MSc Digital Marketing și Analytics
Dubai, Emiratele Arabe Unite
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 41.550 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxa totala
Introducere
Gradul de MSc Digital Marketing este predat în cadrul Departamentului de Marketing, Branding și Turism al Universității Middlesex din Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant care le va oferi studenților posibilitatea de a explora teoria și instrumentele de marketing digital într-un context și cadru stabilit și riguros din punct de vedere intelectual. Acesta va oferi o gamă diversă de cunoștințe, competențe și abilități necesare pentru a deveni profesioniști în marketing digital. Ca răspuns la nevoia de profesioniști în marketing digital în lumea contemporană, programul de master combină gândirea conceptuală și teoretică cu oportunitatea de a dezvolta o perspectivă practică și o aplicație.
Acest curs oferă o abordare cuprinzătoare a marketingului digital, cu un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică, în domenii precum e-marketing, social media, analiză, psihologia consumatorului și publicitatea digitală. A fost conceput pentru absolvenții care au studiat în domenii precum marketing, mass-media, management și științe sociale, precum și profesioniști care lucrează în marketing în sectoarele publice, private și voluntare care caută cunoștințe de specialitate și dezvoltarea carierei.
Încorporand o înțelegere a strategiilor, dinamicii și platformelor de marketing digital, veți lua cunoștințele și abilitățile dezvoltate pe parcursul cursului și le veți aplica la o varietate de activități bazate pe practică, inclusiv utilizarea de studii de caz din viața reală și o săptămână rezidențială cu profesionisti din industrie. Există, de asemenea, oportunitatea de a încorpora un stagiu de 6 luni în industrie în procesul de învățare, sporind oportunitatea de a integra teoria și practica
De ce să studiezi MSc Digital Marketing?
MSc Digital Marketing își propune să pregătească studenții pentru angajare de succes prin încurajarea dezvoltării unei game de abilități care le vor permite să lucreze eficient, atât în colaborare, cât și individual. Este conceput pentru a dezvolta înțelegerea de către studenți a marketingului digital și a integrării acestuia în strategia generală de marketing a unei organizații.
Masteratul în marketing digital îi va ajuta pe studenții cu cunoștințe limitate sau lipsite de marketing digital să dezvolte un nivel avansat de înțelegere și reflectare critică a teoriilor, cadrelor și instrumentelor cheie de marketing și marketing digital într-o gamă variată de sectoare industriale. Elevii vor învăța să aplice aceste cunoștințe la probleme strategice complexe bazate pe cercetare și practică de vârf în domeniu.
La finalizarea cu succes a acestui program, absolvenții vor fi capabili să evalueze critic anumite situații, să rezolve probleme, să scrie clar și analitic, să lucreze împreună și în mod independent și să comunice. Aceștia vor putea să obțină și să sintetizeze informații dintr-o gamă variată de surse pentru a dezvolta soluții bine informate și justificate pentru provocările de marketing și marketing digital.
Realizarea acestor obiective va oferi absolvenților noștri MSc Digital Marketing cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-și construi o carieră în Marketing Digital. Indiferent dacă absolvenții noștri doresc să lucreze ca manageri de marketing digital sau manageri de campanii digitale sau analiști rețele sociale sau antreprenori digitali, programul le va permite să dobândească atât cunoștințele generale, cât și cele de specialitate necesare pentru a începe să-și construiască cariera aleasă. Alegerea disertației va oferi studenților posibilitatea de a-și dezvolta în continuare abilitățile și cunoștințele de specialitate într-un domeniu de care sunt deosebit de interesați. Pentru acei studenți care intenționează să-și continue educația, MSc Digital Marketing îi va dota cu gama de abilități necesare pentru studiile la nivel de doctorat.
