Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Middlesex University Dubai MA International Management de afaceri
Middlesex University Dubai

MA International Management de afaceri

Dubai, Emiratele Arabe Unite

1 up to 2 Years

Engleză

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Jan 2025

AED 72.100 *

În campus

* taxa totală

Introducere

În secolul XXI, întreprinderile sunt mai integrate global decât oricând, ceea ce înseamnă că expertiza internațională în afaceri este foarte căutată pentru a înțelege condițiile și oportunitățile dinamice pe o piață globală. Organizațiile au nevoie de manageri cu abilități în acest domeniu pentru a-și atinge aspirațiile internaționale. Gradul de management internațional al afacerilor în MA este predat în cadrul Școlii de afaceri a Universității Middlesex, unde oferim cercetare și cercetare de înaltă calitate și oferim un mediu de învățare de susținere, ajutând elevii să obțină rezultate academice excelente.

De ce să studiezi MA International Managementul afacerilor la Universitatea Middlesex?

Acest program provocator se va potrivi celor care au aspirații de a gestiona într-un context internațional și ar dori să-și îmbunătățească oportunitățile de carieră în acest domeniu sau să progreseze în cariera lor existentă. Core pentru curs este o înțelegere a gestionării operațiunilor companiei și a abordării unor probleme precum performanța financiară, toate într-o arena diversificată și multiculturală, pentru a spori perspectiva internațională a studenților.

Studenții vor dobândi cunoștințe aprofundate despre natura dinamică a mediilor de afaceri globale și o înțelegere a activității antreprenoriale internaționale, precum și experimentarea unor vorbitori din industrie care vor spori conștientizarea practică. Scopul acestui program este de a dota studenților un management eficient și procese operaționale care vor permite studenților să urmeze o cale de carieră către poziții manageriale.

Evidențierea cursului

  • Oferă o perspectivă holistică asupra luării afacerilor internaționale în probleme strategice și logistice, cum ar fi luarea deciziilor, strategia de afaceri, întreprinderea multinațională, analiza financiară și gestionarea lanțului de aprovizionare
  • Acest curs este predat de academicieni care au expertiză în cercetare în strategia de inovare MNE, strategii de piață emergentă, internaționalizare pentru IMM-uri, marketing strategic și HRM internațional
  • Vei putea să-ți îmbunătățești înțelegerea practicii prin excursii din industrie și participând la discuții ale unor vorbitori invitați

Conținutul programului

Extinzându-vă cunoștințele și înțelegerea teoriilor care informează practicile contemporane de afaceri internaționale, acest program începe prin învățarea domeniilor fundamentale ale strategiei și managementului într-un mediu de afaceri globalizat. De asemenea, studenții vor explora domeniile din jurul luării deciziilor, comerțului și întreprinderii, selectând în același timp un număr de module care vă permit să urmați cunoștințe în domenii pe care le considerați că sunt cele mai potrivite intereselor și aspirațiilor dvs. de carieră. Scopul învățării este ca dvs. să obțineți abilitățile necesare pentru a vă permite să gestionați oamenii și activitățile organizaționale în medii dinamice și să administrați produse și servicii pe piețele internaționale. Vei încheia cursul folosind cunoștințele și abilitățile pe care le-ai învățat să modelezi și să îți completezi propriul proiect de management internațional.

Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.

  • Analize de management (15 credite) - obligatoriu
  • Management într-un context globalizat (15 credite) - Obligatoriu
  • Gestionarea organizațiilor multinaționale (15 credite) - obligatoriu
  • Proiect internațional de gestionare a afacerilor (60 de credite) - obligatoriu
  • Comerțul și Întreprinderea multinațională (15 credite) - Obligatoriu
  • Strategia internațională de afaceri (30 de credite) - Obligatoriu
  • Finanțare corporativă aplicată (15 credite) - opțional
  • Managementul marketingului multicanal (15 credite) - opțional
  • Managementul recompenselor internaționale (15 credite) - opțional
  • Noi tendințe în afaceri internaționale (15 credite) - opțional
  • Marketing internațional (15 credite) - opțional
  • Comunicații interculturale și mărci globale (15 credite) - opțional
  • Antreprenoriat în sectorul digital (15 credite) - opțional
  • Antreprenoriat internațional (15 credite) - opțional
  • Managementul global al lanțului de aprovizionare (15 credite) - opțional

