Master în strategie de ospitalitate și transformare digitală
Crans-Montana, Elveţia
DURATA
2 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CHF 41.000 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
* taxă de școlarizare pe an
Introducere
- Următorul aport: martie 2021
- 1 an (+6 luni capstone sau stagiu)
- Cu normă întreagă
- Opțiuni de studiu la distanță disponibile
- 1 excursie de afaceri
- Campus: Elveția
Tehnologia digitală revoluționează ospitalitatea, creând oportunități fantastice pentru profesioniștii cu experiență în tehnologie, care au abilitățile și cunoștințele necesare pentru a conduce strategii de transformare digitală.
Masterul nostru în strategie de ospitalitate și transformare digitală - primul de acest gen din lume - este conceput pentru a vă pregăti să profitați de aceste oportunități pentru a modela industria ospitalității de mâine.
Conținut academic
Două semestre de studiu academic cu normă întreagă sunt împărțite în trei module:
Modulul 1 - Tactică
Stăpânirea tehnologiilor digitale și a inovației în sectorul ospitalității
- Noi tendințe și perturbări în ospitalitate
- Tehnologii eficiente în operațiuni și servicii
- Managementul bazelor de date și inteligența artificială
- Măsurarea performanței și analiza afacerii
- Finanțare și creare de valori
Include, de asemenea, un „Decoding Bootcamp” axat pe aplicații mobile, site-uri web și curatarea datelor.
Modulul 2 - Strategii
Dezvoltarea de strategii și modele de afaceri durabile
- Gândire de design și inovație
- Strategii și tactici avansate de marketing digital
- Etică și CSR în lumea conectată
- Noi modele de afaceri și ecosistem de start-up în ospitalitate
- Managementul veniturilor, canalelor și cererii
Modulul 3 - Leadership
Conducerea organizației dvs. în transformarea digitală
- Management de proiect aplicat
- Experiența clienților, excelența serviciilor și personalizarea în era digitală
- Strategii de afaceri, proiectare și dezvoltare durabile în domeniul ospitalității
- Trezirea leadershipului: leadership multicultural, inteligență emoțională, gestionarea talentelor și consolidarea echipei
- Implementarea și conducerea transformării digitale
„Acest masterat îi va expune pe studenți la profesori și experți de vârf, confruntându-i cu modele de afaceri inovatoare și gândire antreprenorială.” Scott Dahl, director de program
Proiectul Capstone
Masterul în strategie de ospitalitate și transformare digitală culminează cu un proiect capstone complet evaluat, care poate fi finalizat fie printr-o experiență de stagiu din lumea reală, fie printr-un studiu de caz de consultanță.
Opțiune de stagiu
Puteți opta pentru efectuarea unui stagiu într-un domeniu conex la alegere - de exemplu în marketing digital sau managementul veniturilor pentru o companie de ospitalitate - în timpul căruia performanța și progresul dvs. vor fi evaluate de compania dvs. gazdă, cu rezultatele învățării evaluate de Les Roches facultate.
Opțiune de studiu de caz de consultanță
Lucrând în grupuri mici, veți întreprinde un proiect de stil de consultanță cu unul dintre partenerii noștri din industrie. Veți primi supravegherea săptămânală de către facultate; iar la încheierea proiectului, veți fi evaluat cu privire la rezultatele în raport cu obiectivele, împreună cu contribuția dvs. personală.
Excursie
La sfârșitul modulului 2 academic, veți avea ocazia să puneți teoria în practică într-o excursie imersivă, oferind contextul real al tuturor subiectelor studiate până în acel moment.
Vă veți întâlni și veți face rețea cu personalități de top din întreaga industrie, veți vedea inovatori în domeniul ospitalității la locul de muncă și veți obține o înțelegere mai completă a ceea ce este necesar pentru a reuși în lumea digitală.
