
MC în marketing digital și analiză
Kingston upon Thames, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 13.500 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* home full time | International full time: £19,700
Introducere
De ce să alegi acest curs?
În era tehnologiei avansate, a digitalizării sporite și a schimbărilor rapide în mediul de afaceri digital, puține funcții de afaceri au trebuit să evolueze atât de profund precum marketingul.
Acest curs interesant vă va oferi abilitățile necesare pentru a aduce o contribuție efectivă imediată la rolurile din domeniul marketingului și analizei digitale.
Veți dezvolta o înțelegere strategică și practică a creării de valoare, a gestionării relațiilor cu clienții și a comunicărilor de marketing - printre alte practici-cheie de marketing - prin prisma digitalului. Veți explora impactul pe care îl au big data, automatizarea, IA și tehnologiile emergente asupra capacității întreprinderilor de a influența deciziile consumatorilor și de marketing.
Motive pentru alegerea Universității Kingston
- Kingston Business School este una dintre cele doar 6% școli de afaceri din lume acreditate de AACSB International.
- Veți dobândi cunoștințe aprofundate în toate domeniile cheie ale marketingului digital, inclusiv strategie, instrumente, analiză, comportamentul cumpărătorului și cercetare de piață.
- Veți explora tehnologii emergente precum inteligența artificială, învățarea automată și publicitatea programatică, menținându-vă în fruntea peisajului digital care evoluează rapid.
- Veți avea ocazia să lucrați cu clienți reali la proiecte interesante și să ascultați cele mai bune practici de la experți de la companii precum Coca-Cola, Samsung, TikTok, Royal Mail și John Lewis.
- Veți dezvolta abilitatea de a crea, executa și optimiza strategii de marketing digital care generează rezultate pe piața concurențială de astăzi.