Master în afaceri internaționale și management al lanțului de aprovizionare
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 11.000 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul nostru MSc International Business and Supply Chain Management este acreditat de Asociația MBA-urilor (AMBA) și Chartered Management Institute (CMI). Cursul vă va pregăti pentru o carieră internațională de succes cu o organizație comercială sau non-profit.
Veți învăța să:
- identifica, analizează și evaluează o serie de probleme legate de afaceri
- să dezvolte răspunsuri adecvate la aceste probleme
- alege cea mai potrivită cale de acțiune
Această specializare vă va permite să vă concentrați pe domeniul managementului lanțului de aprovizionare. Tu vei:
- să dezvolte o înțelegere a principiilor teoretice de bază ale managementului lanțului de aprovizionare
- examinați modul în care întreprinderile își gestionează lanțurile de aprovizionare și cum acestea se aliniază cu strategia lor corporativă
- înțelegeți cum sunt luate deciziile de afaceri din perspectiva lanțului de aprovizionare
- explorați modul în care funcționează diferitele lanțuri de aprovizionare
- concentrați-vă asupra modului în care managementul lanțului de aprovizionare s-a transformat ca urmare a globalizării.
După absolvire, veți fi pregătit pentru locuri de muncă, cum ar fi analist lanțul de aprovizionare, manager de achiziții și consultant de management.
Acreditări
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Am conceput un curs extrem de flexibil pentru o gamă largă de interese într-o varietate de domenii/roluri/sectoare diferite. Acest curs este potrivit pentru persoane fizice:
- dintr-o varietate de medii educaționale
- care poate să nu aibă experiență anterioară de muncă
- care doresc să-și dezvolte cunoștințele și înțelegerea afacerilor și managementului pentru a-și susține aspirațiile de carieră.
Veți studia o combinație de module obligatorii și opționale și veți alege să finalizați fie o disertație, un proiect de cercetare bazat pe clienți sau un proiect de cercetare sinoptică.
Personalul nostru didactic provine dintr-o varietate de medii academice și non-academice. Acest lucru vă oferă o experiență de învățare cuprinzătoare și diversă.
Cohortele noastre de studenți sunt internaționale. Astfel, veți beneficia de lucrul cu personal și colegi cu experiențe și perspective variate.
Strategia noastră de evaluare oferă o varietate de formate de evaluare, inclusiv sarcini individuale, finalizarea unei dizertații, cercetare sinoptică sau proiect de lucru.
Module de studiu
Module obligatorii
- Management strategic global
Managementul strategic este procesul prin care managerii formulează și implementează strategii pentru a genera performanță ridicată. În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea provocării strategice manageriale; cum să oferim un avantaj competitiv durabil. Vă veți implica în evaluarea critică a problemelor strategice cheie. Veți lua în considerare mediul economic mai larg și veți explora de ce este importantă strategia, modul în care organizațiile iau decizii strategice prin procesele de analiză, alegere și management responsabil și etic și conducere. - Inovație, schimbare și organizații
Scopul acestui modul este de a oferi o perspectivă asupra unei serii de subiecte care reprezintă probleme cheie legate de inovare și schimbare și contextul organizațional în managementul general modern. Modulul este orientat spre viitor de la organizația contemporană către evoluții viitoare. O perspectivă cheie este dezvoltarea până în prezent a antreprenoriatului, inovației, schimbării și practicilor organizaționale care îi fac pe studenți conștienți de modelele și ciclurile pe termen lung, precum și de modul și măsura în care trecutul poate modela prezentul. - Introducere în principiile marketingului
În acest modul, veți fi introdus în principiile cheie ale marketingului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modurile în care agenții de marketing planifică, gestionează și monitorizează programele de marketing într-un mediu internațional. - Dezvoltarea abilităților pentru conducerea afacerilor
