Master în Științe Sociale în Psihologia Organizațională și Managementul Educației (OPEM)
Lingnan University
Informatie cheie
Locația campusului
Tuen Mun, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
HKD 150.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Caracteristici principale ale MSocSc în OPEM
- Oferă cel mai bun din ambele lumi: un program de pionierat și practic, oferind instruire „Managementul psihologiei” în contextul educației.
- Un deschizător de ochi către lume: o mulțime de oportunități de a participa la diverse activități de învățare experiențială, precum vizită regională, conferință internațională și oportunități de studiu în străinătate în universități de top precum Bath și Oxford.
- Un curs flexibil în modul de carieră și studiu: studenții care lucrează cu normă întreagă pot opta pentru modul de studiu în weekend.
- O echipă didactică dedicată, cu savanți renumiți și practicieni experimentați
- Lingnan Universit y: Un top 10 colegiu de arte liberale din Asia (Forbes 2015) și una dintre primele 100 de universități din Asia (QS Asia University Rankings 2018)
Programul evidențiază
O Pathway eficientă de a deveni lider în sectorul educației
Programul OPEM este co-lansat de Școala de Studii Absolvente și Departamentul de Psihologie Aplicată. Programul se căsătorește în mod eficient cu câmpurile distinctive ale psihologiei și managementului în contextul educației care își propune să răspundă nevoilor de pregătire profesională a forței de muncă din zona Greater Bay.
Curriculumul nostru este conceput pentru a oferi studenților un mediu de învățare interdisciplinar. În afară de învățarea diversă în clasă, experiențe de învățare peste mări în universități de top din SUA și Marea Britanie vor fi disponibile. Mai exact, studenții noștri vor avea oportunitățile de a face schimb la Universitatea din Bath și de a participa la Școala Internațională de vară postuniversitară de la Universitatea din Oxford. Toate acestea îi vor ține pe elevi la curent cu cea mai recentă dezvoltare a managementului educației.
Un program de pionierat și practic pentru administratorii școlii
Înțelegerea psihologiei este esențială pentru administratorii școlii. De la medierea litigiilor la alocarea resurselor, echipa de conducere a unui institut va avea nevoie de abilități de resurse umane și de o comunicare eficientă pentru a conduce echipa în soluționarea problemelor și eliminarea barierelor dintre membrii personalului. OPEM este un program practic care își propune să completeze lacunele din domeniul de studiu al cursurilor de psihologie aplicată și managementul educației existente în Hong Kong, oferind un curs specializat în managementul oamenilor într-un cadru de educație la toate nivelurile. Programul acoperă subiecte de management de la școala primară până la învățământul superior, ceea ce îl face o alegere adecvată a studiului suplimentar pentru persoanele care sunt în prezent sau aspiră să joace, un rol de conducere în mediul lor didactic respectiv.
O platformă excelentă pentru a dota studenților cunoștințe de psihologie organizațională de ultimă generație, care pot fi aplicate cu ușurință în medii educaționale
Școala este cu siguranță un bun exemplu de sistem social complex, dinamic. Cu atât de mulți oameni care lucrează în acest mediu, înțelegerea psihologiei permite unui educator să proiecteze un mediu mai bun și să îmbunătățească interacțiunea socială între indivizi. Programul OPEM oferă o platformă excelentă pentru a dota studenților cunoștințe de psihologie organizațională de ultimă generație, care pot fi aplicate cu ușurință în medii educaționale. În diferite module de psihologie, studenții vor învăța strategii utile în îmbunătățirea motivației, tehnici de comunicare eficiente, abilități de rezolvare a conflictelor și consiliere, etc. Aceste atribute vor satisface cu siguranță nevoia de lideri de educație modernă.
