MSc Comunicare de Marketing și Management de Brand
Dubai, Emiratele Arabe Unite
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 41.550
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Gradul de MSc Marketing Communications & Brand Management este predat în cadrul Departamentului de Marketing, Branding și Turism al lui Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri.Acesta este un program interesant care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și cadru stabilit și riguros din punct de vedere intelectual.Cercetările continuă să arate că organizațiile caută profesioniști în comunicare de marketing care să aibă nu numai înțelegere teoretică, ci și abilități și competențe pentru a aplica aceste cunoștințe în viața reală.Ca răspuns la această nevoie, programul de master combină gândirea conceptuală și teoretică cu oportunitatea de a dezvolta perspectivă și aplicare practică.
Cursul le permite studenților să aleagă dintr-o serie de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și explorează aspecte mai specializate și de nișă ale comunicațiilor.Elevii vor avea opțiuni de a alege din diferite aspecte ale comunicării, de exemplu, (a) se concentrează pe comunicări de marketing; (b) consumatorii și părțile interesate; (c) abordarea comunicațiilor strategice.Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare, care variază de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar în care studenții se vor implica cu concepte și teorii, vor explora întrebări cheie și vor îndeplini sarcini precum conceperea și analizarea activităților de marketing.
* Vă rugăm să rețineți că conținutul și titlul acestui program pot fi modificate la validare.
De ce să studiezi MSc Marketing Communications & Brand Management la Middlesex University?
În mai multe sectoare, utilizarea strategiilor de comunicare multicanal este în creștere și, odată cu aceasta, crește și cererea de profesioniști cu experiență în acest domeniu interesant.Reflectând această nevoie pentru o perspectivă mai corporativă și o abordare strategică a comunicațiilor, acest curs, dezvoltat cu experți din industrie, este conceput pentru practicienii care doresc o dezvoltare în carieră și proaspăt absolvenți cu experiență în marketing, media, management sau științe sociale.Cursul pune, de asemenea, un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică și folosește o serie de abordări interactive și de învățare bazate pe probleme, inclusiv studii de caz din viața reală, exerciții de rezolvare a problemelor și un rezidențial cu profesioniști din industrie.
Cursul se concentrează pe trei componente cheie ale domeniului; „Analiză și gândire strategică” îmbunătățește înțelegerea piețelor și aplicarea metodelor critice și analitice în rezolvarea problemelor de comunicare; „Execuție” dezvoltă abilități practice în ceea ce privește redactarea și prezentarea planurilor de comunicare și brief-urilor publicitare; iar „Instrumente, media și setări” contextualizează utilizarea atât a modurilor tradiționale, cât și a celor inovatoare de comunicare în diferite setari, indiferent dacă sunt sociale, naționale sau globale.
Repere ale cursului
- Cursul este susținut de cercetători proeminenti și academicieni orientați spre practică.
- Programul pregătește studenții atât cu o bază conceptuală puternică, cât și cu un set puternic de abilități și instrumente practice.
- Fiecare student are capacitatea de a adapta programul la propriile interese și obiective de carieră prin selecția de module opționale care să permită rute de specializare în domenii precum Brand Analytics, Relații publice și Comunicare de criză, precum și psihologia și comunicarea consumatorilor.
- O serie de activități co-curriculare și prelegeri invitate susținute de practicieni de frunte completează programul academic.
Institutul Chartered de Marketing
Acest program de la Middlesex University Dubai este acreditat de cel mai important organism profesional de marketing, Chartered Institute of Marketing (CIM).CIM lucrează alături de universități din întreaga lume, raportând conținutul diplomelor lor cu cele mai căutate calificări profesionale de marketing ale CIM.
Acest lucru oferă studenților posibilitatea de a obține scutiri pentru modulele de calificări CIM, reducând numărul de evaluări de module luate la una sau două în loc de trei.Aceste scutiri fac mai eficient și mai rentabil obținerea unei calificări profesionale în marketing.
Calificările CIM se bazează pe cercetări detaliate și pe feedback-ul continuu al angajatorilor, împărtășind abilitățile și cunoștințele necesare specialiștilor de astăzi.Acest lucru îi ajută pe studenții noștri să avanseze în practicieni, să iasă în evidență din mulțime și să-și mărească șansele de a-și asigura postul de absolvent de prima alegere.
