
Master în Data-Driven Marketing, cu o specializare în Data Science for Marketing
Lisbon, Portugalia
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
15 May 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 6.000 / per course
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Programul de master în marketing bazat pe date, cu o specializare în știința datelor pentru marketing, își propune să umple un gol în formarea postuniversitară a profesioniștilor de marketing care trebuie să dobândească noi abilități pentru a putea participa activ la dezvoltarea și aplicarea metodelor analitice. modele de marketing. Cu planul de studiu propus, acest program prezintă o structură actualizată care combină mai multe domenii de marketing cu o abordare transversală a științei datelor pentru a le valorifica.
Acest program este conceput pentru a oferi o pregătire excelentă, articulând concepte și provocări cheie pentru luarea deciziilor de marketing în multiplele sale componente strategice, inovatoare și metodologice, cu procesare practică orientată pe date (Data Science & Big Data), Inteligență artificială (Machine Learning), și analiza rețelelor sociale ale consumatorilor. Versatilitatea în oferta de unități curriculare opționale permite, de asemenea, consolidarea cunoștințelor teoretice și practice în mai multe domenii conexe, cum ar fi marketingul digital, social media, comerțul electronic și optimizarea motoarelor de căutare.
Acest program se desfășoară în timpul programului de lucru și se adresează tinerilor absolvenți și profesioniști care intenționează să studieze cu normă întreagă. Este disponibil și în format după orele de lucru (după ora 18.30), iar programul se desfășoară după programul de lucru și se adresează profesioniștilor care intenționează să-și facă studiile compatibile cu activitățile lor profesionale. Este disponibil și în format de program de lucru.
Lungime
Acest program durează 4 semestre: 2 corespund componentei curriculare și 2 desfășurării unei teze, a unui proiect de lucru sau a unui raport de stagiu, în total 120 ECTS.
Cursurile vor începe în septembrie 2025, se vor încheia în iunie 2026 și se vor desfășura în timpul orelor de lucru și după orele de lucru (după 18:30), de 2-3 ori pe săptămână.
Studenți ideali
Cine este pentru?
Acest program de master se adresează managerilor, personalului tehnic și alți profesioniști care doresc să dobândească abilități analitice în domeniul marketingului, folosind cele mai avansate tehnologii și metodologii pentru colectarea, analizarea și prelucrarea datelor în domeniul științei datelor, pentru a permit luarea deciziilor bazate pe date.
Admitere
Burse și finanțare
Programele NOVA IMS , oferă o experiență unică de învățare, combinând teoria cu aplicarea celor mai bune și mai inovatoare practici de predare.
Dacă ești interesat să studiezi la NOVA IMS și vrei să explorezi oportunități de burse și premii, această pagină este punctul tău de plecare pentru a descoperi opțiunile disponibile în diferitele programe.
Curriculum
Acest program durează 4 semestre: 2 corespund componentei curriculare și 2 desfășurării unei teze sau a unui proiect de lucru, în total 120 ECTS.
Componenta curriculară a Planului de studii (semestrele I și II ale programului) corespunde la 60 ECTS, dintre care 41 sunt în unități de curs obligatorii:
Unități de curs obligatorii
- Date mari pentru marketing
- Știința datelor pentru marketing
- Dizertație/Raport de stagiu/Proiect
- Învățare automată în marketing
- Inginerie de marketing și analiză
- Strategie de marketing și inovație
- Metodologii de cercetare
- Analiza rețelei sociale
Unități de curs recomandate
- Managementul brandului
- Informații despre comportamentul consumatorilor
- Analiza descriptivă în marketing
- Analiza digitală
- Marketing digital și comerț electronic
- Experimental Design
- Cercetare de piata
- Analiza predictivă în marketing
- Optimizare motor de căutare
- Social Media Analytics
Restul de 19 ECTS corespund unităților de curs opționale, alese de studenți dintr-o gamă largă de unități de curs.
Anul I - Semestrul de toamnă
- Știința datelor pentru marketing
- Strategie de marketing și inovație
- Analiza rețelei sociale
- Managementul brandului
- Business Intelligence I
- Confidențialitatea datelor, securitate și etică
- Analiza descriptivă în marketing
- Analiza digitală
- Marketing digital și comerț electronic
- Transformarea digitală
- Experimental Design
- Sisteme de management al informației
Anul I - Semestrul de primăvară
- Date mari pentru marketing
- Învățare automată în marketing
- Inginerie de marketing și analiză
- Business Intelligence II
- Managementul proceselor de afaceri
- Informații despre comportamentul consumatorilor
- Sisteme de management al relațiilor cu clienții
- Vizualizarea datelor
- Datorită proceselor decizionale bazate pe date
- Management de cunoștințe
- Cercetarea pieței
- Analiza predictivă în marketing
- Process Mining oferit de Nokia
- Teoria și metodele de eșantionare
- Optimizare motor de căutare
- Social Media Analytics
Anul II - Semestrul de toamnă
- Dizertație/Raport de stagiu/Proiect
- Metodologii de cercetare
Rezultatul programului
Obiective
Scopul principal al acestui program este de a pregăti profesioniști în marketing pentru a fi capabili să:
- Reducerea decalajului dintre marketing și știința datelor, fiind împuternicit cu capacitatea de a gândi critic despre date și de a trage concluzii din informații incomplete
- A ști cum să sprijini luarea deciziilor de marketing printr-o înțelegere practică a metodelor fundamentale utilizate de oamenii de știință ai datelor
- Învățarea instrumentelor și modelele științei datelor și a fi gata să le implementați în organizație
- Dezvoltarea capacităților de încărcare, curățare și transformare a datelor și identificarea celor mai bune modele și metodologii pentru a extrage cunoștințe de marketing semnificative din surse de date diferite, adesea eterogene și complexe
- Înțelegerea puterii Big Data și învățarea cum să obții soluții de afaceri prin procesarea fluxurilor mari de date în timp real
- Interpretarea și comunicarea datelor și a rezultatelor folosind o gamă largă de exemple de marketing din lumea reală
- Fiind mereu gata să facă față provocărilor lumii afacerilor moderne și aflate în schimbare rapidă.
Taxa de școlarizare a programului
Mărturii studențești
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.