Oportunități de angajare și carieră
Programul este curatat cu grijă pentru, dar fără a se limita la, manageri, profesori seniori, șefi de grupuri de subiecte, directori și toate nivelurile de administratori din instituțiile de învățământ. Absolvenții OPEM ar putea urmări o gamă largă de cariere în rolurile manageriale, în special în sectorul educației, de la factorii de decizie în domeniul educației și administratorii școlii până la funcții de conducere în institutele secundare și terțiare, organizații neguvernamentale, think tank-uri, precum și guvernul și domeniul profesional al resurse umane. Studenții care lucrează cu normă întreagă pot opta pentru modul de studiu în weekend.
Obiectivele programului
Programul OPEM își propune să:
- Dotați studenții cu cunoștințe ample, înțelegerea psihologiei organizaționale în managementul educației (de exemplu, rolul conducerii în cadrul școlilor)
- Încurajează studenții pentru a deveni gânditori critici și soluționători de probleme care ar putea aborda problemele din managementul educației cu o abordare holistică
- Oferiți o gamă largă de oportunități de învățare experiențială pentru analiză critică și efectuați revizuirea practicilor reflective ale managementului educațional într-un context politic mai larg
- Efectuați analize contemporane de politică și cercetare organizațională în domeniul educației prin angajamente cu practicieni și cu comunitatea de politici mai largă
Modul de studiu și durata
- Mod de normă întreagă de 1 an
- 1 an Full-time - Mod week-end
- 2 ani Mod part-time
Programul de programe
Studenții trebuie să finalizeze în mod satisfăcător 9 cursuri cu un total de 30 de credite (inclusiv trei cursuri obligatorii în clusterul de psihologie organizațională, cinci cursuri elective în clusterul Managementului educației și, un proiect Capstone) *.
A. Cluster de psihologie organizațională (Urmați toate cursurile - 9 credite în total)
- PSY513 Psihologie organizațională 3
- PSY515 Metode de cercetare în psihologia muncii 3
- PSY605 Coaching și consiliere la locul de muncă 3
B. Cluster pentru managementul educației (alegeți 5 electivi - 15 credite în total)
- MIH501 Globalizare, politică și societate 3
- MIH504 Internaționalizarea și managementul calității în învățământul superior 3
- MIH505 Crearea unui mediu eficient de învățare a elevului 3
- MIH506 Branding and Marketing of Education 3
- MIH601 Internaționalizarea educației: strategie și dezvoltare instituțională 3
- MIH605 Gestionarea talentelor și finanțelor în instituțiile de învățământ 3
- Studiu regional MOP601 privind managementul educației în China Mare și Asia de Est 3
- MOP603 Management educațional Școala de vară 3
- MOP604 Gestionarea conflictelor în organizații publice 3
- Studiu de ghid MOP605 în managementul educației 3
C. Proiect Capstone (obligatoriu - 6 credite)
- MOP602 Proiect de management al educației aplicate 6
* Oferta de cursuri elective este supusă unei cereri suficiente și a unei disponibilități a facultăților.
Cerințe de absolvire
- Obține 30 de credite
- Obțineți un CGPA minim de 2,67
- Îndepliniți toate cerințele programului
Cerințele de admitere
1. O diplomă de licență cu cel puțin onoruri de clasa a doua de la o instituție terțiară recunoscută. *
2. Un solicitant al cărui titlu este de la o instituție terțiară non-engleză trebuie să obțină
- IELTS: scor general minim de 6,5 sau
- TOEFL: scor minim de 550 (test pe bază de hârtie) sau 213 (test computerizat) sau 79 (test bazat pe internet) sau
- un scor echivalent la un test recunoscut **.
* Calificările și experiențele echivalente pot fi luate în considerare de la caz la caz.
** Solicitanții pot depune evaluări echivalente pentru examinare. Dacă este necesar, interviurile pot fi efectuate.
Perioada de aplicare
1 octombrie 2020 - 15 iunie 2021
Taxe de școlarizare
150.000 dolari SUA pentru AY2122
Admitere
Curriculum
Structura programului OPEM este prezentată în tabelul de mai jos. Studenții trebuie să finalizeze în mod satisfăcător 9 cursuri cu un total de 30 de credite (inclusiv trei cursuri obligatorii în clusterul Psihologie organizațională, cinci cursuri opționale în clusterul Managementul educației și un proiect Capstone) *.
