Master în Digital Media Design pentru învățare
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Informatie cheie
Locația campusului
New York, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 1.795 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Pregătire pe punct / credit în anul universitar 2019-20
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Proiectarea media și tehnologia viitorului
Lucrând cu medii digitale consacrate și emergente, veți proiecta medii bogate bazate pe tehnologie, medii de învățare multimedia, veți înțelege și evalua utilizarea acestora în diverse setări educaționale și veți efectua cercetări despre modul în care oamenii învață cu tehnologia. Programul de învățare bazat pe studiou Digital Media Design for Learning (DMDL) este completat de un excelent program de internship cu site-uri gazdă în toate domeniile tehnologiei educaționale și mass-media.
Spre deosebire de programele care sunt concentrate pe aplicarea tehnologiilor existente la școlarizarea formală (cum ar fi modul de utilizare a PowerPoint pentru a suplimenta prelegeri), veți proiecta media și tehnologia viitorului pentru tot felul de medii de învățare și veți efectua cercetări despre modul în care oamenii învață. cu tehnologie.
Beneficiile programului pentru studenții internaționali
Dacă sunteți student internațional, este posibil să lucrați în Statele Unite după absolvire pentru o perioadă lungă de timp. Majoritatea studenților care studiază în vize F-1 vor fi eligibili pentru 12 luni de autorizare facultativă de formare practică (OPT) în afara campusului. Studenții F-1 din acest program pot fi, de asemenea, eligibili pentru extensia OPT STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie sau Matematică), permițându-vă să vă prelungiți timpul în Statele Unite pentru a urmări experiența de lucru legată de un grad total de 36 de luni sau 3 ani.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Format: Full-time / Part-time
Credite: 36
Zona de focalizare
1. Specializare în învățarea analizei și științei datelor educaționale (LADS)
Veți învăța cum să proiectați și să creați informații și instrumente de luare a deciziilor pentru setări educaționale bazate pe știința datelor, învățarea automată și inteligența artificială.
2. Design de învățare online (OLE)
În această specializare extrem de relevantă, veți afla despre provocările și oportunitățile specifice în desfășurarea învățării și interactivității la distanță. Vă veți baza pe cele mai recente descoperiri în științele învățării pentru a proiecta experiențe online captivante pentru K-12, învățământ superior și medii de învățare pentru adulți.
3 . Concentrarea jocurilor pentru învățare (G4L)
Veți crea, utiliza și evalua jocuri digitale pentru utilizare în medii de învățare, atât formale, cât și informale.
4. Cum se creează, se utilizează și se evaluează mass-media și tehnologia pentru învățare în diverse contexte - școli K-12, universități, locuri de muncă, muzee, organizații non-profit și dezvoltare internațională.
5. Cum să analizăm critic evoluțiile istorice, schimbările teoretice și tendințele largi din practică în domeniul tehnologiei educaționale, concentrându-ne în special pe provocările și oportunitățile oferite de schimbările în peisajele media și tehnologice și tendințele educaționale.
6. Abilități de a produce prototipuri, de a sprijini gândirea de proiectare și procesele de proiectare instrucțională, precum și de a produce suporturi în suporturile tradiționale și emergente.
7. Cum se aplică principiile de proiectare și practică care dețin cea mai mare promisiune pentru îmbogățirea experiențelor de învățare în întreaga gamă de medii de învățare - de la învățarea informală la cea formală, precum și învățarea față în față și online.
Cum vei învăța
Cursuri de bază și elective
Veți studia principiile de design media și perspectivele teoretice trase din științele cognitive, științele învățării, modelele de dezvoltare ale învățării, filozofiile constructiviste și construcționiste ale învățării și teoriile învățării sociale. În același timp, curriculum-ul nostru bazat pe proiecte vă pregătește să proiectați medii de învățare multimedia bazate pe tehnologie bogată și să înțelegeți și să evaluați utilizarea acestora în setări educaționale largi.
Programul vă expune la proiectarea de simulări și jocuri multimedia bazate pe computer pentru învățare, narațiuni dramatice și documentare, mass-media care susțin advocacy și avansează justiția socială, potențialul educațional al mass-media sociale, extragerea datelor educaționale, analiza învățării și aplicațiile educaționale ale mass-media și tehnologie pentru dezvoltare internațională.
