Master în marketing și strategie digitală
Leeds, Regatul Unit
DURATA
12 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
16 Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 17.500 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru studenții internaționali | pentru studenții britanici: 9.900 GBP pe an
Introducere
Dezvoltă-ți setul de competențe
Adăugați valoare diplomei dvs. de licență existente și ieșiți în evidență cu această calificare de masterat.
În cadrul acestui curs, veți:
- Dezvoltarea unei baze specializate de cunoștințe contemporane de marketing digital, pe care veți avea încredere să le aplicați într-o gamă largă de contexte
- Dobândiți expertiza necesară pentru a cerceta, concepe și implementa strategii eficiente de marketing digital pentru a asigura competitivitatea organizațiilor.
- Învățați să utilizați o combinație integrată de canale digitale pentru a ajunge la noi audiențe și pentru a le atrage în climatul economic provocator de astăzi.
- Dobândiți o înțelegere detaliată a motivațiilor și obiceiurilor consumatorilor și dezvoltați abilități în cartografierea parcursului clienților.
- Explorați modalități de creștere a loialității față de marcă și a cotei de piață prin utilizarea celor mai recente tehnologii și platforme digitale pe toate canalele de marketing.
- Învățați să identificați caracteristicile mărcilor de succes și să înțelegeți tehnicile utilizate pentru gestionarea acestora.
- Dobândiți o înțelegere aprofundată a planificării, implementării și măsurării campaniilor de marketing social media.
- Dezvoltarea cunoștințelor aprofundate și a abilităților de utilizare a unei game de măsurători de marketing, cu accent pe măsurătorile digitale.
- Întreprindeți un proiect de marketing cu accent strategic și digital pentru a vă exersa expertiza
Competențe didactice
Veți fi îndrumat pe tot parcursul cursului dumneavoastră de către profesorii noștri experți. Echipa didactică vă va sprijini să vă dezvoltați cunoștințele, abilitățile și încrederea pentru a avea un impact imediat asupra carierei dumneavoastră.
Aduceți învățarea la viață
Acest curs pune un accent deosebit pe capacitatea de inserție profesională și veți fi încurajați să vă aplicați învățătura. Veți utiliza studii de caz pentru a analiza critic cât de eficiente pot fi tehnicile de marketing digital. În plus, vi se vor oferi oportunități de a vă raporta studiul la practicile organizaționale.
Experiența dumneavoastră de învățare
Progresele dvs. vor fi evaluate prin lucrări de grup, lucrări individuale și prezentări. Varietatea de evaluări vă va perfecționa abilitățile de comunicare, prioritizare și gestionare a timpului. Unele evaluări vor reproduce provocările din viața reală cu care se confruntă personalul în roluri de marketing. Acest curs va aduce lumea reală în sala de clasă, permițându-vă să dezvoltați un set de competențe care este imediat transferabil într-un rol profesional de marketing digital sau în continuarea studiilor.
Studiu privind construirea carierei
Dacă doriți să conduceți sau să gestionați echipe de marketing digital în viitor, acest curs vă va ajuta să vă găsiți calea. Studierea acestui curs vă va îmbunătăți perspectivele de angajare, oferindu-vă o specializare digitală care este foarte solicitată în toate sectoarele industriale.
De ce să studiezi Marketing și strategie digitală la Leeds Beckett? Universitatea
- Dezvoltarea unei înțelegeri aprofundate a domeniului dinamic al marketingului digital
- Învățați de la lectori experți, cercetători și specialiști în marketing digital
- Învățare mixtă online și în campus în zilele desemnate pentru a sprijini studiul flexibil care se potrivește în jurul angajamentelor dvs. de muncă și de viață
- Multe evaluări vor include lucrări aplicate, cum ar fi rapoarte, prezentări creative și lucrări de grup pentru a vă ajuta să vă aplicați învățarea
- Acces la prelegeri cu invitați profesioniști din industrie
Durată
- Full-Time: 12 luni
- Part-Time: 24 de luni
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
There are ways you may be able to fund your course. Sometimes it is possible to get sponsorship from a government body in your country. There are many different options, so have a look through the links carefully to see if they apply to you.
