MSc Marketing Conurs și Brand Management
Middlesex University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
AED 80.700 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2025
* taxa totala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Gradul de MSc Corporate and Marketing Communications este predat în cadrul Departamentului de Marketing, Branding și Turism al lui Middlesex University Dubaidin Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și cadru stabilit și riguros din punct de vedere intelectual. Cercetările continuă să arate că organizațiile caută profesioniști în comunicare de marketing care să aibă nu numai înțelegere teoretică, ci și abilități și competențe pentru a aplica aceste cunoștințe în viața reală. Ca răspuns la această nevoie, programul de master combină gândirea conceptuală și teoretică cu oportunitatea de a dezvolta o perspectivă practică și aplicare.
Cursul le permite studenților să aleagă dintr-o gamă de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și explorează aspecte mai specializate și de nișă ale comunicațiilor. Elevii vor avea opțiuni de a alege din diferite aspecte ale comunicării, de exemplu, (a) se concentrează pe comunicări de marketing; (b) consumatorii și părțile interesate; (c) abordarea comunicațiilor strategice. Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare, care variază de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar în care studenții se vor implica cu concepte și teorii, vor explora întrebări cheie și vor îndeplini sarcini precum elaborarea și analiza activității de marketing.
De ce să studiezi MSc Comunicații corporative și de marketing la Universitatea Middlesex?
În mai multe sectoare, utilizarea strategiilor de comunicare multicanal este în creștere și, odată cu aceasta, este și cererea de profesioniști cu experiență în acest domeniu interesant. Reflectând această nevoie pentru o perspectivă mai corporativă și o abordare strategică a comunicațiilor, acest curs, dezvoltat cu experți din industrie, este conceput pentru practicienii care doresc o dezvoltare în carieră și proaspăt absolvenți cu experiență în marketing, media, management sau științe sociale. Cursul pune, de asemenea, un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică și folosește o serie de abordări interactive și de învățare bazate pe probleme, inclusiv studii de caz din viața reală, exerciții de rezolvare a problemelor și un rezidențial cu profesioniști din industrie.
Cursul se concentrează pe trei componente cheie ale domeniului; „Analiză și gândire strategică” îmbunătățește înțelegerea piețelor și aplicarea metodelor critice și analitice în rezolvarea problemelor de comunicare; „Execuție” dezvoltă abilități practice în ceea ce privește redactarea și prezentarea planurilor de comunicare și brief-urilor publicitare; iar „Instrumente, media și setări” contextualizează utilizarea atât a modurilor tradiționale, cât și a celor inovatoare de comunicare în diferite setări, indiferent dacă sunt sociale, naționale sau globale.
Repere ale cursului
- Cursul este susținut de cercetători proeminenti și academicieni orientați spre practică.
- Programul pregătește studenții atât cu o bază conceptuală puternică, cât și cu un set puternic de abilități și instrumente practice.
- Fiecare student are capacitatea de a adapta programul la propriile interese și obiective de carieră prin selecția de module opționale care să permită rute de specializare în domenii precum Brand Analytics, Relații Publice și Comunicare de criză, precum și psihologia și comunicarea consumatorilor.
- O serie de activități co-curriculare și prelegeri invitate susținute de practicieni de frunte completează programul academic.
Institutul Chartered de Marketing
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM), cel mai important organism profesional pentru marketeri din întreaga lume. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a oferi studenților noștri oportunitatea de a obține calificări profesionale CIM, profitând de scutirile oferite prin programul Graduate Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de către angajatori și sunt reprezentate de propriile noastre diplome, asigurându-ne că echipăm studenții noștri cu cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.
Middlesex University Dubai este, de asemenea, unul dintre puținele Centre de Studii Acreditate CIM din Dubai, oferind studenților posibilitatea de a finaliza modulele CIM rămase necesare pentru a-și obține calificarea CIM.
Chartered Management Institute (CMI)
Programul dvs. este dublă acreditat de Chartered Management Institute, singurul organism profesional capabil să acorde statutul de Chartered Manager - distincția supremă de management. Dedicați promovării celor mai înalte standarde în management și excelență în leadership, toți studenții vor avea calitatea de membru afiliat CMI pe tot parcursul studiului, oferindu-le acces la o serie de beneficii. După finalizarea diplomei, veți pleca și cu o calificare profesională CMI Nivel 7 în management strategic și practică de leadership.
Predare
Cum va fi predat MSc Corporate and Marketing Communications?
Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare care vă ajută să vă îmbunătățiți înțelegerea subiectului. Acestea pot varia de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar în care vă veți angaja cu concepte și teorii, veți explora întrebări cheie și veți îndeplini sarcini precum elaborarea și analiza activității de marketing. Veți avea, de asemenea, tutoriale de grup și individuale, vă veți angaja în învățarea autonomă și veți lua parte la un rezidențial pentru a îmbunătăți înțelegerea problemelor de practică.
Evaluare
Vi se va cere să finalizați o serie de sarcini pentru evaluare, în special examene și cursuri. Cursurile pot fi individuale, cum ar fi planuri, rapoarte, memorandumuri și eseuri, sau de grup, care vor implica activități, inclusiv prezentări și rapoarte. Tutorialele vor include, de asemenea, feedback formal și informal.
Zilele deschise virtuale
Participați la zilele noastre virtuale deschise, unde puteți vorbi cu profesorii și personalul pentru a afla mai multe despre gama noastră largă de programe, cerințe de intrare, burse, moduri de studiu și pentru a vă face o idee despre cum este să studiați la o clasă mondială. Universitatea britanică din Dubai.
Înregistrează-te aici
Galerie
Admitere
Curriculum
Conținutul programului
Programul MSc Corporate and Marketing Communications va fi oferit în moduri de studiu cu normă întreagă (durează 1 an) și Part-time (2 ani). Programul va consta din două module obligatorii pe care studenții le vor finaliza pe parcursul unui an academic, fiecare în valoare de 30 de credite. Modulele de lungă durată vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. O gamă de 15 module de credit vor fi disponibile ca module opționale. Acestea vor dura de obicei un termen. În plus față de aceste module, candidații vor completa 60 de metode de cercetare contextuală de credit și modul de disertație care va avea ca rezultat depunerea unui raport de cercetare pe un subiect aprobat.
Ce veți studia asupra MSc Corporate and Marketing Communications?
Cursul vă permite să alegeți dintr-o gamă de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și explorează aspecte mai specializate și de nișă ale comunicațiilor. De exemplu, dacă doriți să vă concentrați pe comunicarea de marketing, modulele despre publicitate, marketing experiențial și evenimente ar fi o cale potrivită. Dacă sunteți interesat de consumatori și părți interesate într-un context de comunicare, atunci modulele de psihologie, analiză și cercetare vi s-ar potrivi. Pentru o comunicare mai abordare strategică decât modulele privind PR, comunicarea de criză și de comunicare interculturală ar fi Pathway să urmeze. Veți avea, de asemenea, oportunitatea de a finaliza un proiect de dizertație într-o zonă a comunicării de marketing în care aveți un interes deosebit și care se potrivește cu specializarea dvs. de carieră.
Mai jos este lista Modulelor predate în MSc Corporate and Marketing Communications:
*„Nu toate modulele opționale pot fi disponibile în fiecare trimestru sau an, deoarece depind de înscrierea și interesul studenților.”
Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.
- Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
- Comunicare, persuasiune și strategie media (30 de credite) - Obligatoriu
- Managementul mărcilor strategice (30 de credite) - Obligatoriu
- Comunicare pentru schimbări sociale (15 credite) - opțional
- Comunicare interculturală și mărci globale (15 credite) - opțional
- Marketing Guerrilla, avizare și promovare celebrități (15 credite) - opțional
- Strategie creativă în publicitate (15 credite) - opțional
- Relații publice și comunicare de criză (15 credite) - opțional
- Analize, metode și strategii de marcă (15 credite) - opțional
- Marketing experiențial și evenimente (15 credite) - opțional
- Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional
Oportunități de carieră
Programul nostru de MSc Corporate and Marketing Communications pregătește absolvenții pentru o gamă largă de cariere de marketing în organizații de produse și servicii, în sectoare publice, private și non-profit. Absolvenții noștri urmăresc cariere în toate aspectele marketingului, inclusiv cercetare de marketing, dezvoltare de produse, management de marcă, comunicații de marketing integrate și vânzare cu amănuntul.
Studenții de succes au reușit să înscrie sau să caute alternativă avansare și promovare în diferite tipuri de organizații, inclusiv agenții de publicitate, companii de relații publice, companii de cercetare de piață, magazine cu amănuntul, emisiuni radio / TV, organizații de consultanță, grupuri de publicare, bănci și corporații de asigurare, Companii de film, reviste și ziare și instituții de învățământ.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Relații Publice și Comunicare Corporativă
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în Corporate Communications
- East London, Africa de Sud
Master în comunicare corporativă (cercetare)
- Johannesburg, Africa de Sud