Studiu flexibil
Curriculumul oferă flexibilitate în crearea unui program de studiu pe care tu și consilierul tău îl poți adapta pentru a se potrivi obiectivelor și intereselor tale profesionale. Puteți alege să studiați full-time sau part-time
Muncă de teren și stagii
Stagiarii din programul DMDL acumulează experiență profesională în domeniile alese de carieră. Studenții au posibilitatea de a explora diverse oportunități în profesie în întreaga zonă metropolitană din New York. Aceștia învață prin participarea supravegheată la tehnologia de învățare, proiectare și producție instrucțională, proiectare și dezvoltare de produse și o gamă largă de alte poziții și practici profesionale.
Proiectul tezei de piatră
Proiectul capstone al tezei este un proiect culminant în care veți integra și aplica ceea ce ați învățat prin munca academică anterioară, stagii și alte experiențe și interese - cu supravegherea facultății. Aceste proiecte pot fi „noi”, în raport cu munca depusă la cursurile anterioare; sau pot fi proiecte începute într-un curs anterior care devin semnificativ extinse și îmbunătățite pentru piatra de temă a tezei.
Clasamente
# 47 din 300 de universități din întreaga lume pentru educație, clasamente QS World University
Rezultatul programului
Prin munca de curs, stagii și proiectul de teză, veți fi pregătiți să:
- Creați, utilizați și evaluați mass-media și tehnologia pentru învățare în contexte variate - școli K-12, universități, locuri de muncă, muzee, organizații non-profit și dezvoltare internațională.
- Analizați în mod critic evoluțiile istorice, schimbările teoretice și tendințele largi din practică în domeniul tehnologiei educaționale, concentrându-vă în special pe provocările și oportunitățile oferite de schimbările în peisajele media și tehnologice și tendințele educaționale.
- Produceți prototipuri și suporturi media și sprijiniți gândirea de proiectare și designul instructiv.
- Aplicați principiile de proiectare și practică care dețin cea mai mare promisiune pentru îmbogățirea experiențelor de învățare în întreaga gamă de medii de învățare - de la învățarea informală la cea formală, precum și învățarea față în față și online.
Oportunități de carieră
Veți avea abilitățile și cunoștințele pentru o gamă largă de cariere, inclusiv:
- Proiectant sau producător în companii de software educațional care proiectează și produce învățare bazată pe tehnologie.
- Consultant în școli și raioane școlare la toate nivelurile, în calitate de coordonatori tehnologici academici sau specialiști în dezvoltare profesională în integrarea tehnologiei în curriculum și instruire.
- Un membru al facultății sau un alt rol de conducere într-un cadru de colegiu / universitate în domenii precum proiectarea și tehnologia de instruire, serviciile de asistență pentru predarea și învățarea facultății, inovația academică sau dezvoltarea cursului online / e-learning.
- Director sau proiectant de instrucție în departamentele de învățare și dezvoltare în cadrul cadrelor corporative.
- Proiectant de expoziții interactive sau dezvoltator de site-uri pentru instituții culturale, cum ar fi artele vizuale și muzeele copiilor, centrele științifice și muzeele și societățile istorice și internaționale.
- Proiectant sau producător în compania sau organizația de producție media, proiectând și producând programare educațională, jocuri digitale interactive, simulări și ficțiune narativă.
- Producător sau director de tehnologie educațională la o companie de publicare care produce din ce în ce mai mult media ca însoțitori sau înlocuitori la manualele din fiecare subiect pentru fiecare nivel de clasă.
Beneficiile programului pentru studenții internaționali
Dacă sunteți un student internațional, este posibil să puteți lucra în Statele Unite după absolvire pentru o perioadă lungă de timp. Majoritatea studenților care studiază cu vize F-1 vor fi eligibili pentru 12 luni de autorizație de lucru în afara campusului de formare practică opțională (OPT). Studenții F-1 din acest program pot fi, de asemenea, eligibili pentru extensia OPT STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie sau Matematică), permițându-vă să vă extindeți timpul în Statele Unite pentru a urmări experiența de lucru legată de diplomă pentru un total de 36 de luni sau 3 ani.
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Arts (MA) în management public și digitalizare | PMD
- Friedrichshafen, Germania
Master în Arte și Tehnologie Media
- Las Vegas, Statele Unite ale Americii
Master of Arts în scoring pentru film, TV și media interactivă
- Grand Canal Dock, Irlanda
- Dublin, Irlanda