Admitere
Curriculum
Programul MSc Corporate and Marketing Communications va fi oferit în modurile de studiu Full-time (cu durata de 1 an) și Part-time (2 ani). Programul va consta din două module obligatorii pe care studenții le vor finaliza pe parcursul unui an universitar, fiecare în valoare de 30 de credite. Modulele anuale vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. O gamă de 15 module de credit vor fi disponibile ca module opționale. Acestea vor dura de obicei un termen. În plus față de aceste module, candidații vor finaliza o metodă de cercetare contextuală de 60 de credite și un modul de disertație care va avea ca rezultat depunerea unui raport de cercetare pe un subiect aprobat.
Ce vei studia la MSc Corporate and Marketing Communications?
Cursul vă permite să alegeți dintr-o gamă de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și explorează aspecte mai specializate și de nișă ale comunicațiilor. De exemplu, dacă doriți să vă concentrați pe comunicațiile de marketing, modulele despre publicitate, marketing experiențial și evenimente ar fi o cale adecvată. Dacă sunteți interesat de consumatori și părți interesate într-un context de comunicare, atunci modulele de psihologie, analiză și cercetare s-ar potrivi. Pentru o abordare de comunicare mai strategică, atunci modulele despre PR, comunicarea de criză și comunicarea interculturală ar fi Pathway de urmat. Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a finaliza un proiect de disertație într-o zonă a comunicării de marketing în care aveți un interes deosebit și care se potrivește cu specialitatea dvs. de carieră.
Mai jos este lista modulelor predate în MSc Corporate and Marketing Communications:
*„Nu toate modulele opționale pot fi disponibile în fiecare trimestru sau an, deoarece depind de înscrierea și interesul studenților.”
Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.
Proiect rezidential
Proiectul rezidențial își propune să ofere studenților o perspectivă practică și aplicată a disciplinei de marketing. Proiectul este pentru toți studenții postuniversitari care studiază la una dintre diplomele noastre de marketing. Clientul din acest an a fost Hilton Garden Inn Hotel Mall of the Emirates. Proiectul combină ateliere de lucru ale managerilor de la Google, Facebook și Twitter și permite studenților să lucreze în grupuri sindicale pentru a discuta, a disemina și a-și prezenta gândirea strategică pe baza informațiilor furnizate pe parcursul săptămânii.
- Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
- Comunicare, persuasiune și strategie media (30 de credite) - Obligatoriu
- Managementul mărcilor strategice (30 de credite) - Obligatoriu
- Comunicare pentru schimbări sociale (15 credite) - opțional
- Comunicare interculturală și mărci globale (15 credite) - opțional
- Marketing Guerrilla, avizare și promovare celebrități (15 credite) - opțional
- Strategie creativă în publicitate (15 credite) - opțional
- Relații publice și comunicare de criză (15 credite) - opțional
- Analize, metode și strategii de marcă (15 credite) - opțional
- Marketing experiențial și evenimente (15 credite) - opțional
- Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional
învățământ
Cum vor fi învățate MSc Corporate Communications și Marketing Communications?
Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare care vă ajută să vă îmbunătățiți înțelegerea subiectului. Acestea pot varia de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar în care vă veți implica cu concepte și teorii, veți explora întrebări cheie și veți îndeplini sarcini precum conceperea și analizarea activităților de marketing. Veți avea, de asemenea, tutoriale de grup și individuale, vă veți angaja în învățarea autonomă și veți lua parte la un rezidențial pentru a vă îmbunătăți înțelegerea problemelor de practică.
Evaluare
Vi se va cere să finalizați o serie de sarcini pentru evaluare, în special examene și cursuri. Cursurile pot fi individuale, cum ar fi planuri, rapoarte, memorandumuri și eseuri, sau grupuri care vor implica activități, inclusiv prezentări și rapoarte. Tutorialele vor include, de asemenea, feedback formal și informal.
Oportunități de carieră
Programul nostru de MSc Corporate and Marketing Communications pregătește absolvenții pentru o gamă largă de cariere de marketing în organizații de produse și servicii, în sectoare publice, private și non-profit. Absolvenții noștri urmăresc cariere în toate aspectele marketingului, inclusiv cercetare de marketing, dezvoltare de produse, management de marcă, comunicații de marketing integrate și vânzare cu amănuntul.
Studenții de succes au reușit să înscrie sau să caute alternativă avansare și promovare în diferite tipuri de organizații, inclusiv agenții de publicitate, companii de relații publice, companii de cercetare de piață, magazine cu amănuntul, emisiuni radio / TV, organizații de consultanță, grupuri de publicare, bănci și corporații de asigurare, Companii de film, reviste și ziare și instituții de învățământ.