Master în Marketing Digital și Strategie Omnicanal
Montpellier Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Montpellier, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 16.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* MSc pe 1 an: 15.500 €, MSc pe 2 ani: 24.000 €
Introducere
Provocările de marketing de mâine vor consta în înțelegerea marketingului digital și a abordării omnicanal pentru a lua deciziile care vor capta valoare de la clienții tăi și vor crea valoare pentru compania ta. În această specializare, veți afla ce este marketingul digital dintr-o perspectivă centrată pe client, precum și cum să implementați o strategie omnicanal pentru a gestiona o cultură digitală în creștere. Te vei concentra pe dezvoltarea și implementarea instrumentelor pentru a îmbunătăți experiența consumatorului și a-ți crește vânzările. Nu în ultimul rând, te vei ocupa de aplicarea creativității pentru a inova atunci când definiți valori semnificative și utile.
- Acces: diplomă universitară de 3 sau 4 ani
- Diploma: MSc
- Nivel: Licență +5 (diplomă universitară de 5 ani)
- Ritm: full time
- Aport: septembrie 2022
- Limba: engleza
Obiective
- Înțelegeți ce este marketingul digital și o strategie omnicanal.
- Conduceți strategii de marketing digital printr-o abordare centrată pe client.
- Implementați o strategie omnicanal centrată pe călătoria clientului.
- Definiți valori digitale creative și inovatoare pentru a măsura experiența clienților în cadrul organizației dvs.
Galerie
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Specialist în marketing digital
- Specialist CEM/CXM
- Manager de marketing
- Specialist campanii web
- Analist de afaceri
- Consultant de marketing si comunicare
- Designer de brand și experiență client
- Manager E-Commerce