MSC Managementul Marketingului
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* contactați-ne pentru a discuta planul dvs. individual de plată a școlarizării
Introducere
- Nr. 1 în Grecia | Top 10 în Marea Britanie.
- Acreditare CIM (Chartered Institute of Marketing).
- Accent pe creativitate, globalizare & Marketing digital.
- 96% satisfacția studenților (PTES 2019).
Acest management al marketingului foarte apreciat va spori înțelegerea a ceea ce este marketingul - și nu este - și cum poate fi aplicat eficient și creativ în scenariile din lumea reală. Conducatorii patronali din întreaga lume se așteaptă din ce în ce mai mult ca personalul lor de marketing - profesioniști cu experiență și noi recruți - să aibă o diplomă de specialitate, cum ar fi un MSc.
Cursul nostru este conceput pentru a vă oferi o înțelegere aprofundată a conceptelor de bază ale marketingului și pentru a le exersa în situații de afaceri și de marketing sigure, dar realiste. Bazându-vă pe aspectele contextuale generale ale marketingului, vă veți concentra pe modul de a crea și implementa planuri strategice de marketing și pe modul de gestionare a mărcilor. Punem accentul pe stimularea creativității dumneavoastră și vă ajutăm să abordați provocările de marketing în moduri noi și originale. Fiecare modul are o dimensiune internațională pentru a vă îmbunătăți și perspectivele globale. De asemenea, ne propunem să vă dezvoltăm abilitățile practice și creative dincolo de cele operaționale și funcționale, astfel încât să obțineți un nivel mai strategic de înțelegere.
De ce să alegeți acest curs
- Mediterranean College Business School este una dintre primele și cele mai importante școli de afaceri private din Grecia (1977).
- Universitatea din Derby este universitatea britanică nr. 1 în Grecia pentru studii de marketing (Ghidul universitar Guardian 2019) și se clasează în general printre TOP-10 universități din Marea Britanie.
- Acesta este singurul curs de master în Grecia, care se concentrează asupra managementului de marketing, oferind studenților o înțelegere strategică a marketingului.
- Este un program recent actualizat, axându-se pe noile tendințe în marketing, cum ar fi comunicarea interculturală, mediile digitale și responsabilitatea socială corporativă, precum și creativitatea și globalizarea.
- Evaluările sunt practice și creative, dezvoltând abilitățile studenților în calitate de marketere și ca manageri: rapoarte, teste online, prezentări, tablouri de afișe, postere și infografice.
- Colegiul Mediterranean pune accentul pe sprijinul academic al studenților săi (maturi), oferind suport personalizat și o serie structurată de ateliere de dezvoltare academică (scriere academică, referințe etc.)
- Predarea este adaptată la nevoile profesioniștilor activi (mediu electronic virtual, bibliotecă electronică, sprijin personal, evaluare prin lucrări scrise), oferind studenților condițiile necesare pentru finalizarea cu succes a cursului.
- Toți cadrele didactice sunt acreditați de lectori ai Universității din Derby pentru fiecare modul pe care îl predau. Colegiul mediteranean pune în aplicare un sistem integrat de recrutare, evaluare și dezvoltarea profesională continuă a personalului academic, astfel încât studenții să beneficieze de o excelență de predare și de sprijin personal pentru a-și dezvolta abilitățile sociale și profesionale.
- Studenții din Business School participă în mod activ la activitățile organizate în cadrul programului MC Employability Scheme, planul de dezvoltare integrat al Colegiului pentru ocuparea forței de muncă.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Oferim burse parțiale studenților internaționali, între 20%-35%
Curriculum
MSc Marketing Management este oferit fie într-un mod cu normă întreagă de un an, fie într-un mod cu normă parțială de doi ani. Programul cuprinde șase (6) module de 20 de credite și o teză de diplomă de 60 de credite.
Întregul program subliniază importanța globalizării în ceea ce privește comportamentul consumatorilor, marketing, branding și satisfacerea nevoilor clienților. Conținutul său este practic și aplicat scenariilor reale de afaceri, cu studenții angajându-se în studii de caz, vizite la companii, prelegeri invitate, mini proiecte și rapoarte.
Prima etapă a programului (Certificat PG) introduce studenții în conceptele fundamentale ale marketingului. La etapa PG Diploma, studenții se concentrează pe crearea și dezvoltarea mărcilor și aplicarea planurilor strategice de marketing. Aceste concepte sunt discutate dintr-o perspectivă strategică în mediul internațional de afaceri. La nivelul de master, studenții „construiesc” pe tot ceea ce au învățat prin disertație, care poate fi adaptat la propriile interese personale sau aspirații profesionale.