Construirea carierei și crearea de rețele
Ca student la acest program de master, veți deveni conectat în mod unic la industria ospitalității, obținând expunere directă prin:
- Proiecte aplicate
- Difuzoare invitate din industrie
- Profesori invitați proveniți direct din industrie
- Călătorie de afaceri
- Capstone proiect
În timp ce studiați cu noi, veți avea acces la consilieri experți în carieră care să vă ghideze și să vă sprijine pe măsură ce lucrați spre calea dvs. de carieră preferată.
Și când absolviți, vă puteți aștepta să alegeți dintre roluri interesante în industria ospitalității; sau în companii de tehnologie, firme de finanțare, agenții de marketing digital - de fapt, orice afacere care trebuie să transforme digital sau să conducă transformări pentru clienți.
Alternativ, ați putea decide să utilizați cunoștințele dvs. recent dobândite pentru a efectua întreruperi digitale prin propria întreprindere de start-up.
Informații de admitere
- Următoarea dată de admisie: martie 2021, septembrie 2021
- Vârsta minimă: 21
- Educație: diplomă de licență. Preferabil legate de afaceri sau de ospitalitate
- Calificări: O copie a acreditărilor academice (diplomă, foaie matricolă oficială finală pentru programul complet de diplomă). Școala acceptă documente în engleză sau într-una dintre limbile naționale elvețiene, adică franceză, germană și italiană. În caz contrar, va fi necesară o traducere oficială notarizată în limba engleză.
- Experiență de lucru: Experiența de lucru relevantă este de preferat, dar nu este necesară.
- Nivel de engleză: trebuie să cunoască limba engleză pentru studii de învățământ superior. Punctajele examenului de limbă engleză (emise în ultimele 12 luni) sunt solicitate de la candidații care nu sunt vorbitori nativi de engleză sau care nu au petrecut ultimii doi ani în învățământul englez cu normă întreagă.
Opțiuni de studiu la distanță
Aportul din martie 2021
Ca răspuns la circumstanțele actuale, am introdus trei opțiuni de studiu „à la carte” pentru a vă ajuta să vă mențineți educația pe drumul cel bun. Sunt:
- 100% față în față în campus
- Studiați de la distanță până când sunteți gata / capabil să ni se alăture în campus - cu integrare perfectă la curriculum
- 100% învățare la distanță acasă
Galerie
Curriculum
Conținut academic
Două semestre de studiu academic cu normă întreagă sunt împărțite în trei module:
Modulul 1 – Tactica
Stăpânirea tehnologiilor digitale și a inovației în sectorul ospitalității
- Noi tendințe și perturbări în ospitalitate
- Tehnologii eficiente în operațiuni și servicii
- Managementul bazelor de date și inteligența artificială
- Măsurarea performanței și analiza afacerii
- Finanțare și creare de valori
Include, de asemenea, un „Decoding Bootcamp” axat pe aplicații mobile, site-uri web și curatarea datelor.
Modulul 2 – Strategii
Dezvoltarea de strategii și modele de afaceri durabile
- Gândire de design și inovație
- Strategii și tactici avansate de marketing digital
- Etică și CSR în lumea conectată
- Noi modele de afaceri și ecosistem de start-up în ospitalitate
- Managementul veniturilor, canalelor și cererii
Modulul 3 – Leadership
Conducerea organizației dvs. în transformarea digitală
- Management de proiect aplicat
- Experiența clienților, excelența serviciilor și personalizarea în era digitală
- Strategii de afaceri, proiectare și dezvoltare durabile în domeniul ospitalității
- Trezirea leadershipului: leadership multicultural, inteligență emoțională, gestionarea talentelor și consolidarea echipei
- Implementarea și conducerea transformării digitale
„Acest master va expune studenții la profesori și experți de ultimă oră, confruntându-i cu modele de afaceri inovatoare și gândire antreprenorială.” Scott Dahl, director de program
Proiect Capstone
Masterul în strategie de ospitalitate și transformare digitală culminează într-un proiect final evaluat complet, care poate fi finalizat fie printr-o experiență de stagiu în lumea reală, fie printr-un studiu de caz de consultanță.
