Master în științe ale comunicării: mass-media digitală și societate (Leuven)
Leuven, Belgia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză, Olandeză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
01 Aug 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 7.771 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Vă rugăm să consultați site-ul nostru web pentru informații recente despre taxele de școlarizare: kuleuven.be/tuitionfees
Introducere
KU Leuven Ziua porților deschise online
KU Leuven organizează o zi de deschidere online miercuri 1 decembrie 2021 pentru a informa studenții despre programele sale în limba engleză. Descoperiți cea mai inovatoare universitate din Europa și aflați mai multe despre programele noastre internaționale, admiteri, locuințe și multe altele. Pentru mai multe informații, vizitați .
KU LeuvenMasterul în științe ale comunicării: mass-media digitală și societate este un program bazat pe cercetare care se concentrează pe modul în care mass-media digitală modelează domeniile societale ale identității și bunăstării personale, culturii și comunității, politicilor și politicilor, afacerilor și marketingului. Acesta își pregătește studenții pentru cariere de succes ca cercetători în mediul academic, locuri de muncă în marketing sau companii de media digitale.
Programul este realizat de academicieni angajați la nivel internațional, care sunt în fruntea cercetării în domeniul mass-media digitale și al științelor comunicării. Programul este format din 60 de credite ECTS și vă oferă abilități teoretice și metodologice pentru a studia natura, efectele și semnificațiile mass-media digitale. Acesta aduce variații în subiecte și metode de predare, oferind cursuri teoretice, cursuri interactive, exerciții de proiectare a cercetării și metode digitale și o teză de master. În plus, vă oferă posibilitatea de a vă completa curriculum-ul cu un stagiu sau cu cursuri elective, permițându-vă să vă dezvoltați expertiza în comunicare digitală.
Studenți ideali
Student Profile
- Sunteți fascinat de modul în care media digitală modelează identitatea și bunăstarea personală, cultură și comunitate, politică și politici, afaceri și marketing.
- Doriți să vă specializați în teorie, metode și cercetare pentru a studia media digitală și comunicarea.
- Îți place să dezvolți strategii bazate pe dovezi în comunicarea digitală.
- Sunteți motivat să lucrați în domeniile cercetării și inovării, social media, marketing digital și un context comercial, guvernamental sau non-profit.
- Vrei să studiezi la KU Leuven – una dintre cele mai vechi și mai prestigioase universități din Europa.
Admitere
Furnizarea programului
The courses are fully taught in English and also available in Dutch.
Rezultatul programului
- Credits: 60 ECTS
- Degree Type: Advanced Master
- Specifications: Master of Science.
Taxa de școlarizare a programului
De ce să studiezi la KU Leuven
What sets us apart as a university?
A highly-ranked university
KU Leuven is among the best 100 universities in the world according to both Times Higher Education World Rankings and QS World University Rankings. All of KU Leuven’s disciplines proudly belong to the top 100 of their field.
Research-based education
Education at KU Leuven is research-based, which means students will learn from the same professors who are performing the ground-breaking research you read about in the press. New insights are instantly integrated into classes and students are encouraged to perform their research. In our FabLab, students can use several high-tech machines to create whatever they want – all free of charge.
Affordable tuition fees
Higher education is highly valued in Belgium and therefore subsidised by the government. This allows KU Leuven to keep tuition fees relatively low, which gives you a price/quality ratio very few top-100 universities can match. We take pride in keeping our programs as accessible as possible to allow the brightest students from around the globe to join our courses.
International student life with respect for diversity
According to Times Higher Education, KU Leuven is in the top 50 of most international universities worldwide with staff and students from over 150 different nationalities. For all our international students, the Pangaea student center is their home away from home. Our university also strives for diversity and inclusion and wants to work together on a pact for more respect.
Burse și finanțare
Several scholarship options are available. Please visit the university website for more information.
Info Sessions
KU Leuven combines the best of both worlds by hosting both online and live info sessions. You choose how, where and when to get your information in your search for the right program
Clasamente
KU Leuven is among the best 100 universities in the world according to both Times Higher Education World Rankings and QS World University Rankings. KU Leuven’s disciplines proudly belong to the top 100 of their field. Furthermore, KU Leuven was ranked by Reuters as the most innovative university in Europe in 2016.
Acreditări
Galerie
Oportunități de carieră
În calitate de absolvent al Media Digital și al Societății, ați dobândit cunoștințe și perspectivă asupra naturii, efectului și semnificației media digitale. Ați învățat cum să faceți cercetări empirice și cum să raportați rezultatele dvs. în lucrări academice și rapoarte de politici. Pe baza expertizei dvs., sunteți capabil să dezvoltați strategii de comunicare bazate pe dovezi.
Având în vedere omniprezența totală a mass-media digitale în organizațiile contemporane, absolvenții Masterului în Media Digitală și Societate au oportunități ample pentru locuri de muncă interesante în numeroase domenii:
- Industria creativă: aveți cunoștințele și abilitățile profesionale pentru a dezvolta programe sau formate în industria creativă și în organizațiile media și de știri. Sunteți capabil să oferiți informații valoroase asupra politicii media în mai multe domenii de expertiză. Sunteți capabil să susțineți companiile și organizațiile media tradiționale în tranziția de la comunicarea de masă la comunicarea digitală, interactivă și personalizată cu publicul vizat.
- Cercetare și inovare: puteți ocupa poziții „cheie” în domeniul cunoașterii consumatorilor și a pieței legate de psihologia și sociologia utilizării și designului media digitală. În ONG-uri, agenții de presă sau birouri comerciale, investigați înțelegerea comportamentului consumatorilor și utilizarea noilor media. Puteți dezvolta linii directoare de politică și campanii despre subiecte precum știrile false, alfabetizarea media digitală, sexting-ul sau hărțuirea cibernetică.
- Strategie de marketing: Sunteți angajat de agenții de marketing sau sprijiniți organizații guvernamentale, ONG-uri și întreprinderi comerciale în evaluarea și îmbunătățirea strategiilor de comunicare internă și externă. Gestionați relațiile publice prin marketing cu influențe, podcasturi, conținut video, conștientizare a incluziunii și a diversității și prin crearea de conținut pentru a ajunge la consumatorii din întreaga lume.