Master Strategic Marketing
Dubai, Emiratele Arabe Unite
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
AED 41.550 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxa totală
Introducere
Clienții de astăzi sunt mai informați ca niciodată, cerând o varietate mai largă și o calitate mai bună în produse și servicii. Organizațiile caută strategi de marketing pentru a se asigura că înțeleg nevoile clienților lor, cum să evolueze și să își crească baza de clienți și să ofere impulsul către inovație care să le asigure un loc pe piețele noi și emergente.
Programul aduce în viață accentul global pe marketing ca o funcție strategică de management care conduce inițiative la nivel de organizație în furnizarea valorii clienților. Dezvoltat prin consultări cu experți din industrie, savanți și studenți, programul este construit în jurul a trei domenii cheie ale marketingului strategic:
- Analiză strategică: capacitatea de a înțelege peisajul concurențial și ecologic al unei organizații și de a aplica gândirea critică și analitică a acestuia;
- Marketing strategic și Leadership: capacitatea de a aduce viziune, de a înțelege strategia de marketing, de a conduce echipe și de a măsura performanța de marketing pe o piață extrem de globală;
- Implementare: capacitatea de a răspunde strategic nevoilor în schimbare ale consumatorilor prin dezvoltarea unei serii de strategii tradiționale și digitale, centrate pe clienți.
De ce să studiezi marketingul MSc?
Programul de marketing strategic MSc își propune să vă pregătească pentru o muncă de succes prin încurajarea dezvoltării unei serii de cunoștințe și abilități care vă vor permite să lucrați eficient, atât în colaborare cât și individual. Este conceput pentru a vă dezvolta înțelegerea marketingului strategic și a integrării sale în strategia corporativă generală a unei organizații.
Rezultatele cursului:
- Câștigă abilități de practică și cunoștințe aprofundate în cele trei domenii principale de marketing și leadership strategic, analiză strategică și implementare.
- Studenții pot adapta programul la propriile interese și aspirații ale carierei prin selectarea modulelor opționale.
- O gamă de activități co-curriculare, prelegeri invitate de la profesioniști din industrie și un program rezidențial îmbunătățesc toate învățarea la clasă.
- Cursul este susținut de cercetători proeminenți și academicieni orientați spre practică.
Chartered Institute of Marketing
Acest program este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) , principalul organism profesional pentru specialiștii în marketing din întreaga lume. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a oferi studenților noștri posibilitatea de a obține calificări profesionale CIM, profitând de scutirile oferite prin programul Graduate Gateway. Calificările CIM sunt extrem de căutate de angajatori și se alătură alături de propriile noastre diplome, asigurându-ne că dăm studenților noștri cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.
Middlesex University Dubai este, de asemenea, unul dintre puținele centre de studii acreditate CIM din Dubai, oferind studenților posibilitatea de a finaliza modulele CIM rămase necesare pentru a obține calificarea CIM.
Institutul de Management Chartered (CMI)
Programul dvs. este dual acreditat de Chartered Management Institute , singurul organism profesionist capabil să acorde statutul de Chartered Manager - recunoașterea finală a managementului. Dedicat promovării celor mai înalte standarde în excelență în management și leadership, toți studenții vor avea calitatea de membru afiliat CMI pe parcursul studiului, oferindu-le acces la o serie de avantaje. La finalizarea diplomei, veți pleca, de asemenea, cu o calificare profesională de nivel 7 CMI în management strategic și practică de conducere .
Conținutul programului
Acest program va consta din două module de bază, patru module opționale și o disertație. Două module de predare de bază vor avea o valoare de 30 de credite fiecare și vor fi predate pe parcursul întregului an universitar, în timp ce celelalte module opționale vor fi în valoare de 15 credite și predate pe un termen, disertația finală având 60 de credite. Modulele predate vor conține un amestec de componente de evaluare, atât sumative cât și formative. Acestea pot include teste în clasă, sarcini bazate pe computer, eseuri, studii de caz, prezentări de grup și misiuni și examene finale.
Cursul începe prin încorporarea elementelor fundamentale ale subiectului prin module de bază care acoperă domenii cheie precum managementul mărcii, leadership din perspectivă de marketing și planificare pentru o piață globală, iar de aici elevii vor selecta patru module opționale pentru a studia.
- Strategie de marketing, leadership și planificare (30 de credite) - obligatoriu
- Managementul mărcilor strategice (30 de credite) - Obligatoriu
- Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
- Analize, metode și strategii de marcă (15 credite) - opțional
- Marketing digital (15 credite) - opțional
- Marketing bazat pe inovație (15 credite) - opțional
- Strategii de gestionare a produselor (15 credite) - opțional
- Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional
- Comunicări strategice de marketing (15 credite) - opțional
- Analiza clienților și marketingul relațiilor (15 credite) - opțional
- Managementul marketingului multicanal (15 credite) - opțional
- Marketing experiențial și evenimente (15 credite) - opțional
învățământ
Programul poate fi studiat cu normă întreagă (peste un an) sau part-time (peste doi ani). Calendarul academic universitar este format din doi (2) termeni pe an. Elevii de succes vor progresa la Disertație după ce vor termina modulele predate. Acest lucru va fi deosebit de atractiv pentru studenții internaționali care doresc să înțeleagă marketingul strategic în practică, în Emiratele Arabe Unite sau în regiune. Programul vă va dezvolta capacitatea de angajare, practica și competențele profesionale și va integra teoria în practică.
