MSc Wine & Gastronomie
Reims, Franţa
DURATA
15 up to 24 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
31 Jul 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 18.500 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru curs de 1 an | 28.100 EUR pentru opțiunea MSc de 2 ani
Verificați toate evenimentele viitoare online și din campus!
Introducere
MSc Wine & Gastronomy este un program de master cu normă întreagă predat în limba engleză, care oferă o abordare cuprinzătoare, multidimensională a sectorului dinamic al marketingului alimentar și a băuturilor în inima uneia dintre cele mai renumite țări gastronomice din lume.
Cu sediul în regiunea Champagne, acest ecosistem educațional incomparabil la doar 45 de minute de Paris. Programul inovator de Master of Science oferă o privire din interior asupra dilemelor de marketing și management cu care se confruntă profesioniștii din domeniul alimentar, vinului, băuturilor spirtoase și ospitalității.
Obțineți certificările WSET!
Calificările WSET Nivelul 2 sau Nivelul 3 sunt oferite studenților prin parteneriatul nostru cu Campusul Avize Viti. Aceste certificări opționale permit studenților să-și valideze cunoștințele despre vin cu o certificare recunoscută la nivel internațional.
5 motive pentru a te înscrie în program
- Învățați să gestionați provocările pieței specifice industriilor alimentare și a băuturilor.
- Obțineți o privire de ansamblu la 360° și o perspectivă multidimensională a dinamicii marketingului alimentar și a băuturilor, încorporând producători, agenți de marketing, antreprenori și actori teritoriali.
- Beneficiați de conținut academic premium ancorat cu ateliere profesionale pentru a deveni un expert în legătură între teorie, practică și cultură.
- Înțelegeți dinamica din jurul consumului, marketingului și gestionării alimentelor, vinului, băuturilor spirtoase și băuturilor.
- Învățați să combinați problemele moderne (cum ar fi tehnologia, internetul, schimbările climatice și globalizarea) cu moștenirea pentru a adapta și a asocia tradiția cu inovația.
Rezultatul programului
Programul oferă cursuri teoretice în care cercetarea academică și principiile avansate de marketing sunt juxtapuse cu studii de caz din viața reală. Acest program premium folosește conținut academic de nivel înalt cuplat cu ateliere profesionale pentru a înțelege mai bine, a anticipa și a răspunde la perturbările pieței.
Până la sfârșitul programului, studenții sunt capabili să înțeleagă dinamica complexă a industriei alimentare, precum și problemele culturale, globale și structurale care influențează cum și de ce consumatorii cumpără aceste produse.
Abordare imersivă, bazată pe experiență
Programul folosește pedagogia inovatoare, combinând prelegeri academice aprofundate și contribuții din partea profesioniștilor din industrie.
În sala de clasă, cercetarea academică și principiile avansate de marketing sunt juxtapuse cu studii de caz din viața reală, provenite din Champagne și din străinătate. În plus, studenții învață lucrând atât în sala de clasă, cât și în ateliere, permițându-le să înțeleagă mai bine implicațiile și aplicațiile conceptelor teoretice la categoriile de alimente și băuturi, precum și la ospitalitate.
Exemple de ateliere:
- Noi perspective asupra degustării de vinuri, revigorarea produselor alimentare tradiționale
- Gestionarea unui brand colectiv și promovarea acestuia
- Vinificatori și profesioniști în vin, bucătari și producători
- Manageri teritoriali de brand și actori în inițiative colective
- Manageri de produse pentru alimente și băuturi și produse conexe (de exemplu, producătorii de butoaie), antreprenori
Studenților li se oferă, de asemenea, cursul Wine and Spirits Education Trust Nivelul 2 sau Nivelul 3 în domeniul vinului, permițându-le să-și certifice cunoștințele vinului cu o certificare recunoscută internațional.
Oportunități de carieră
MSc Wine & Gastronomy a fost conceput pentru a stimula o nouă generație de comercianți competenți în domeniul alimentelor și al băuturilor, capabili să anticipeze schimbarea într-o lume complexă și să înțeleagă dinamica din jurul consumului, producerii și gestionării alimentelor, vinurilor, băuturilor spirtoase și băuturilor.
Acest program de Master of Science poate deschide ușa către cariere cu roluri precum:
- Director de servicii alimentare și băuturi în industria ospitalității
- Director al unui brand sau al unei case de vin
- Manager de export pentru o marcă de produse alimentare sau de vin
- Jurnalist Food & Wine
- Director de marketing pentru o marcă de produse alimentare sau de vin (de ex. Unilever, LVMH)
- Manager de oenoturism pentru o cramă
- Cercetator de piata sau analist in alimentatie si vin
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Oferim mai multe soluții de finanțare pe care le puteți găsi aici.
Pentru mai multe informatii despre:
Pentru burse de excelență și Eiffel, vă rugăm să contactați: [email protected]
Pentru orice altă bursă, vă rugăm să contactați: [email protected]