dezvoltați abilitățile pentru angajare și planificare a carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
Acest modul oferă abilitățile care vă permit să efectuați cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Veți fi expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management. - Finanțe și contabilitate pentru afaceri
Acest modul își propune să dezvolte o înțelegere de bază și o evaluare critică a informațiilor financiare corporative din perspectiva utilizatorului. Aceasta va include atât informații financiare, cât și de contabilitate de gestiune, care acoperă trei domenii: terminologie de bază: scopuri, utilizatori, reguli și reglementări ale entităților comerciale; contabilitate financiara: situatii financiare cheie publicate conturi si analiza si interpretarea prin rapoarte; contabilitatea de gestiune: stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor. - Leadership și management: perspectivă internațională
Acest lucru vă va dezvolta abilitățile internaționale de management și leadership, prezentându-vă problemele cheie de management, care sunt ilustrate prin studii de caz. Vă va îmbunătăți conștientizarea interculturală și vă va spori eficiența atunci când lucrați cu o organizație internațională. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Acest modul vă oferă oportunitatea de a explora și dezvolta expertiză într-un domeniu de interes. Sunteți încurajat să alegeți subiecte care sunt valoroase în viitoarele dvs. cariere. Aceasta este o activitate autogestionată, conducând propriul proiect de cercetare în timp ce ești îndrumat și consiliat de un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în marketing. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practica evenimente (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de muncă plătită supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de management de evenimente. Veți investiga o provocare de marketing într-o organizație comercială sau non-profit. Pe parcursul acestui modul, aplicați conceptele practice pe care le învățați la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri sunt angajați în roluri în întreaga lume, inclusiv locuri de muncă în:
- mass-media
- digital
- brand și agenții de comunicare
Și posturi interne de marketing și management de evenimente în domenii atât de diverse precum:
- bunuri de larg consum
- cu amănuntul
- ospitalitate
- voiaj
- publicarea
- de fabricație
- conferințe și expoziții.
Angajatorii actuali includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Precum și un număr de agenții „digitale” mici și mijlocii.
Avem relații puternice cu companii dintr-o gamă largă de industrii. Aceste relații informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în managementul ospitalității cu specializare în evenimente la scară mare și mega
- Miami, Statele Unite ale Americii
Executive Master in Business of Events - EMBE
- Milan, Italia
- Rome, Italia + 3 Mai mult
Master în turism și management de evenimente
- Il-Kalkara, Malta