Liderii de succes au abordări diferite ale muncii lor, împărtășind o serie de trăsături de personalitate diverse. Un scop cheie al acestui modul este de a vă încuraja să dezvoltați un sentiment puternic de conștientizare de sine a propriilor puncte forte și puncte slabe ca manager și coleg. În plus, veți dezvolta o serie de abilități transferabile care sunt esențiale pentru o practică de management de succes. Acestea includ abilități de luare a deciziilor, abilități de lucru în echipă și interpersonale și altele asociate cu dezvoltarea eficienței personale. - De gestionare a operațiunilor
În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea capacității unei organizații de a livra bunuri și servicii de calitate, cantitate și cost care vor satisface nevoile clienților, utilizând în același timp eficient resursele. Principiile cheie introduse în acest modul pot fi aplicate oricărui sector de afaceri și funcție. Problemele abordate includ etica, sustenabilitatea mediului, afacerile globale, complexitatea și incertitudinea și dezvoltarea profesională continuă. - Finanțe și Contabilitate pentru Afaceri
În acest modul, veți dezvolta evaluarea critică a informațiilor financiare corporative din perspectiva utilizatorilor. Veți studia atât contabilitatea financiară, cât și contabilitatea de gestiune, acoperind trei domenii: elemente de bază (terminologie, scopuri, utilizatori), reguli și reglementări și entități de afaceri.- Contabilitate financiara - situatii financiare cheie, conturi publicate si analiza si interpretarea prin ratio.
- Contabilitatea de gestiune - stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor.
- Metode de cercetare
Acest modul vă pregătește pentru finalizarea cercetărilor sistematice și de management de înaltă calitate și vă echipează pentru a avea succes în disertația finală sau în alt modul final. Veți învăța cum să efectuați cercetări eficiente, bazându-vă pe o serie de surse de date secundare și primare și veți fi introdus într-o serie de instrumente necesare cercetării, inclusiv probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. - Achiziții și management al lanțului de aprovizionare
Într-un mediu de afaceri din ce în ce mai globalizat, capacitatea organizațiilor de a identifica și apoi de a gestiona rețelele de aprovizionare și lanțurile individuale de aprovizionare a crescut în importanță. Este de o importanță vitală ca atât relațiile din amonte, cât și din aval cu furnizorii și clienții să fie gestionate eficient pentru a asigura valoarea adăugată, controlând în același timp costurile și, în cele din urmă, satisfacând clientul. În acest modul, veți afla despre elementele și activitățile cheie din managementul achizițiilor și al lanțului de aprovizionare, despre modul în care această funcție susține organizația mai largă și obiectivele acesteia și cum pot fi gestionate aceste activități pentru a asigura rezultatul optim. - Logistică strategică și durabilă
Logistica fizică se ocupă de gestionarea și controlul activităților și proceselor de-a lungul unui lanț de aprovizionare, de la procurarea materialelor până la mutarea, distribuirea și livrarea produselor finite care satisfac comenzile clienților. Clienții au devenit din ce în ce mai pretențioși, dorind mai mult pentru o valoare adăugată mai mică și mai mare. Aceasta implică adesea produse și servicii personalizate, livrări cu răspuns rapid și sisteme de informare de ultimă generație. Această nouă eră a „atragerii” clienților, precum și mediul de afaceri globalizat, alături de accentul pus pe durabilitate, au condus la conceptul de „Logistică strategică și durabilă”. Elevii vor evalua cât de eficiente logistica și sistemele de distribuție pot deveni factori cheie de afaceri și importanța gestionării sistemelor logistice internaționale. - Proiect de consultanță sau călătorie internațională de studiu
- Poti alege intre:
- Proiect de consultanță: obțineți experiență practică în proiecte internaționale lucrând într-o echipă interculturală la o problemă reală pentru o organizație client. Veți dezvolta abilități de rezolvare a problemelor și de comunicare, precum și capacitatea de a lucra în echipe interculturale. Echipa ta va lucra virtual, față în față și cu ajutorul tutorilor.