Cursuri
Anul 1
- Semestrul 1
- Comunicări de marketing:
- Combinat de comunicare de marketing integrat
- Marketing internațional / intercultural
- Marketing digital
- Analiza pietei:
- Elemente de microeconomie
- Teoria marketingului
- Analiza pieței
- Analiza cantitativă a tendințelor pieței
- Semestrul 2
- Managementul brandului:
- Branding strategic în context internațional
- Inovație și tehnologie în managementul mărcii
- Valoarea durabilă a clienților
- Managementul serviciilor:
- Dezvoltarea de servicii noi (NSD)
- Gestionarea, susținerea și extinderea portofoliilor de servicii de succes
Anul 2
- Semestrul 3
- Strategie de marketing digital:
- Tehnici de marketing digital și social media
- Rețele sociale
- Marketingul mobil
- Banner Publicitate
- Comunități online
- Marketing viral
- Wiki-uri și bloguri
- Studiu independent
- Semestrul 4
- Provocări de marketing contemporan:
- Strategie de marketing, viziune și leadership
- Cercetarea și dezvoltarea pieței
- Construirea unei culturi a inovației
- Studiu independent
Predarea și învățarea
MSc Marketing Management este conceput și furnizat în colaborare cu companii și organizații foarte respectate, care acoperă domenii de la retail la sectorul non-profit. Studenții întâlnesc experți din industrie din rețeaua industrială largă a Școlii de Afaceri, mulți dintre ei contribuind la prelegeri și cursuri de master care provoacă gândirea. Elevii aud direct ce se întâmplă la capătul ascuțit al afacerii de marketing în culturi organizaționale foarte diferite.
Livrarea programului oferă studenților posibilitatea de a aplica cele mai recente concepte și teorii de marketing la scenarii de afaceri din lumea reală. Stagiile, vizitele la companii și mini-proiectele sunt piatra de temelie a acestui curs și majoritatea modulelor folosesc afaceri reale ca studii de caz. Fiecare modul este studiat în campus printr-un amestec de prelegeri, seminarii, tutoriale și auto-studiu. Modulele sunt susținute cu materiale de învățare electronică prin resursele noastre electronice, precum și prin resurse bazate pe text. Învățarea este, de asemenea, îmbogățită prin schimbul de idei și experiențe cu grupul de colegi de studenți
Toate evaluările sunt înrădăcinate în practica profesională, demonstrând legătura dintre teoria academică și marketing în lumea reală. Tipurile de evaluare variază de la rapoarte, teste online și prezentări la panouri de dispoziție, postere și infografice. Evaluările sunt practice și creative, dezvoltându-vă abilitățile de marketer și de manager.
Punctul culminant al managementului de marketing MSc este studiul independent în care elevii selectează un sector sau aspect al marketingului care reflectă interesele profesionale și ambițiile de carieră. Aceasta este șansa lor de a efectua cercetări aprofundate, folosind gândire critică, competențe de investigare și rezolvare a problemelor, care le vor servi bine în cariera lor viitoare.
Elevii primesc sprijin de înaltă calitate din partea personalului academic, depășind cu mult contactul pe care îl au în clasă. Personalul rămâne accesibil studenților prin e-mail, telefon și program de lucru.
Experiența de învățare a studenților este îmbunătățită și mai mult de activitățile Școlii de Afaceri (cum ar fi Conferința de excelență a studenților, prelegeri deschise etc.).
Oportunități de carieră
Absolvenții sunt deținători ai unei diplome de master acreditate, echivalente din punct de vedere profesional cu cele acordate de instituțiile de învățământ superior din Grecia și se pot bucura de drepturile profesionale aferente diplomei lor după ce procedează cu procedura de recunoaștere necesară de către autoritățile elene.
MSc Marketing absolvenți de management au atins cunoștințele și abilitățile necesare pentru a lucra în poziții de conducere în zona de marketing mai larg. În mod specific, aceștia pot fi angajați în marketing, marketing digital, relații publice sau directori de comunicații în:
- departamentele comerciale ale întreprinderilor și organizațiilor
- agentii de publicitate si comunicatii
- mass-media
- agenții de relații publice
- agenții de cercetare a pieței
- companii de consultanță
- organizații neguvernamentale
Ei pot fi, de asemenea, profesioniști independenți în marketing. Dacă doresc, își pot continua studiile academice spre un doctorat.