Veți obține cunoștințe și înțelegere prin participarea, participarea și implicarea cu prelegerile, seminarii, studiul independent, dezbaterea și discuțiile de grup și producerea de lucrări teoretice și practice, ca răspuns la cerințele misiunilor.
De asemenea, vei fi expus prezentărilor invitați de către practicanții din domeniul managementului mărcii. Astfel de prezentări se vor baza pe subiectele discutate în clasă și vor îmbunătăți înțelegerea subiectelor / problemelor necesare pentru evaluarea sumativă.
De asemenea, veți participa la o „călătorie în afara site-ului”, unde veți avea ocazia să primiți prezentări de la experți în marketing.
Cerințe de intrare
Cerințe academice
Solicitanții ar trebui să aibă în mod normal:
- O a doua clasă de onoare sau mai mare în orice disciplină acordată de o universitate din Marea Britanie sau o instituție recunoscută de peste mări sau
- O calificare echivalentă acceptată de Universitate sau
- O calificare profesională considerată a fi echivalentă.
Cei care nu au calificări formale sunt bineveniți să solicite și li se poate cere să intervină. În plus, acești solicitanți vor trebui să furnizeze dovezi cu cel puțin trei ani de experiență relevantă pentru managementul superior.
Cerințe de limba engleză (postuniversitar)
Toate programele de la Middlesex University Dubai sunt predate în engleză, iar solicitanții cu studii anterioare în afara țărilor de limbă engleză (cum ar fi Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Anglia, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă), trebuie să demonstreze competența în limba engleză după cum urmează. :
- IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 în fiecare bandă)
- TOEFL bazat pe internet: 87 (21 la ascultare și scriere, 22 la vorbire și 23 la citit)
- PearsonPTE Academic: 58
Cariere viitoare și angajabilitate
Programul este conceput pentru a dota studenților abilitățile și cunoștințele pentru a urmări cariere de succes în rolurile de marketing într-o gamă largă de sectoare industriale diferite și tipuri de organizații. Acest Master este destinat celor care doresc să-și dezvolte abilitățile și să dobândească cunoștințe pentru a-și construi sau continua cariera în organizații private, publice sau caritabile.
Absolvenții vor fi dotați să urmeze o carieră într-o serie de poziții de marketing, cum ar fi cea de consultant de marketing, marketing de marketing, analist de marketing, cercetător și brand executiv. Pentru acei studenți care intenționează să își continue educația, Masterul în Marketing Strategic îi va echipa cu o serie de abilități necesare pentru studiul la nivel de doctorat.
Galerie
Admitere
Curriculum
Conținutul programului
Acest program va consta din două module de bază, patru module opționale și o disertație. Două module de predare de bază vor avea o valoare de 30 de credite fiecare și vor fi predate pe parcursul întregului an universitar, în timp ce celelalte module opționale vor fi în valoare de 15 credite și predate pe un termen, disertația finală având 60 de credite. Modulele predate vor conține un amestec de componente de evaluare, atât sumative cât și formative. Acestea pot include teste în clasă, sarcini bazate pe computer, eseuri, studii de caz, prezentări de grup și misiuni și examene finale.
Cursul începe prin încorporarea elementelor fundamentale ale subiectului prin module de bază care acoperă domenii cheie precum managementul mărcii, leadership din perspectivă de marketing și planificare pentru o piață globală, iar de aici elevii vor selecta patru module opționale pentru a studia.
- Strategie de marketing, leadership și planificare (30 de credite) - obligatoriu
- Managementul mărcilor strategice (30 de credite) - Obligatoriu
- Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
- Analize, metode și strategii de marcă (15 credite) - opțional
- Marketing digital (15 credite) - opțional
- Marketing bazat pe inovație (15 credite) - opțional
- Strategii de gestionare a produselor (15 credite) - opțional
- Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional
- Comunicări strategice de marketing (15 credite) - opțional
- Analiza clienților și marketingul relațiilor (15 credite) - opțional
- Managementul marketingului multicanal (15 credite) - opțional
- Marketing experiențial și evenimente (15 credite) - opțional
Oportunități de carieră
Programul este conceput pentru a dota studenților abilitățile și cunoștințele pentru a urmări cariere de succes în rolurile de marketing într-o gamă largă de sectoare industriale diferite și tipuri de organizații. Acest Master este destinat celor care doresc să-și dezvolte abilitățile și să dobândească cunoștințe pentru a-și construi sau continua cariera în organizații private, publice sau caritabile.
Absolvenții vor fi dotați să urmeze o carieră într-o serie de poziții de marketing, cum ar fi cea de consultant de marketing, marketing de marketing, analist de marketing, cercetător și brand executiv. Pentru acei studenți care intenționează să își continue educația, Masterul în Marketing Strategic îi va echipa cu o serie de abilități necesare pentru studiul la nivel de doctorat.