- Călătorie internațională de studiu: acest modul vă oferă o experiență practică și intensivă a ideilor și practicilor actuale de afaceri prin vizitarea întreprinderilor multinaționale și a organizațiilor internaționale. Te întâlnești cu lideri ai firmelor globale și ai organizațiilor internaționale și ai ocazia să vizitezi facilitățile. Programul include prezentări de la directori locali și internaționali, manageri și cadre universitare. Pentru a participa la excursia de studii, studenții trebuie să plătească o taxă suplimentară, consultați secțiunea Excursii pentru excursii pentru exemplu de costuri.
Proiect final - a ales unul dintre
- Disertație
Aceasta este o oportunitate pentru dvs. de a efectua o investigație aprofundată asupra unui subiect de management al afacerilor care vă interesează în mod special. Ar trebui să aibă un accent clar corespunzător și să fie o investigație bazată pe date primare și/sau secundare, justificată și susținută de referințe detaliate la teorii și concepte relevante din literatură. - Proiect client
Proiectul de lucru este o oportunitate pentru tine de a lega teoria cu practica. Veți analiza o problemă organizațională reală din interior și veți oferi o abordare viabilă. Problema poate fi o problemă cu care organizația o întâmpină în prezent sau se referă la strategia sa viitoare. Sunteți responsabil pentru gestionarea unei proporții semnificative din propria învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea propriului progres. - Proiect de cercetare sinoptic
În acest modul, veți integra, aplica și extinde cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul modulelor de bază printr-un studiu de caz internațional și o examinare orală. Veți afla mai multe despre complexitatea afacerilor și managementului prin sintetizarea și aplicarea învățării dobândite în alte module.
Loc de munca
- Loc de munca
Acest modul de experiență de lucru supervizată face parte din modul sandwich de doi ani pentru studenții care se alătură programului în septembrie. Modulul sprijină și evaluează studenții care se angajează într-o experiență de muncă supravegheată plătită (un plasament) într-un rol relevant pentru programul lor. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege direct cum funcționează întreprinderile și de a aplica învățarea dobândită din elementul predat al programului lor într-un mediu de lucru real.
Vă vom oferi asistență pentru a vă ajuta să găsiți un loc de muncă - echipa noastră are o bază de date de oportunități și organizează evenimente în care puteți întâlni potențiali angajatori. O plasare vă va oferi o experiență valoroasă, deși asigurarea uneia necesită mult efort și succesul nu este garantat. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata plasamentului.
Taxele vor fi percepute pentru anul de plasament în anul 2 și sunt disponibile la cerere în luna mai a anului de studiu.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
MSc Business and Supply Chain Management vă va pregăti pentru o gamă largă de roluri care se concentrează pe gestionarea oamenilor și a organizațiilor. Rolurile tipice se pot învârti în jurul: analist al lanțului de aprovizionare, manager de achiziții, manager de operațiuni, coordonator al lanțului de aprovizionare și director general. Acest lucru poate fi în organizații comerciale, non-profit sau publice.
Mulți dintre absolvenții noștri găsesc posturi de conducere la o gamă largă de organizații, inclusiv:
- companii producătoare de bunuri comerciale cu mișcare rapidă
- firme de consultanta
- institutii financiare
- giganți ai comerțului cu amănuntul
- organizații de caritate
- IMM-urile
Exemple de acești angajatori includ:
- Amazon
- IBM
- Deutsche Telekom
- Deloitte, KPMG, PwC, EY
- Oxfam
- Grupul BASF
- Kautex Unipart
- Raiffeisen Bank
- Asigurare Revolution
- Conferințe de afaceri americane
- Consilio Global
- Sau să se întoarcă la afacerea lor de familie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Management MSc
- Dundee, Regatul Unit
Luxury Management (M.Sc.) - Munich
- Munich, Germania
MSc Planificare și Management de Proiect
- Bradford, Regatul Unit