- International Scholarships
- Chevening Scholarships
- US / Canada Direct Loans
Curriculum
Teaching & Learning
Independent study is a crucial part of learning at university and you will be required to undertake many hours of self-directed research and reading, and preparation and writing of assessments. Your course is delivered through several modules, which will help you to plan your time and establish a study routine. Outside of your lectures, workshops and tutorials, a range of support is available to assist with your independent study. Our subject-specific librarians will be on hand to direct you to specialist learning and study-skill resources. You’ll also be assigned an academic advisor to give you tailored feedback and support.
Core modules
What you'll learn
Strategic Marketing
Develop an appreciation of strategic marketing tools, including brand and online strategies, used by managers to assess their company's market and achieve a competitive advantage.
Digital Strategy
Dezvoltați cunoștințe de specialitate într-o varietate de concepte, modele și teorii legate de marketingul digital, inclusiv web 2.0, media generată de consumatori și platforme în continuă evoluție, cum ar fi rețelele sociale.
Călătoria digitală a clienților
Dezvoltați abilitățile și cunoștințele pentru a permite luarea de decizii strategice pentru gestionarea canalelor digitale. Veți avea experiența necesară pentru a înțelege călătoria clientului dintr-o perspectivă omnicanal. Acest modul vă va permite să dobândiți abilitățile de a evalua informațiile digitale ale clienților și opțiunile strategice pentru selecția canalului. Cunoștințele dvs. despre gestionarea eficientă și legalitățile canalelor și campaniilor digitale vă vor permite să analizați tehnicile utilizate de agenții de marketing pentru a explora călătoria clienților.
Marketing și management al rețelelor sociale
Înțelegeți cum se încadrează rețelele sociale în cutia de instrumente a agentului de marketing. Veți combina teoria cu practica și veți acoperi abilitățile de bază, cum ar fi planificarea strategică pentru aplicațiile de social media, încorporarea platformelor în comunicările de marketing ale unei mărci și utilizarea datelor din social media pentru a obține informații despre clienți. Veți studia patru „zone” ale rețelelor sociale: comunitate (de exemplu, Instagram), publicare (de exemplu, Tumblr), divertisment (de exemplu, Candy Crush Saga) și comerț (de exemplu, Groupon).
Strategic Brand Management
Dezvoltați o înțelegere a mărcii, a relațiilor consumatorilor cu mărcile și a procesului de management al mărcii într-un mediu de operare dinamic, extrem de competitiv și global.
Marketing Metrics
Explorați importanța gestionării datelor de marketing și utilizarea lor ineficientă pentru luarea deciziilor de marketing. Veți studia rolul parametrilor de marketing în cadrul organizațiilor și veți înțelege cum o serie de tehnici de măsurare pot permite organizațiilor să obțină perspective de marketing și luarea deciziilor strategice.
Choose one of the following final projects:
Marketing Project
Efectuați un proiect bazat pe marketing în care veți propune, produce și apăra o cercetare extinsă. Veți avea de ales între două piese:
- „Academic” – unde veți aborda o problemă de cercetare bazată pe literatura academică conform disertațiilor tradiționale sau
- „Aplicat” – unde veți adopta o abordare de consultanță bazată pe companie și vă veți concentra pe o problemă de decizie.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
În calitate de specialist în marketing și strategie digitală cu o calificare de master, te vei remarca din mulțime. Veți dezvolta un set valoros de abilități de marketing digital, bazat pe cunoștințele dumneavoastră practice și teoretice extinse. După finalizarea cu succes, veți putea aduce o contribuție semnificativă și măsurabilă într-un rol de marketing.
Veți fi într-o poziție excelentă pentru a aplica pentru roluri în organizații din toate sectoarele, cum ar fi:
- Digital marketing manager
- Marketing Manager
- Business development manager
- Digital strategist
Acest curs ar putea fi, de asemenea, trambulină către studii ulterioare la nivel de doctorat.