învățământ

Veți participa la ateliere, seminarii, prelegeri și discuții ale unor vorbitori invitați și vă veți înțelege prin discuții în clasă și lucrări la studii de caz În timpul propriu, veți utiliza resurse de învățare online și veți face propria cercetare, lectură direcționată și studiu independent - vor fi câteva sesiuni despre metodele de cercetare. Unele lucrări de curs și de cercetare vor fi făcute în grupuri. Veți fi evaluat prin examene și proiectul dvs. internațional de gestionare a afacerilor, precum și prin alte lucrări de cursuri și prezentări individuale și de grup. Vei primi în mod regulat feedback cu privire la munca ta pe parcursul cursului, inclusiv la cursurile tale evaluate.

Modulele de un an vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. Pentru a motiva studenții și pentru a facilita păstrarea și progresarea studenților, modulele predate vor conține un amestec de componente de evaluare, atât sumative cât și formative. Acestea pot include teste în clasă, sarcini bazate pe computer, eseuri, studii de caz, prezentări / sarcini de grup și examene finale nevăzute. Utilizarea evaluării sumative în diferite etape ale programului îi va încuraja pe elevi să-și consolideze înțelegerea.

Vor fi ateliere de disertație pe o serie de subiecte legate de cercetare, precum structura unei disertații de masterat, identificarea unui subiect, instrumente de cercetare disponibile pe internet (site-uri unde se pot descărca date și lucrări academice), elaborarea și scrierea unei propuneri de cercetare , realizarea unui proiect aplicat de econometrie și cum se poate scrie o recenzie a literaturii. Studenții vor fi obligați să prezinte o propunere de disertație pe parcursul celui de-al doilea mandat. Aceasta va fi utilizată pentru alocarea supraveghetorilor disertației. Cu îndrumarea supraveghetorului lor, studenții vor fi obligați să pregătească o revizuire detaliată a literaturii, a metodologiei propuse și a furnizării de date. Acest lucru va fi transmis supraveghetorilor după examinările de la sfârșitul anului.

Cerințe de intrare

Cerințe academice

  • Absolvenții cu o diplomă de onoare bună, sau o calificare echivalentă, în subiect adecvat sunt eligibili să aplice. Experiența de muncă nu este necesară absolvenților.
  • Cei fără calificare formală trebuie să demonstreze o experiență de lucru relevantă de trei ani și capacitatea de a studia la nivel postuniversitar.
  • Dacă studenții au calificări relevante sau experiență profesională, se poate acorda credit academic pentru programul de studiu al Universității Middlesex.

Cerințe de limba engleză (postuniversitar)

Toate programele de la Middlesex University Dubai sunt predate în engleză, iar solicitanții cu studii anterioare în afara țărilor de limbă engleză (cum ar fi Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Anglia, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă), trebuie să demonstreze competența în limba engleză după cum urmează. :

  • IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 în fiecare bandă)
  • TOEFL bazat pe internet: 87 (21 la ascultare și scriere, 22 la vorbire și 23 la citit)
  • PearsonPTE Academic: 58

Cariere viitoare și angajabilitate

Cursul oferă atât o perspectivă internațională, cât și o înțelegere a managementului, care va spori progresia în carieră pentru cei care lucrează deja într-un mediu de afaceri și calea carierei celor care își propun să lucreze într-un rol de management de afaceri internațional. Pe măsură ce Emiratele Unite continuă să se dezvolte ca un centru global pentru afaceri internaționale, va exista o cerere continuă pentru manageri cu înaltă calificare și cunoștințe din mai multe sectoare. Unele dintre rolurile specifice din acest domeniu sunt

  • Analist al managementului
  • Manager de comerț
  • Consultant internațional de management
  • Agent de import / export
  • Reprezentant de vânzări
Citește mai multe pe site-ul web al instituției

Admitere

Curriculum

Oportunități de carieră

Mărturii studențești

Despre Școală

Întrebări