Opțiune de stagiu
Puteți opta pentru a efectua un stagiu într-un domeniu conex la alegerea dvs. – de exemplu în marketing digital sau managementul veniturilor pentru o companie de ospitalitate – în timpul căruia performanța și progresul dumneavoastră vor fi evaluate de compania gazdă, cu rezultatele învățării evaluate de Les Roches facultate.
Opțiune de studiu de caz de consultanță
Lucrând în grupuri mici, veți întreprinde un proiect de consultanță cu unul dintre partenerii noștri din industrie. Veți primi supraveghere săptămânală de către facultate; iar la încheierea proiectului, veți fi evaluat cu privire la rezultate în raport cu obiectivele, împreună cu contribuția dumneavoastră personală.
Excursie
La sfârșitul modulului 2 academic, veți avea ocazia să puneți teoria în practică într-o excursie imersivă, oferind contextul real al tuturor subiectelor studiate până în acel moment.
Vă veți întâlni și veți face rețea cu personalități de top din întreaga industrie, veți vedea inovatori în domeniul ospitalității la locul de muncă și veți obține o înțelegere mai completă a ceea ce este necesar pentru a reuși în lumea digitală.
Admitere
Clasamente
Les Roches este clasat în primele trei la nivel mondial pentru reputația angajatorului de către QS World University Rankings by Subject, 2021.
Rezultatul programului
Masterul nostru în Strategia ospitalității și Transformare digitală este pentru inovatorii de mâine, pregătindu-vă pentru o carieră de lider în strategia ospitalității, antreprenoriat, optimizarea veniturilor și transformarea digitală.
Te vei amesteca cu profesori și experți de top, expunându-te la modele de afaceri inovatoare și gândire antreprenorială. De asemenea, vă veți îmbunătăți abilitățile de conducere – aplicând noile cunoștințe la proiecte din lumea reală.
Burse și finanțare
Ca instituție privată, Les Roches oferă un număr limitat de burse și pachete de ajutor financiar pentru studenții noștri.
Fiecare bursă și pachet de ajutor financiar are criterii de eligibilitate specifice și vor fi luate în considerare de la caz la caz pentru acei studenți care au depus o cerere completă. Studenții pot fi, de asemenea, eligibili pentru împrumuturi oferite în țara lor de origine.
Un număr limitat de burse sunt disponibile pentru a ajuta solicitanții motivați cu studiile lor de ospitalitate.
Aceste burse variază ca valoare și durată. Eligibilitatea este examinată de la caz la caz pentru acei studenți care au depus o cerere completă. Vă rugăm să rețineți că bursele nu pot fi combinate.
Taxa de școlarizare a programului
Studenți ideali
Masterul nostru în Strategia ospitalității și Transformare digitală este conceput pentru studenții cu gândire de viitor de cel puțin 21 de ani, care au absolvit o diplomă de licență, de preferință în afaceri sau o materie legată de ospitalitate. Experiența de lucru relevantă este de preferat, dar nu este obligatorie.
Oportunități de carieră
În calitate de student în acest program de master, veți deveni conectat în mod unic cu industria ospitalității, obținând expunere directă prin:
- Proiecte aplicate
- Difuzoare invitate din industrie
- Profesori invitați atrași direct din industrie
- Călătorie de afaceri
- Capstone proiect
În timp ce studiezi cu noi, vei avea acces la consilieri experți în carieră care să te îndrume și să te sprijine pe măsură ce lucrezi spre calea ta preferată de carieră.
Când absolviți, vă puteți aștepta să alegeți dintre roluri interesante în industria ospitalității; sau în companii de tehnologie, firme financiare, agenții de marketing digital – de fapt, orice afacere care trebuie să se transforme digital sau care conduce transformări pentru clienți.
Alternativ, ați putea decide să vă folosiți cunoștințele nou dobândite pentru a produce perturbări digitale prin intermediul întreprinderii dvs. de pornire.