Institutul Chartered de Marketing
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM), cel mai important organism profesional pentru marketeri din întreaga lume. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a oferi studenților noștri oportunitatea de a obține calificări profesionale CIM, profitând de scutirile oferite prin programul Graduate Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de către angajatori și sunt reprezentate de propriile noastre diplome, asigurându-ne că echipăm studenții noștri cu cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.
Middlesex University Dubai este, de asemenea, unul dintre puținele Centre de Studii Acreditate CIM din Dubai, oferind studenților posibilitatea de a finaliza modulele CIM rămase necesare pentru a-și obține calificarea CIM.
Chartered Management Institute (CMI)
Programul dvs. este dublă acreditat de Chartered Management Institute, singurul organism profesional capabil să acorde statutul de Chartered Manager - distincția supremă de management. Dedicați promovării celor mai înalte standarde în management și excelență în leadership, toți studenții vor avea calitatea de membru afiliat CMI pe tot parcursul studiului, oferindu-le acces la o serie de beneficii. După finalizarea diplomei, veți pleca și cu o calificare profesională CMI Nivel 7 în management strategic și practică de leadership.
Zilele deschise virtuale
Participați la zilele noastre virtuale deschise, unde puteți vorbi cu profesorii și personalul pentru a afla mai multe despre gama noastră largă de programe, cerințe de intrare, burse, moduri de studiu și pentru a vă face o idee despre cum este să studiați la o clasă mondială. Universitatea britanică din Dubai.
Galerie
Admitere
Curriculum
Conținutul programului
Programul de marketing digital MSc va fi oferit în moduri de studiu cu normă întreagă (care durează 1 an) și part-time (2 ani). Programul va consta din patru module obligatorii pe care studenții le vor finaliza pe parcursul unui an academic. Modulele de lungă durată vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. O gamă de 15 module de credit vor fi disponibile ca module opționale. Acestea vor dura de obicei un termen. În plus față de aceste module, candidații vor completa un număr de 60 de metode de cercetare contextuală de cercetare și modul de disertație care va avea ca rezultat depunerea unui raport de cercetare pe un subiect aprobat.
Sunt folosite o varietate de strategii de învățare, predare și evaluare pentru a spori experiența studentului și pentru a se asigura că sunt îndeplinite o gamă cât mai largă de abilități și rezultate ale învățării.
Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.
- Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
- Publicitate digitală (15 credite) - Obligatoriu
- Analiza digitală și socială (15 credite) - Obligatoriu
- Marketing electronic și managementul social media (30 de credite) - Obligatoriu
- Strategie de marketing, leadership și planificare (30 de credite) - obligatoriu
- Practică profesională (15 credite) - opțional
- Stagiu în sectorul digital (15 credite) - opțional
- Marketing bazat pe inovație (15 credite) - opțional
- Managementul marketingului multicanal (15 credite) - opțional
- Antreprenoriat în sectorul digital (15 credite) - opțional
- Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional
Oportunități de carieră
Programul este conceput pentru a dota studenților abilitățile și cunoștințele pentru a urmări cariere de succes în rolurile de marketing digital într-o gamă largă de sectoare industriale diferite și tipuri de organizații. Acest Master este destinat celor care doresc să-și dezvolte abilitățile și să dobândească cunoștințe pentru a-și construi sau continua cariera în organizații private, publice sau caritabile. Absolvenții vor fi dotați cu cunoștințe generale și specializate pentru a deveni antreprenori digitali sau pentru a urmări o carieră într-o serie de poziții de marketing digital, precum cea de consultant de marketing digital, manager de campanie digitală și analist de social media. Pentru acei studenți care intenționează să își continue educația, MSc în marketing digital le va echipa cu o serie de abilități necesare pentru studiul la nivel de doctorat.
Serviciul de angajare al universității oferă sprijin studenților postuniversitari în planificarea carierei. Institutul Chartered de Marketing, Institutul de Marketing Direct, Institutul de Practicanți în Publicitate și multe alte organisme profesionale oferă sprijin în carieră membrilor și evidențiază oportunități de muncă pentru toți absolvenții.