A. Cluster de psihologie organizațională (Luați toate cursurile - 9 credite în total)
PSY513 Psihologie organizațională (3 credite)
PSY515 Metode de cercetare în psihologia muncii (3 credite)
PSY605 Coaching și consiliere la locul de muncă (3 credite)
B. Cluster de management al educației (Alegeți 5 opțiuni - 15 credite în total)
MIH501 Globalizare, politică și societate (3 credite)
MIH504 Internaționalizare și management al calității în învățământul superior (3 credite)
MIH505 Crearea unui mediu de învățare eficient pentru studenți (3 credite)
MIH506 Branding și marketing al educației (3 credite)
MIH601 Internaționalizarea educației: strategie și dezvoltare instituțională (3 credite)
MIH605 Managementul talentelor și finanțelor în instituțiile de învățământ (3 credite)
MIH608 Învățământ superior global: probleme și provocări (3 credite)
MOP601 Studiu regional privind managementul educației în China Mare și Asia de Est (3 credite)
MOP603 Școala de vară de management educațional (3 credite)
MOP604 Gestionarea conflictelor în organizațiile publice (3 credite)
MOP605 Studiu ghidat în managementul educației (3 credite)
C. Proiect Capstone (Obligatoriu – 6 credite)
MOP602 Proiect de management al educației aplicate (6 credite)
* Oferta de cursuri opționale este condiționată de cerere suficientă și de disponibilitatea facultății. Termenul de vară/iarnă va fi un bloc intensiv de excursie de învățare prin experiență în străinătate (opțional).
Clasamente
Lingnan University este recunoscută la nivel global ca o universitate de top în arte liberale, excelând în calitatea predării, internaționalizare și cercetare cu semnificație socială și durabilitate.
Cel mai recent, Lingnan s-a clasat pe locul al doilea la nivel mondial pentru „Educație de calitate” în cel mai recent clasament de impact al universității Times Higher Education (THE) 2020 și a sărit cu 20 de locuri în clasamentul general QS World University Rankings 2021. „Citările per facultate” au crescut cu 21 de locuri și 77 de locuri la „Studenți Internaționali”. Pe lângă faptul că se află în top 35 la „Facultatea Internațională”, Lingnan a fost numit și unul dintre „Top 10 colegii de arte liberale din Asia” de către Forbes în 2015.
Rezultatul programului
Programul OPEM are ca scop:
- Echipați elevii cu cunoștințe ample, înțelegere a psihologiei organizaționale în managementul educației (de exemplu, rolul leadershipului în mediile școlare)
- Încurajează studenții să devină gânditori critici și rezolvatori de probleme care ar putea aborda problemele din managementul educației cu o abordare holistică
- Oferiți o gamă largă de oportunități de învățare experiențială pentru analiză critică și efectuați o revizuire reflexivă a practicii managementului educațional într-un context de politică mai larg
- Efectuați analize de politici contemporane și cercetări organizaționale în mediul educațional prin angajamente cu practicieni și cu comunitatea politică mai largă
Burse și finanțare
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Oportunități de carieră
Programul este organizat cu atenție pentru, dar fără a se limita la, manageri, profesori seniori, șefi de panel de subiecte, directori și toate nivelurile de administratori din instituțiile de învățământ. Absolvenții OPEM ar putea urma o gamă largă de cariere în roluri manageriale, în special în sectorul educației, de la factorii de decizie în domeniul educației și administratorii școli până la poziții de conducere în institute secundare și terțiare, organizații neguvernamentale, grupuri de reflecție, precum și guvern și domeniul profesional al resurse umane. Studenții care lucrează cu normă întreagă pot opta pentru modul de studiu de weekend.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Leadership Educațional
- Belfast, Regatul Unit
MSc, Certificat postuniversitar, Diplomă postuniversitară în educație și conducere profesională
- Stirling, Regatul Unit
MSc Leadership Educațional
- Belfast, Regatul Unit