
Masterat in
Master în fotografie de modă și publicitate LCI Barcelona

Introducere
Masterul în Fotografie de modă și publicitate prezintă un mediu ideal pentru generația de profesioniști de frunte capabili să genereze tendințe bazate pe propria personalitate creativă.
Spiritul acestui Master, care transcende fotografia pură și acoperă o gamă largă de abilități tipice altor domenii și discipline din lumea styling-ului și comunicării, apare din dorința de a îmbina cerințele unei piețe a muncii în continuă redefinire cu aspirațiile individuale. și opiniile fiecărui participant. Axa sa de specializare este Fotografia de modă și publicitate, la confluența și intersecția acesteia cu Direcția de Artă.
Programul, orientat spre creativitate și inovație, acoperă toate aspectele esențiale necesare gestionării conceptualizării, dezvoltării și realizării unor proiecte vizuale complete de natură comercială, publicitară și personală, de calitate profesională și cu o puternică semnătură de autor. Participarea unor profesioniști consacrați care sunt referințe în panorama actuală o plasează în contact permanent cu piața muncii.
rezumat
- Diplomă: Master în Fotografie de modă și publicitate
- Credite: 60 ECTS
- Durata: 1 an universitar
- Date: octombrie până în iulie
- Limba: spaniola
- Modalitate: Față în față Barcelona
Goluri
Obiectivul didactic al Masterului este de a forma participanții săi ca profesioniști de seamă, cu inițiativă și stil propriu, oferindu-le stăpânirea cunoștințelor, instrumentelor, proceselor și metodologiilor la nivel tehnic, estetic și managerial, favorizând mereu extinderea propriilor înclinații. la maxim.si aptitudini. Veți putea controla pe deplin procesul de creație și producție și veți putea aplica ca autor și creator de tendințe.
Obiectivele sunt atinse prin practica profesională în situații reale, colaborând cu școli și branduri de modă prestigioase și cu modele profesionale. Rezultatele de pe parcursul masterului sunt destinate generării unui portofoliu larg și publicării primelor editoriale de către studenți.
Program
Masterul în fotografie de modă și publicitate este structurat în două module: primul se adâncește în cunoștințele esențiale ale practicii fotografice și publicitare, precum și direcția de artă; în al doilea, mai extins, toate activitățile sunt axate pe specializarea în domeniul modei și stilului de viață.
Modulul I
- Instrumente și tehnologii pentru captarea imaginilor
- Instrumente și tehnologii pentru prelucrarea imaginilor
- Istoria fotografiei de modă
Modulul II
- Fotografie de modă
- limbaj fotografic
- laborator digital I
Modulul III
- cultura vizuală
- Direcția artistică și creativitate
- Fotografie de modă avansată I
- Video și multimedia I
- Laboratorul digital II
Modulul IV
- Fotografie de modă avansată II
- Video și multimedia II
- laborator digital III
- Întâlniri și dialoguri
Lucrarea finală a maestrului
- Stagii de practică în companii (opțional)