Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Middlesex University Dubai MSc Comunicare de Marketing și Management de Brand
Middlesex University Dubai

MSc Comunicare de Marketing și Management de Brand

Dubai, Emiratele Arabe Unite

1 up to 2 Years

Engleză

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Jan 2025

AED 41.550

În campus

Introducere

Gradul de MSc Marketing Communications & Brand Management este predat în cadrul Departamentului de Marketing, Branding și Turism al lui Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri.Acesta este un program interesant care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și cadru stabilit și riguros din punct de vedere intelectual.Cercetările continuă să arate că organizațiile caută profesioniști în comunicare de marketing care să aibă nu numai înțelegere teoretică, ci și abilități și competențe pentru a aplica aceste cunoștințe în viața reală.Ca răspuns la această nevoie, programul de master combină gândirea conceptuală și teoretică cu oportunitatea de a dezvolta perspectivă și aplicare practică.

Cursul le permite studenților să aleagă dintr-o serie de module opționale care se bazează pe conținutul modulelor de bază și explorează aspecte mai specializate și de nișă ale comunicațiilor.Elevii vor avea opțiuni de a alege din diferite aspecte ale comunicării, de exemplu, (a) se concentrează pe comunicări de marketing; (b) consumatorii și părțile interesate; (c) abordarea comunicațiilor strategice.Cursul prezintă o serie de moduri diferite de învățare, care variază de la prelegeri tradiționale și sesiuni de seminar în care studenții se vor implica cu concepte și teorii, vor explora întrebări cheie și vor îndeplini sarcini precum conceperea și analizarea activităților de marketing.

* Vă rugăm să rețineți că conținutul și titlul acestui program pot fi modificate la validare.

De ce să studiezi MSc Marketing Communications & Brand Management la Middlesex University?

În mai multe sectoare, utilizarea strategiilor de comunicare multicanal este în creștere și, odată cu aceasta, crește și cererea de profesioniști cu experiență în acest domeniu interesant.Reflectând această nevoie pentru o perspectivă mai corporativă și o abordare strategică a comunicațiilor, acest curs, dezvoltat cu experți din industrie, este conceput pentru practicienii care doresc o dezvoltare în carieră și proaspăt absolvenți cu experiență în marketing, media, management sau științe sociale.Cursul pune, de asemenea, un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică și folosește o serie de abordări interactive și de învățare bazate pe probleme, inclusiv studii de caz din viața reală, exerciții de rezolvare a problemelor și un rezidențial cu profesioniști din industrie.

Cursul se concentrează pe trei componente cheie ale domeniului; „Analiză și gândire strategică” îmbunătățește înțelegerea piețelor și aplicarea metodelor critice și analitice în rezolvarea problemelor de comunicare; „Execuție” dezvoltă abilități practice în ceea ce privește redactarea și prezentarea planurilor de comunicare și brief-urilor publicitare; iar „Instrumente, media și setări” contextualizează utilizarea atât a modurilor tradiționale, cât și a celor inovatoare de comunicare în diferite setari, indiferent dacă sunt sociale, naționale sau globale.

Repere ale cursului

  • Cursul este susținut de cercetători proeminenti și academicieni orientați spre practică.
  • Programul pregătește studenții atât cu o bază conceptuală puternică, cât și cu un set puternic de abilități și instrumente practice.
  • Fiecare student are capacitatea de a adapta programul la propriile interese și obiective de carieră prin selecția de module opționale care să permită rute de specializare în domenii precum Brand Analytics, Relații publice și Comunicare de criză, precum și psihologia și comunicarea consumatorilor.
  • O serie de activități co-curriculare și prelegeri invitate susținute de practicieni de frunte completează programul academic.

Institutul Chartered de Marketing

Acest program de la Middlesex University Dubai este acreditat de cel mai important organism profesional de marketing, Chartered Institute of Marketing (CIM).CIM lucrează alături de universități din întreaga lume, raportând conținutul diplomelor lor cu cele mai căutate calificări profesionale de marketing ale CIM.

Acest lucru oferă studenților posibilitatea de a obține scutiri pentru modulele de calificări CIM, reducând numărul de evaluări de module luate la una sau două în loc de trei.Aceste scutiri fac mai eficient și mai rentabil obținerea unei calificări profesionale în marketing.

Calificările CIM se bazează pe cercetări detaliate și pe feedback-ul continuu al angajatorilor, împărtășind abilitățile și cunoștințele necesare specialiștilor de astăzi.Acest lucru îi ajută pe studenții noștri să avanseze în practicieni, să iasă în evidență din mulțime și să-și mărească șansele de a-și asigura postul de absolvent de prima alegere.

Citește mai multe pe site-ul web al instituției

Admitere

Curriculum

Oportunități de carieră

Mărturii studențești

Despre Școală

Întrebări